Ze loopt in ieder geval niet paars aan. Leuk plaatje voor als ze straks moet bevallen. Kijk lieverd je had de techniek al snel door.
Zooo ben ook weer bijgelezen. Mijn man is weer thius en is nu lekker met Indi aan het knuffelen. Ik ga lekker badderen strakss
nou die 3000 kunnen we makkelijk halen wat een tempo zeg! knuffelkonijn las iets over koemelkallergie... dat is sneu weet je al meer dan? en over shoppen dat wil ik nog niet eens proberen! moet nog zoveel afvallen pas nog niks dan wordik alleen maar depressief van! maandag begin ik met sonja en de sportschool doe ik er natuurlijk 2 keer per week bij! wil iig nog 20 kilo kwijt waarvan nog 12 van zwangerschap zijn... haha silla wat sneu die scheet heeft tygo echt wel dwars gezeten ja! of het moet natuurlijk normaal worden bij hem?! patricia wat sneu dat nilo spruw heeft hoe zie je dat eigenlijk dan? is volgens mij al wel eens gezegd... wat kunnen ze op een huilpoli betekenen dan?
Vind het ook genoeg hoor maar het is een stuk minder dan bij Sven en Maarit want die scheten de hele dag door.
brenden poept zonder lactulose ook maar 1 keer per 2 dagen hoor... met FV is dat heel normaal schijnt.