Heb net gebeld met de HA. Werd meteen gefeliciteerd! Ik vertelde van de buikpijnaanval van afgelopen zondagnacht. Maar hij zei, dat kunnen ook je darmen geweest zijn. En dat het daarna niet is terugekomen, is een heel goed teken. Mijn steekjes en krampjes en pijntjes zijn puur de hormonen die aan het werk zijn. Ja duh! Ik moet een afspraak maken met hem, maar niet volgende week, want dan is ie er niet. Ben ik nou afgescheept? Ik weet het niet meer hoor. Had gehoopt naar de vlos te kunnen, zo snel mogelijk...
@ nin0 & Esthertje: WELKOM en gefeliciteerd! @ Nin0, ik snap je spanningen maar al te goed hoor. Zeker als je al twee keer hebt meegemaakt dat het fout is. Maar gelukkig heb je ook het bewijs dat het helemaal goed kan gaan! Ik heb ook regelmatig nog rare buikkrampen en dan schrik ik toch weer even. Mijn roze bloed vegen zijn in elk geval al opgehouden. @ Anne: wil je het nog niet vertellen dan aan die vriendinnen? Dat lijkt me juist grappig als je zo een weekendje met andere moeders bij elkaar zit. Kunnen ze je het hele weekend voorzien van (ongevraagde) goede adviezen! Ik zie dit weekend ook weer een aantal vriendinnen op een feestje en ik denk dat ik het wel vertel. (zijn ook veel mensen die ik niet ken dus die hoeven het niet te weten hoor) Ik weet toch dat die moedertjes gaan vragen of het allemaal lukt (vroegen ze in februari al...) @ Daisy: hoe is het met je? Maak me een beetje zorgen! (Heeft iemand nog wat van Daisy gehoord? Maak me een beetje zorgen! Hoop zo voor haar dat het goed blijft gaan en dat die kleine zich gewoon stevig ingenesteld heeft!)
01-07-2008 Go4baby, Amsterdam, 33 jaar Droom Veraatje, Groningen, 30 jaar NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 1e kindje Nin0, 43 jaar 02-07-2008 Claud27,brabant,26jaar,2e kindje Monkeylove, DenHaag, 33 jaar, 3e kindje Kristine 03-07-2008 Daisy1975 , Brabant, 32 jaar,2e kindje(*Merel*) Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje Sas7, Brabant, 36 jaar, 1e kindje Vergo, Weesp, 32 jaar,1e kindje 04-07-2008 Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje Mandy80, Overijssel, 27 jaar, 1ste kindje, 3 vlinders Marieke15, Gelderland, 38 jaar, 1e kindje 05-07-2008 Anno niem, 24 jaar, 2e kindje 06-07-2008 Lientje10, 38 jaar, 2e kindje Kwebbels, 1e kindje Christiea, 33 jaar, 2e kindje 07-07-2008 daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje , Mirre 1e kindje Freesia, Hulst, 35 jaar, 1ste kindje 08-07-2008 Susi, 1e kindje. 10-07-2008 Anne75, Rotterdam 12-07-2008 Ramoontje controle lijst: 07 nov monkeylove vk 12 nov Nina 1e echo 12 nov Sas7 1e echo 13 nov Mirre gyn/1e echo 13 nov go4baby gyn/vk 1e echo 13 nov Marieke15 vk 15 nov daisy1975 eerste echo 16 nov Freesia HA 19 nov veraatje eerste echo 20 nov claud27 vk 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 22 nov christiea vk 23 nov Lientje vk + eerste echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 03 dec Kwebbels 1e echo 12 dec Kwebbels vk 27 dec daantje86 vk Heb mijn afspraak er even bij gezet. Zie nu dat ik de enige ben die eerst naar de HA moet
