Sjips.........geen tijd om bij te lezen. Hopelijk morgen. Ik wilde nog even melden dat ik morgen om 11:20 uur ook weer een echo heb. Ik zal mijn buddy (mama van Perine) een sms-je sturen. Ben morgen niet online. Groetjes, Etje
Dames bedankt voor jullie antwoorden ga morgen maar gewoon naar de vk bellen. nog een vraagje moeten jullie wel gewoon om de 4 weken op controle bij de huisarts groetjes Janine
He van harte gefeliciteerd! Wauw! (vind ik zelf ook erg leuk een tweeling) En ik ken jou jou wel van het forum! Ik ben op het forum Essie en Max is onze berner.. Zal even proberen een foto van hem te plaatsen..
Nou dames, ik ga lekker babyboom vanavond kijken! Samen met 't mannetje op de bank voor de kachel, heerlijk! Tot morgen, ben niet veel online morgen want heb veel afspraken buiten kantoor (kortom, dan kom ik dus écht aan werken toe, hihi)!
Ik heb net even de bakerspraatjestest gedaan en daar komt uit dat ik voor 63% een jongen ga krijgen... ben benieuwd!
Bij mij scheelde het allemaal nog niet veel maarja, veel vragen kon ik ook nog niet echt beantwoorden. Ik 'neig' naar een jongen en dat zegt ook de chinese kalender. Afgelopen week hebben we echter ook gependeld (zullen we vast niet goed gedaan hebben haha maar oke) maar daar kwam een meisje uit juist weer . We zullen wel zien. Ik neig zelf ook naar een jongen. Maar dat is misschien omdat ik juist een lichte voorkeur heb voor een meisje en om mezelf zo vast aan het idee te laten wennen
Vergo geweldig, een tweeling eeneiig of tweeeig? Hier gaat het redelijk, eind van de middag nog aan het zuurstof gelegen..neuroloog en gyneacoloog zeggen dat de aanval absoluut geen kwaad kan voor de baby maar met die helse pijnen ga ik daar aan twijfelen...maja ff doorbijten voor mij Ben nu erg gedesorienteerd door de aanval (is normaal) maar wilde toch ff de andere echo's checken. Meiden ik ga mijn pijnkater uitzingen in bed, allemaal nog een prettige avond!
Wat vervelend weer Patricia, hopenlijk krijg je niet teveel van die rottige aanvallen neem lekker je rust...
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet goed is met Goudvis aangezien ze helemaal niet meer online is geweest
ik blijf gokken op internetproblemen en dan nog hoeft er natuurlijk niets met haar of haar kindje te zijn... misschien problemen in de familie? of juist iemand wat medisch.. Dat hoop ik ook niet maar toch. Of dat we misschien toch over het hoofd gezien hebben dat ze een weekje weg is? brr fijn is anders.. niets lijkt echt logisch.. behalve echte internetproblemen...
Jah precies... Nou we hopen er gewoon het beste van... Ow hier heb ik die voorspelling gedaan, ik had niet op alale vragen een echt antwoord maar veel wel. Ik zie er veel beter uit, ik straal helemaal volgens veel mensen haha...
Zaterdag opnieuw een echo bij een echoburo, uitwendig, met volle blaas. Die van vandaag was inwendig.
ow spannend meis, hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid! A.s zaterdag ook al? of volgende week zaterdag? Ik mag zaterdag ook en we zijn bijna even ver...
Wow Vergo! super een tweeling voor jullie! je twee emmies zijn dus allebei goed gaan nestelen! heerlijk hoor!
Deze zaterdag, Athina Met het mens van vandaag kan ik duidelijk niet communiceren, dan maar met deze mevrouw, die een deel van de tijd ook in ziekenhuizen werkt. Maakte me een beetje zorgen over of ze 't wel kan vinden uitwendig vanwege mijn megabuik (as known as wintervoorraad), maar daar had ze wel vertrouwen in, als ik maar zorg voor een volle blaas. Vruchtzakje kan ze zowiezo wel vinden, die is het goede formaat. Dit is zo raar he, na de echo had ik iets van "hey, we hebben een kloppend hartje, dat is het belangrijkste". En nu in de loop van de avond voel ik meer en meer een beginnende band, puur omdat je dat hartje fiks hebt zien kloppen. Het is ineens geen ClearBlue-test meer maar een mensje in wording in MIJN lijf. Sorry voor de ego-post.