29 nov Kimmy1980 om 10:00 uur 1e echo 29 nov Christiea om ..:.. uur Gyn + 1e echo 29 nov mollyvg om 14:00 uurGyn + 1e echo (14.00) 29 nov Senninha om 17:00 uur Vlos + 1e echo 29 nov Vergo om 14:00 uur ZH + 1e echo 29 nov Sassa25 om ..:.. uur Vlos 29 nov Mrietje om 09:40 uur Vlos 29 nov Jusi om 11:10 uur 2e echo 29 nov Bloem82 om 12:00 uur Echo Wow! Een hele hoop echo's vandaag! Succes, dat jullie allemaal maar mooie kloppende hartjes zien!
Goedemorgen dames! ja zeker veel echo's vandaag! heelll veelll succes allemaal! @mollyvg, misverstand was al opgelost Ben gisteren naar de lingerieparty geweest, was erg gezellig! Was om 23.30 thuis dus nu een beetje brak zoals Lientje zeg...ik lijk wel 80 jaar! Monkeylove heb je gelijk even toegevoegd op Hyves! Mijn hyves : http://misslafreak.hyves.nl/
Hey Patricia, leuk dat je me hebt toegevoegd! 1 vraagje Hoe krijg jij die babyticker bij je gadgets? Mij lukt het niet...
Oh Patricia, jij bent er ook al lekker vroeg bij! Ondanks het latertje van gister Misschien moeten we vandaag maar wat minder kleppen hier, is zo sneu voor de mensen die niet veel online kunnen komen. Zeg ik nu trouwens wel maar ik weet nu al dat ik weer het hoogste woord voer vandaag, hihi!
hahaha goedemorgen meisje0123 Tsja kleine moet straks naar school,dus dan gaat de wekker weer vroeg af he Morgen peppernoten op school bakken, bah bah die geurtjes allemaal Oef moet ik ff kijken Monkeylove, het is niet erg moeilijk hoor!
Hoi Esther, Ha! Wat leuk. Nee, die website zegt me niets. Ik heb wel een eigen website www.bernersennendeurne.spaces.live.com. Ook ken ik heel veel anderen met BS-ers. Zie de website www.ovile.nl. Heel erg handig als je op vakantie gaat en Max kan niet mee. Super mooi vakantie adres voor ze. (is een vriendin van me) Groetjes, Esther (Etje)
wat een beroerde nacht lag er al op tijd in maar tessa is vannacht wel 4 keer wakker geweest....... En om 5 uur kon ik niet meer in slaap komen en maar liggen denken draaien en doen......ach ja dat heb je soms hopelijk vanavond beter nanouk heeft vanmiddag zwemles dus wordt weer laat vandaag met alles..... gr heidi
Goedemorgen, klotenacht achter de rug, viel pas rond 4 uur in slaap, voor die tijd hielden kiespijn en onrustige armen en benen me klaarwakker. Heb me afgemeld voor mijn werk, even bijlezen en nog een uurtje slapen, denk ik. Aan de andere 6 lotgenoten: SUCCES!
Zo net voor het eerst kennisgemaakt met de wc pot in huis. Bleh.... Ik voelde me zo lekker de afgelopen weken..... Ik ben zwanger Hopen dat het eenmalig is. Mevrouw van MvM komt zo langs. Ga me dus maar weer even opfrissen hahaha
Hier nog een die slecht geslapen heeft! Ik ben nl een buikslaper....en mijn buik zit nu al in de weg Dit word er wat de aankomende maanden. Iemand misschien nog tips? het kussen tussen/onder de benen werkt niet echt.
Nou.... de misselijkheid begint hier ook toe te slaan. Mijn vriend bracht vanochtend super lief een bakje vanille yoghurt met een appeltje er doorheen naar mijn bed, dat hij ook nog eens omhoog zette voor mij. En ik moet eerlijk zeggen... ik voel de yoghurt nu nog in mijn maag zitten. Maar, voor een goed doel he!
hoi hoi Ik wil ook wel een buddy, is er nog iemand over? ennuh, is goudvis al weer boven water? Hier eigenlijk weinig te melden. meiden voor echo vandaag...........heel veel succes! gr mayo
Dat is wel superlief van hem meisje0123 vervelend he dat eten nu zo aanwezig blijf na het eten, ik heb er ook zo last van bbrrrrrr Ik begin nu de ochtend met een droge cracker, niet veel nasmaak aan en toch iets in mijn maag voor de start. De eerste echo's zijn geweest, ben erg benieuwd Al die leuke berichtjes...maak me happy om te lezen!
Zo contactpersoon van MvM heeft mij net opgebeld, en dit is de eerste keer in 10 jaar dat bij haar zoiets is gebeurd Björn heeft altijd wel iets bijzonders blijk maar weer! Kan gelukkig geen kwaad die paar urine druppeltjes van hem, dus kan vrolijk doorgaan!
Nou ik hoop toch niet dat ik me iedere dag zo voel. Heb echt maar heel even boven de pot gehangen, maar voel me echt brak.... Eerst klagen dat ik nergens last van had en nu is het ook weer niet goed hihi. Net vrouw van MvM geweest. Test was meteen weer vet positief. Toch weer fijn Mag vanaf vandaag meteen meedoen. Dus plas maar raak voor een knaak
Zooo....de misselijkheid is hier stukken minder sinds eergisteren.. Ergens vind ik dat ook weer erg eng..Gezien de miskraam die ik in juni gehad heb..pfffff..Ik blijf nu op ieder seintje van me lichaam letten. Volgens m'n moeder kan je het goed zien..Me buik groeit enigzins wel.. Met wat strakkere kleding zie je het echt...Dus nu wat meer in soepkleding...lolll Verder gaat het wel lekker hier..Hopelijk blijft alles goed gaan...Maar gerust ben ik er op het moment niet op eerlijk gezegd... Susi