01-07-2008 Go4baby, Amsterdam, 33 jaar Droom Veraatje, Groningen, 30 jaar NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 1e kindje Nin0, 43 jaar 02-07-2008 Claud27,brabant,26jaar,2e kindje Monkeylove, DenHaag, 33 jaar, 3e kindje Kristine 03-07-2008 Daisy1975 , Brabant, 32 jaar,2e kindje(*Merel*) Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje Sas7, Brabant, 36 jaar, 1e kindje Vergo, Weesp, 32 jaar,1e kindje 04-07-2008 Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje Mandy80, Overijssel, 27 jaar, 1ste kindje, 3 vlinders Marieke15, Gelderland, 38 jaar, 1e kindje 05-07-2008 Anno niem, 24 jaar, 2e kindje 06-07-2008 Lientje10, 38 jaar, 2e kindje Kwebbels, 1e kindje Christiea, 33 jaar, 2e kindje 07-07-2008 daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje , Mirre 1e kindje Freesia, Hulst, 35 jaar, 1ste kindje 08-07-2008 Susi, 1e kindje. 10-07-2008 Anne75, Rotterdam Esthertje80, Beverwijk 12-07-2008 Ramoontje controle lijst: 07 nov monkeylove vk 12 nov Nina 1e echo 12 nov Sas7 1e echo 13 nov Mirre gyn/1e echo 13 nov go4baby gyn/vk 1e echo 13 nov Marieke15 vk 15 nov daisy1975 eerste echo 16 nov Freesia HA 19 nov veraatje eerste echo 20 nov claud27 vk 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 22 nov christiea vk 22 nov Esthertje80 1e echo gyn 23 nov Lientje vk + eerste echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 03 dec Kwebbels 1e echo 12 dec Kwebbels vk 27 dec daantje86 vk
Freesia, je kunt ook al een afspraak maken bij de verloskundige hoor, daar heb je een huisarts niet bij nodig.
Ik ben zo blij met dit forum. Ik vind het fijn om jullie klachtjes en symptomen te lezen. Dat stelt mij dan erg gerust als ik zoiets ook heb. Net als Freesia heb ik zo af en toe ook krampen en steekjes. Ik gooide het al een beetje om mn darmen, maar nu naar haar verhaal van de ha ben ik helemaal gerust gesteld. Ik hoop jij ook freesia. Zelf begin ik steeds minder trek te krijgen. Er staan hier bossche bollen in de keuken, en daar kan ik normaal gesproken niet vanaf blijven, maar nu kijk ik ernaar en wordt ik al misselijk. Dus ze blijven daar lekker staan.
@ Sas7: nou, stuur die bosche bollen maar enkele reis naar Amsterdam.... Hmmmmm ik lust ze nog wel hoor! Maar ik ben 100% gestopt met snoepen... Ik heb 's avonds ook wel eens van die vage buikkrampen. Denk soms ook dat het me darmen zijn. Ben ziek geweest en had het gevoel dat de boel een beetje ontregeld werd. Verder allen enorm zere (.)(.)... vooral als ik er 's nachts uit moet om te plassen. Dan laten ze echt van zich horen... gemene steken... Als mn verkoudheid volgende week weg is ga ik ook de sportschool weer eens opzoeken. Heb een conditie van een bejaarde en dat lijkt me niet gezond. Doe jullie veel aan sport? En welke buikspieren mag je nog wel doen (als je zoals ik zelker een jaar niets meer gedaan hebt... )?
