Ben benieuwd of het gaat lukken zeg. @Patricia: wat lijkt me dat moeilijk zeg dat je manneke zoveel huilt. Ivy heeft wel s flinke krijspartijen dat ze ontroostbaar is en vind dat een avond lang dan al vreselij zwaar en vermoeiend. Wat moeten julie je machteloos voelen zeg. Veel sterkte en ho9op dat ze jullie op de huipoli kunnen helpen.
Haha jah zit met hezelfde dilemma... Wedden dat we morgen gebroken zijn? Wel toevallig dat ze het weer op dezelfde dag hebben. Ze gaan behoorlijk gelijk op
Aha mystery solved! Ook bekend als... - Houtje touwtje vlees - Suddervlees of zoals de slager het kent... Magere runderlappen
M oet nu echt s ff wat gaan doen. Mn schoonoudersbelden ent dat ze in de buurt zijn en of ze even langs mogen komen. Helemaal geen zin in, maarja, ben niet goed in nee zeggen. Ff de ovehn schoonmaken van nalle pizzaresten, want ander skomt het er niet van.
Jah Veraatje al moeten we er een "nachtdienst" aan plakken! WE GAAN VOOR DE 3000! ~Zegt zij die nu al helemaal kapot is en nog de woonkamer een beetje op orde moet maken gezien het net lijkt alsof er een bom ontploft is ~
Ik ook niet totdat ik mijn man leerde kennen! Geen idee waar hij het vandaan heeft Wij noemende het overigens altijd "draadjes vlees" tenminste mijn oma zei dat altijd