Qua lengte bedoel je? We hebben wel het idee dat hij de laatste week hard gegroeid is want hij past makkelijk in 62 terwijl hij 3 weken geleden nog maar 54 cm was op het CB.
Nou ik ga al die pagina's die ik nu achterloop wel bijlezen als de topic is gesloten dan ren ik tenminste niet achter de feiten aan hahahah Hier net de tweede pipet in Nilo's mondje gespoten maar hij vind het helemaal niets, er zit ook echt een ranzige geur aan bbbrrr. Vind het zo zielig dat ik het moet geven, maar het is voor zijn eigen bestwil Dames k ben gebroken, en morgen heb ik toch echt mijn sollicitatie.! Dus ik ga douchen en mijn bedje in...hopen dat ik vannacht wel een paar uurtjes slaap meepak anders word het morgen echt luciferhoutjes tussen mijn oogleden plaatsen Wens jullie nog een prettige avond...nacht toe Ben benieuwd of de topic morgenochtend nog open is
Vooral de lettertjes klein maken dan wordt er nog meer geprobeert om het te lezen. Aan de slag dan maar.
haha klapstuk.. gaat het daar over? dat is vlees voor in hutspot, spare ribs.. maar dan zonder iets zeg maar..