01-07-2008 Go4baby, Amsterdam, 33 jaar , 1e kindje Droom Veraatje, Groningen, 30 jaar NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 1e kindje Nin0, 43 jaar 02-07-2008 Claud27, brabant, 26jaar, 2e kindje Monkeylove, DenHaag, 33 jaar, 3e kindje Kristine 03-07-2008 Daisy1975 , Brabant, 32 jaar,2e kindje(*Merel*) Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje Sas7, Brabant, 36 jaar, 1e kindje Vergo, Weesp, 32 jaar,1e kindje 04-07-2008 Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje Mandy80, Overijssel, 27 jaar, 1ste kindje, 3 vlinders Marieke15, Gelderland, 38 jaar, 1e kindje 05-07-2008 Anno niem, 24 jaar, 2e kindje 06-07-2008 Lientje10, 38 jaar, 2e kindje Kwebbels, 1e kindje Christiea, 33 jaar, 2e kindje 07-07-2008 daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje , Mirre 1e kindje Freesia, Hulst, 35 jaar, 1ste kindje 08-07-2008 Susi, 1e kindje. 10-07-2008 Anne75, Rotterdam Esthertje80, Beverwijk 12-07-2008 Ramoontje controle lijst: 07 nov monkeylove vk 12 nov Nina 1e echo 12 nov Sas7 1e echo 13 nov Mirre gyn/1e echo 13 nov go4baby gyn/vk 1e echo 13 nov Marieke15 vk 15 nov daisy1975 eerste echo 16 nov Freesia HA 19 nov veraatje eerste echo 20 nov claud27 vk 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 22 nov christiea vk 22 nov Esthertje80 1e echo gyn 23 nov Lientje vk + eerste echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 03 dec Kwebbels 1e echo 12 dec Kwebbels vk 27 dec daantje86 vk[/quote] Heb even de lijst gepimpt...
Sporten doe ik op het moment niet, pfff dan zou ik helemaal buiten adem zijn! Als het ademen weer beter gaat (en als ik niet meer verkouden ben), misschien dat ik dan weer wat ga bewegen. Van die buikspieren, dat weet ik niet precies! Hier nog steeds verder weinig kwaaltjes. Mijn tepels zijn wel erg gevoelig en af en toe voel ik mij wat duizelig. Vandaag barstende hoofdpijn (gelukkig was ik vanmiddag vrij!), maar of dat een symptoom is?
[quote="go4baby@ Daisy: hoe is het met je? Maak me een beetje zorgen! (Heeft iemand nog wat van Daisy gehoord? Maak me een beetje zorgen! Hoop zo voor haar dat het goed blijft gaan en dat die kleine zich gewoon stevig ingenesteld heeft!)[/quote] Ik heb gisteren nog contact met haar gehad. Het bloeden is nu zo goed als gestopt maar het blijft 50/50. Dinsdag weet ze pas meer en laat ze ons weten hoe het is gegaan. Jullie krijgen in ieder geval de hartelijke groeten. @alle nieuwe zwangeren onder ons hartelijk gefeliciteerd en welkom bij de club!
hoi meiden. hier weer even aanwezig. lind ahet was gezellig vanmorgen gauw overdoen verder lekker rustig hier. vindt het zo bale voor daisy
Hoi meiden! Allereerst wil alle nieuwe van harte feliciteren met jullie zwangerschap! Ik wil jullie allemaal hartelijk danken voor jullie bezorgdheid en duimen Ik kon het toch niet laten om weer wat te komen kletsen met jullie! Ik voel me op het moment erg goed en denk dat het meevalt( [-o< [-o< ) Ik heb dus vanaf gistermorgen tot vanmiddag bloed verloren,echt helder! Heb ook last van krampen gehad maar aangezien ik dit al had voor het testen? Ik heb er best wel een goed gevoel over ineens,omdat het gestopt is! Hoe gaat het met jullie allemaal? @Sen,bedankt voor het overbrengen van mun groetjes Veel liefs Dais.. -x-
Hé Daisy, fijn om weer wat van je te horen. En wat een goed nieuws, dat het bloeden gestopt is. Ik blijf voor je [-o< Marieke
Nee hoor Freesia, ik ben gisteren ook eerst bij de HA geweest. En pas daarna gebeld met de VK voor een afspraak Lientje
Goedenavond meiden Als eerste nieuwe meiden gefeliciteerd! @Daisy gelukkig meid dat het bloeden gestopt is en goed weer ff wat van je te horen. Ff een paar dagen druk geweest, werken etc. Zo ik zit..at last Vandaag ook gewerkt ...normaal ben ik altijd op vrijdag vrij, maar nu ff lekker zitten. Ik heb toch weer iets aparts (echt Mirre weer) haha Ben de hele dag ah boeren kan het echt niet tegenhouden, maar het is niet te geloven. Slok water en een harde BURP M'n lief vertelde iets leuks net... De buuf (paar huizen verder) en hij kwamen elkaar tegen, zegt ze ineens: Mag ik je iets vragen... natuurlijk antwoorde m'n lief. Zegt ze: Is Mir soms zwanger!? Hoezo gaf m'n lief als antwoord. Nou zei ze...ik kreeg het idee toen ik haar vd week zag lopen (houding en iets bollere voorkant) hahaha ..ja zei ze ik heb dat vaker dat ik daar een antenne voor heb. Komisch toch!? In de 2,5 jaar dat ik hier woon heeft ze het nooit eerder gez.gevraagd.
