geluk en verdriet liggen weer dicht bij elkaar vandaag! Kimmy heel veel sterkte en een dikke knufel! Voor de meiden met de goede echo's helemaal supers meiden lekker genieten! Vergo ik ga je zo pb sturen met nummer en succes voor zometeen! Silla mooie geupdate lijst meid! Bloem kan me de ontlading goed voorstellen! gaaf hoor! Ik weet niet anne of je dit leest maar ik zag je broodje brie verhaal staan en wilde je nog even zeggen dat de meeste brie in Nederland uit de supermarkten ok zijn hoor! Heb je nu weinig aan aangezien je je vinger al hebt gebruikt...aahhhhhh maar alleen de kazen rechtstreeks van de boederij of die in Frankrijk en Italie zelf zijn van rauwe melk! Mirre ik zou het patatje echt proberen,....ik heb bij mezelf al vaker gemerkt dat als ik me echt continu misselijk voel na een vette hap even beter gaat...zojuist ook een frikandel speciaal op en echt voel me nu echt even wat lekkerder terwijl het janken me al de hele ochtend nader staat dan het lachen! kuz voor iedereen Nina
Heb net even terug gelezen en lees nu Kimmy's verhaal pas heel veel sterkte. @Bloem jij ook een mooie echo lees ik gefeliciteerd. @Mirre wat je ook nog kan proberen tegen de missleejkheid zijn gembercapsules van het reformhuis (merk: goodnature). Was er zelf eerst wat lacherig over j'aja gember het zal wel' maar het werkt bij mij echt heel goed Wie weet heb je er wat aan
Goeiemiddag meiden, Vandaag naar de verloskundige geweest voor een intake. Uitgebreidde vragen allemaal weer, en eigenlijk is het niets nieuws voor mij! Ze hebben alleen niet naar het hartje geluisterd omdat dat schadelijk kan zijn voor het baby'tje die geluidsgolven, en ze hebben ook niet aan mijn buik gevoeld, waar me baarmoeder nu ligt. Kan me herinneren dat dat de vorige keer wel werd gedaan, maar volgens mij kwam ik daar ook later in mijn zwangerschap een afspraak! Nou goed nu heb ik dus 27 december een echo en als ik 17 weken zwanger ben weer een afspraak bij de verloskundige. Ben stiekum wel jaloers op de meiden die zo vroeg al een echo krijgen hoor! Maar ja... Willen jullie trouwens weten wat het word? Ohhh en Kimmie, heel veel sterkte om dit te verwerken!
Hoi meiden, Kimmie, ontzettend veel sterkte meis, dit is niet eerlijk! Ik begrijp dat je er even helemaal doorheen zit... Bloem en Christiea, gefeliciteerd! Hoe verdeeld kan het zijn in het leven? Probeer er nu maar van te genieten! Dan mijn buddy Jusi Ik citeer Echo was goed! Ik ben korter dan ze dachten: 7w5d. Ze zagen alleen nog geen hartje, weet niet of dat raar is... Maar verder is alles goed gegroeid. Ik denk dat ik nu opgelucht kan zijn! En Molly ligt nu met haar benen in die stoel, ik denk aan haar!
Kimmie, ik wil je heel veel sterkte wensen Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en dat je dat 9 maanden mag volhouden.
7.5 week en geen hartje zien dat is nieuw voor mij, eerlijk gezegd.. er zijn meiden hier die eind week 6 een echo hadden en al hartactiviteit hadden...maar goed als ze zeggen dat alles goed is gegroeid! De baarmoeder ofso..?
Dank je wel ik ben er zelf ook net achtergekomen, door een beetje met de banners te rotzooien, hihihi
Ik las net iemand Silla complimenteren met dr nieuwe geupdate lijst...heb ik wat over het hoofd gezien?
meiden met goede echo's gefeliciteerd.....mooi hoor.ik hoop ook dat ik gauw een echo krijg maar hier zijn ze ook niet zo vlot jammer genoeg.... gr heidi
Ik weet niet echt of dat raar is. Dacht altijd dat ze dan wel een hartje konden zien kloppen. Volgens mijn echo was ik toen 6 weken en 3 dagen en er klopte een duidelijk hartje. Wanneer moet je weer terug Jusi? Wat zei de vk er zelf van? als je je volgens haar geen zorgen hoeft te maken zou ik dat ook niet doen.
Ohhh, wat een goed nieuws weer zeg! Ik ben wel een beetje jaloers hoor. Weet nog niet eens wanneer ik mijn eerste echo heb! Tja, ik ben natuurlijk ook wel de 'laatste' hier in dit topic, maar ik vind het wachten wel ERG lang duren! Nog 2,5 week voor ik überhaupt op intake mag bij de VK! Geniet ervan dames, ik hoop dat ik (en de andere dames) jullie snel volgen op die roze wolk!