He Patricia die opmerking over de lijst was ik en silla heeft het aantal pagina´s terug geplaatst! We kletsen hie ook zo veel! Nieuws is bijna gelijk al verouderd hihihihi! Geen hartactiviteit vind ik ook vreemd ..bij onze echo was het 6 weken en 5dagen en een duidelijk knipperd hartje, maar ja als de verloskundige er normaal over doet...ze zal het wel weten toch! liefs Nina
kimmie wat een naar nieuws! daarnaast ook heel goed nieuws voor meerdere meiden zag ik! geniet van jullie kleintjes met hun knipperlichtjes. ik ben gewoon moe....vanmorgen bij mijn schoonzusje geweest op de thee en nu ben ik al weer bekaf. Helaas heeft Nick in de auto geslapen dus is hij nu klaarwakker....en kan ik niet effe gaan liggen....
Ben terug. Nou, het hartje klopt, en de vruchtzak is in de lengte goed aan bijna 8 weken, maar het vruchtje heeft de maat van minder dan 5 weken. Daardoor kon 't mens niet de lengte van de zwangerschap bepalen en moeten we 12 december terugkomen voor weer een echo. Mocht niet eens een filmpje van het beeld maken O ja, en in de vruchtzak zit ook een stolsel... Ik koop nog geen sokjes en vertel het mijn vader nog niet.
Wat een tegenstrijdigheden Molly! Gatsie, weet je eigenlijk nog niks... Maar wel een kloppend hartje dus! Dikke knuf...
molly, ondanks de gemende gevoelens die je nu misscien hebt toch gefeliciteerd met je knipperlichtje! Wat dat mens betreft als jij je niet lekker voelt of niet goed genoeg geholpen voeld of zelfs door haar in paniek bent geraakt. Probeer bij een andere een second opinion te krijgen en laat je daar gedetaileerd uit leggen wat het allemaal inhoud og voor concekwenties het kan hebben.
Net echo gehad en wederom hartje zien kloppen inclusief zwaaiend armpje. Ben 9 weken en 1 dag, dus iets korter, maar het zag er goed uit. Molly wat een verwarrende echo. Ik vind dat 12 december nog ver weg is, kan je niet eerder.
probeer ze wel te scannen, maar niet alle apparatuur doet het momenteel. Zodra ik ze heb plaats ik ze. We hebben net besloten toch een nekplooimeting te doen en het daarbij te laten, dus geen verder onderzoek. Mocht het kindje toch down hebben, dan is het welkom.
Dat zou ik ook het liefste willen... Maar mijn lief twijfelt, die wil wel alles laten onderzoeken, ook op eigen kosten. Ik ben net te jong om alles vergoed te krijgen. Ik zei nog, we hebben het er maar niet meer over, eerst de gyn aanhoren wat die te zeggen heeft en dan pas een beslissing nemen. Ik ga echt geen vlokkentest doen als het risico op een mk groter is dan het risico op een gehandicapt kind... En dan nog, hier is het ook welkom. Mijn moeder zei net nog, breng het dan maar naar mij Maar het blijft moeilijk hoor.
Gefeliciteerd meiden met de knipperende echo's en zwaaiend armpje ...hij/zij dacht natuurlijk laat ik ff zwaaien voordat ze mij over het hoofd zien Mollyvg wat een vervelende manier om geholpen te worden, zit het jezelf wel lekker dat je pas 12de terug mag komen..? Hartje klopte in ieder geval, dat is weer een leuk nieuwtje Heb je ook geen afdrukje meegekregen van de echo..?
Hier ook iemand met een big smile en op een roze wolk! Alles ligt precies op schema en de foto's zitten in m'n album. Ik mag op 18 december weer terugkomen voor de volgende afspraak en ze vond het leuk om dan weer een echo te maken. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen! Alle andere dames op de roze wolk ook van harte! @Kimmie heel veel sterkte meid ik weet hoe je je voelt.
Bloem, christiea, Nin0, gefeliciteerd! 12e terugkomen, dat is over minder dan 2 weken, over 1 week terugkomen vond ze te kort. Stolsel, Freesia en ik hebben daarover geloof ik dezelfde gedachte, dat het bv ook een vruchtje geweest zou kunnen zijn... wie weet, maar 't mens kon/wilde daar dus geen antwoord op geven. Er zijn hier in de buurt 3 echocentra, ik ga ze vanavond opzoeken en lekker een afspraak op eigen kosten maken, zodat ik in ieder geval van mijn kater af kom. Uiteraard ga ik ook op zoek naar topics over te kleine vruchtjes, ik moet mezelf toch ergens gek mee maken
zo moest even stiekem kijken..zag dat er veel echo's waren en was zo benieuwd, het is rustig op het werk dus kan wel even Kimmy veel sterkte! Molly is idd wel verwarrend zeg, maar in ieder geval gelukkig een kloppend hartje! En de meiden met een goede echo van harte! Iemand vroeg over wanneer het hartje te zien was. Bij mij was het ook vroeg. 6.6 weken. Was wel een inwendige echo misschien maakt dat nog uit? Bedankt Nina. Ik heb de volgende dag nog even opgebeld naar het centrum en het was idd van de goede melk! haha maar ja.. heeft me een nacht piekeren bespaart... Ik heb vandaag ook gebeld voor een combinatietest. Hebben nu 10 dec echo bij verloskundige, 14 december termijn echo voor de combinatietest (+ bloedprikken) en dan twee weken later die nekplooimeting... Ik lees weleens over foto's die jullie plaatsen in je album, maar waar kan je die dan bekijken? moet weer even verder!
Mensen met goede echo s gefeliciteerd! Lekker genieten, Kimmie heel veel sterkte! En de "onzekere" echo`s, wat vervelend, maar ik ga heel hard duimen dat het helemaal goed is, en dat er gewoon niks aan de hand is Hier alles nog het zelfde, gaat vervelen om dit elke dag te typen, maar ben er wel blij om, geen nieuws is goed nieuws
gelijk onder het berichtje van die persoon anne staat album ! ik ben net bijgelezen.. meiden wat een wisselende berichten vandaag! Sterkte voor Kimmy en de meiden die nog wat in onzekerheid zitten en voor de rest: gefeliciteerd ! Ik ben echt aan het aftellen hier naar zaterdag!