Goedenavond meiden Als eerste nieuwe meiden gefeliciteerd! @Daisy gelukkig meid dat het bloeden gestopt is en goed weer ff wat van je te horen. Ff een paar dagen druk geweest, werken etc. Zo ik zit..at last Vandaag ook gewerkt ...normaal ben ik altijd op vrijdag vrij, maar nu ff lekker zitten. Ik heb toch weer iets aparts (echt Mirre weer) haha Ben de hele dag ah boeren kan het echt niet tegenhouden, maar het is niet te geloven. Slok water en een harde BURP M'n lief vertelde iets leuks net... De buuf (paar huizen verder) en hij kwamen elkaar tegen, zegt ze ineens: Mag ik je iets vragen... natuurlijk antwoorde m'n lief. Zegt ze: Is Mir soms zwanger!? Hoezo gaf m'n lief als antwoord. Nou zei ze...ik kreeg het idee toen ik haar vd week zag lopen (houding en iets bollere voorkant) hahaha ..ja zei ze ik heb dat vaker dat ik daar een antenne voor heb. Komisch toch!? In de 2,5 jaar dat ik hier woon heeft ze het nooit eerder gez.gevraagd.
Welkom nin0 en Esther, leuk dat jullie er bij zijn! Daisy, fijn je weer te horen, hopelijk was het loos alarm! De VK heeft mij echt gezegd dat ik 4 glazen water vooraf moet drinken. Op dat moment ben ik 7w5d dus nog geen 8 weken, maar volgens mij kan ze dan al wel een uitwendige echo doen, als ik het goed begrepen heb. Sporten doe ik wel en net zo fanatiek als voorheen . Gek genoeg heb ik net als een aantal van jullie ook last van hijgen bij hele gewone inspanning, maar als ik sport heb ik dat niet meer dan normaal. Raar he? Ik heb een beetje rottige dag gehad qua hoe ik me voel. Veel buikpijn, kramp enzo. Maar het zijn bij mij denk ik ook mijn darmen, want het lucht wel heel erg op als ik naar de wc ben geweest. Verder vage zweempjes van misselijkheid die me de hele dag door plagen. Ik maak me dan ook niet meer zorgen dan normaal over dat het niet goed zit ofzo hoor, het voelt echt als zwangere klachten. En tja die horen erbij Liefs, Lientje
mooi go4baby! Ik had dat gisteren ook geprobeerd, maar ik denk dat iemand een oude versie heeft gekopieerd want het was al snel weer verdwenen. Lientje
Pfff ik heb net een andere broek aan moeten trekken want mijn buik paste er ff niet meer in, ik leek wel zwanger Ik denk dat mijn darmen opgezet zijn ofzo want ik heb opeens al een bolletje op mijn onderbuik die ik bij Damian pas met 14 weken zag. de voolichtster van moeders voor moeders zei trouwens dat mijn uitgerekende datum 3juli is? Nou ja ik verander het nog niet, zie wel wat er bij de gyn uitkomt. Op dit moment is mijn buik echt pijnlijk zeg, niet leuk.
Nee dat komt omdat het niet blijft als je kopieert. Volgens mij moet je eerst de tekst quoten en dan in je bericht de quotes weghalen.