Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    whahahah, lig slap van de lag hierzo. Wat een schatje zeg.

2. fijne relax avond

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zow, die mama douchespul van Zwitsal is ook echt lekker spul en hij ruikt heel sterk naar Zwitsal, ik ruik de hele dag de lucht van Zwitsal om me heen door dat spul...

Niesje, gefeliciteerd met je echo :)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    allemachtig, wat hadden jullie veel gekletst zeg. was een hoop leeswerk.
    Vreemd inderdaad dat goudvis al zo'n tijd niet is geweest. hopelijk is alles goed.
    @Niesje: super zeg dat je je beebje gezien hebt. Lekker genieten nu.

Ik moet zo naar een bijeenkomst over een gepland glastuinbouwproject hier dichtbij. Heb er helemaal geen zin in. duurt 2 uur, pfff. Ben nu al zo moe. Maarja, moet toch zorgen dat ik er een beetje bovenop blijf zitten, want ik wil die glazen rommel helemaal niet.
    Tot morgen maar weer dus, want eenmaal thuis rol ik waarschijnlijk gelijk mijn bedje in.

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Niesje super hoor! Hartstikke fijn dat je alles zo goed kon zien!

En over buddies: ik ben nog vrij, maar dan moet de buddy ff geduldig zijn want ik heb geen gsm. Ga die wel weer aanschaffen nu ik zwanger ben binnenkort. Ik ben een afgekickte beller. Heb heel lang niet zonder gekund en ben nu eigenlijk heel erg blij dat ik al weer een half jaar zonder doe. Wat een vrijheid! Maar goed, nu is het wel weer prettig. Al geef ik bijna niemand mijn nummer. Alleen mijn aanstaande buddy dan he? Van t weekend ga ik m halen.
    Dusse nog iemand beschikbaar?

Liefs,
    Lilentje

6. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik had de zwitsel buikcreme maar kreeg na het smeren dus uitslag,,,,,dus nu maar olivia olie erop en dat is ook lekker zacht kids bij mij kunnen ook niet over zwitsel daarom ben ik natusanfan...meiden kregen uitslag ervan zelf van de billendoekjes....
    verder is alles rusitg hier ja moe moe moe hopelijk is het straks met de vakantie wat minder....wij gaan 19 dec lekker weg met de caravan op wintersport heerlijk even naar zwitserland...en dan terug op de 30ste want nanouk is de eerste jarig...jaja ze is een nieuwjaarskindje.....
    gr heidi

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ow ik durf nu trouwens wel mijn Hyves-adres te vertellen nu de meeste mensen op de hoogte zijn en ik er meer vertrouwen in heb, http://marjolein1974.hyves.nl/

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ik ben vanmiddag met een vriendin en haar kids en mijn zoontje naar Ouwehand geweest. Daar heb je nu het land van Sinterklaas. Was erg leuk met een pepernotenfabriek, een pietenshow, en nog veel meer sinterdingen.
    Ben wel helemaal klaar nu. pffff, ik lijk wel 80!

Die granules hebben mij er trouwens wel doorheen gesleept.

Liefs,
    Lientje

9. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Lientje ik wil je buddy wel zijn hoor!
    Wel leuk want we zijn even ver :)

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    huh we zijn allebei 8,6 weken zwanger maar jij bent 6 juli uitgerekend en ik 3 juli ?

11. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Jeetje jullie zijn niet bij te houden zeg :)
    Niesje gefeliciteerd met je mooie echo!

Hier gaat alles gelukkig weer helemaal goed, nog wel ff rustig aan. Degenen die morgen hun eerste echo hebben: veel succes!

12. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Is dat zo? Nee hoor, ik heb Freesia's nummer.

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff ik houd dit tempo ook niet bij hoor! probeer wel weer wat te lezen, maar ruim 20 pagina's in amper 1 dag....dat lukt me echt niet.
    Hoop in elk geval dat we binnenkort weer wat van goudvis horen, want ik concludeer uit de laatste bladzijden dat dat niet is gebeurd....

Hier alles goed. Heb vanmiddag een gezellige date gehad met 2 andere decembermama's van 2006! om alvast een verjaardag te vieren.....

heb toch wel hele leuke contacten opgedaan hier via het forum. Een week of drie geleden zijn we ook een paar dagen weg geweest met 4 mama's van de decembermama's.

14. Mopje19

Mopje19 Lid

20 nov 2007
    6
    0
    0
    Verkoopster
    Ik sluit meer ook bij aan :D

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  16. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hahaha, hij is echt grappig!
    Hoe bedoel je communicatieprobleem! :D

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hihi, echt grappig!

18. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hey Esther, ik zit ook op berner4life en we hebben ook een berner Chardo. Grappig dat ik je hier tegenkom zeg.

Ben al bloednerveus voor morgen ik hoop dat ik lekker zal slapen

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Is prima Niesje, leuk. Ik PB je wel zodra ik mijn nummer heb!

Ziet er raar uit bij mij inderdaad 8.6 maar deze rekent anders. Ik ben 8 weken en 3 dagen vandaag maar deze rekent dat me een dag eerder al op de hele week en bovendien rekent hij door tot 8.9 weken (1 week is 10 ipv 7 delen). Maar goed, die paar dagen zeggen niks. Bij mijn zoontje was ik uiteindelijk 15 dagen over tijd. Dusse er kan nog vanalles gebeuren. Al hoop ik niet da tik weer zover overloop.

Liefs,
    Lientje

20. goedmorgen meiden,
    niet te veel schrijven vandaag hoor... :D heb weer ouderavond en zit dus tot vanavond laat op mijn werk....
    dus allemaal een fijne dag
    en de echo's van vandaag, veel succes, spannend... kloppende hartjes hoor!
    rensie

Deel Deze Pagina