Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou het is zo'n lijst van ladies waar ik geen info van heb e.d. dat ik er eigenlijk geen kracht voor heb...hihihihhi het moet een "Hobbie" blijven en geen administratieve dagtaak ;)

Vandaag niet veel online geweest en ik te moe ben om alle pagina's echt goed te lezen hierbij een benopte reactie...

Kimmie...balen meis heel veel sterkte
    Vergo...2 ling GEWELDIG
    Alle ladies met een goede echo...GEFELICITEERD!
    Alle nieuwe dames WELKOM

Ik probeer de lijst 1x per dag up to daten dus blijf de PBtjes sturen hihihihi.

Liefs Silla

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ook truste allemaal!

3. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Wat een dag vandaag, komen we net thuis staan er allemaal kaarsjes op tafel en rozen en cider champagne heeft mn vriendje me ook nog ten huwelijk gevraagd. Mn dag kan niet meer stuk.

Mn tweeling banner lukt me niet de dagen hoelang ik zwanger ben lukt niet. Morgen maar weer kijken of het dan lukt. Meiden truste voor zo.

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    hey vergo

van harte gefeliciteerd joh. ik geloof best dat jou hele week niet meer stuk kan :) wow!

hey iedereen ik wilde jullie nog allemaal truste wensen voor vanavond en hoop ook dat iedereen lekker aan zijn nachtrust toe zal komen. is jullie allemaal gegund aangezien sommige niet echt goed slapen.

dus ik ben er morgen weer

liefs susanne

5. goedemorgen!
    vooraf excuses, ben nnu weer inline sinds gisterochtend, maar ga niet 20 blz teruglezen :confused: shocking i know, maar heb er gewoon de puf niet voor!
    heb ik belangrijke dingen gemist?
    zag een aanzoek, WOW gefeliciteerd! geniet ervan
    trouwen voor uk of erna?

fijne dag
    rensie

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat een geweldige dag Vergo. van harte gefeliciteerd zeg.

Poeh, wat is het nog vroeg zeg. mn ogen zitten nog half dicht.

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Niesje, ik had een inwendige echo...
    Ik ga me nu toch weer druk zitten maken he, dat het niet goed zit enzo. :(
    Hoe kan het nou dat er bij mij nog geen hartje klopt, en bij andere meiden die even ver of nog niet eens zo ver zijn wel...

Vergo, gefeliciteerd met je a.s. huwelijk! :D

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morguh dames..!

Hier de hele avond op mijn bedje gelegen met een kopje thee.
    Heb half Babyboom gekeken, en de eerste Babyboom-baby is hier
    in het Vlietland geboren hahaha leuk leuk daar ga ik ook bevallen :D
    Vergo, gefeliciteerd met de tweeling..en je huwelijksaanzoek! :D :D :D Mijn vriend heeft mij een paar weken geleden ook ten huwelijk gevraagd, we hebben de papieren al binnen en wachten nu op kopieetjes van de legitimaties van de getuigen, daarna alle aktes aanvragen en inleveren!
    Spannend gaan jullie trouwen voor of na de geboorte van de tweeling?

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Mrietje had gisteren ook haar echo, iemand iets van haar gehoord of heb ik het weer over het hoofd gezien :(

Vandaag maar eentje naar de VK, als je een echo krijg toi toi toi!
    Mollyvg en Athina morgen heel veel succes bij jullie echo! :D
    Zondag lekker een rustdag bij alle mama's, en aankomende week weer een hoop echo's...ikkuh vrijdag weer! \:D/

Ga mij douchen en aankleden, straks met Björn's klasje pepernoten bakken...22 gillende rennende kids om je heen, geweldige start van het weekend :)

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

@ Jusi, ik zou gewoon even bellen naar de gyneacoloog om te vragen of hij enige hartavtiviteit heeft waargenomen omdat dat ook tenslotte is waarom de eerste echo zo spannend is en je nu alleen maar in onzekerheid zit.
    Heb je geen formulieren meegehad? Want bij mij stond er een plus bij de hartactiviteit.
    Misschien als je belt en verteld dat je je er niet goed onder voelt kan hij je gerusstellen. Ik zou het echt even doen hoor...

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee Monkeylove, ik heb helemaal niks mee gekregen, geen formulieren, geen echo's, helemaal niks. :(
    En ik weet nog niet of ik bel, maar de gyn zal het toch wel weten?
    Hij was verder ook heel positief over de zwangerschap. Dat als ik de volgende keer terug kom er zeker een hartje moet kloppen, en dat ik dan een gezonde zwangerschap heb.
    Dat zal ie toch niet voor niks zeggen?

12. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.....

Het is allemaal maar spannend met de echo's ik moet nog wachten tot 28 december....PFFF ...ben gelukkig van me krampen in me buik af...
    Heb verder helemaal geen symptonen behalve zere borsten....wie heeft dit ook?

13. monkeylove

Nee, lijkt me niet, maar toch ben je onzeker dus ik zou toch maar even bellen over het hoe en waarom anders zit je je de hele dag druk te maken en misschien wel voor niets

14. monkeylove

Ik heb heel weining symptonen, alleen een trekkerig gevoel in mijn buik vaan en 's morgens als ik wakkeer word lijk't het alsof er 10 kilo lood in mijn (.)(.) zit pffff....

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, mijn vriend vindt het ook leuk hoor, om te kijken!
    Wat heb ik het toch getroffen he ;)

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Maar in onzekerheid zitten is toch ook niet leuk meid :(
    Eerste echo moet juist de onzekerheid weghalen.
    Kijk het weekend even aan, en als je nog steeds dubbele gevoelens heb kan je altijd even bellen :)

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Rond 10.00 ga ik naar mijn moeder, en die zal me wel weer geruststellen zoals gewoonlijk. ;)
    Ik heb wel een topic aangemaakt bij 'stel je vraag aan de vk':
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 57#1791657

En als ik dan een negatief antwoord krijg, kan ik altijd nog bellen.
    Me druk maken zit ook echt in mijn karakter hoor. ;)

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Oohhh dat heb k ook Monkeylove :eek: als ik 's nachts naar de WC ga dan lijk het wel of ze naar beneden zakken hahahha ik heb van mezelf een "normale" maat een Ctje, maar nu! Mijn hemel ik lijk wel Pamela hahahahaha

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, vind ik ook hoor! Daar is die echo toch voor, om onzekerheid weg te nemen?! En ik denk dat ze het helemaal niet raar vinden hoor, als je nog een keer belt omdat je het niet helemaal begrepen hebt!
    ;)

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik denk niet dat je daar antwoord krijgt, want hij is op gesloten gezet :( misschien heb je per ongeluk een dubbele aangemaakt?

Ik zou ook een nieuwe echo vragen hoor.

Deel Deze Pagina