Helemaal niemand een idee? Voordat ik het weer vergeet trouwens : Vergo, van harte gefeliciteerd Super zeg
pfffffffffffffffff wat een geklets! haha ohh vergo een tweeling.......super zeg! lijkt me helemaal geweldig! verder geen echo´s vandaag! maargoed, ik ga zo werken! geen nieuws. gr mayo
Tja, ik heb wel een idee maar weet niet of je dat iets vindt: Wij hebben 2 rompertjes voor beide ouders gekocht. Op allebei de rompers hebben we de namen van de opa's en oma's gezet: "Kleinkind van (naam) en (naam)" since 2008 Misschien leuk idee voor jullie?!
hey iedereen hier ook geen nieuws. alleen heb ik sinds gister t idee dat mijn broeken allemaal wat strakker zitten als normaal. weet niet of t nu al kan maar t is me wel opgevallen. ik ga ff op de bank hanen achter de tv want ben kapot nu ik net uit men werk kom. werk maar 2 tot 3 uurtje per dag maar t is een zware dobber voor mij. liefs susanne
Hoi, ben net thuis. Derde echo gehad! Heb eigenlijk geen tijd om online te kleppen, maar ik wil het toch even vertellen. Alles is goed! En je kunt nu al heel duidelijk een hoofd (echt mega) zien, armpjes en beentjes. Ik heb er weer vertrouwen in! (al denk ik dat ik volgende week donderdag weer met knikkende knietjes in het ziekenhuis zit) Maar voor nu...........IK BEN SUPER BLIJ! Very Happy
Bedankt Maar het is bedoeld voor de as ooms en tantes. En dan zou het worden van: nichttje of neefje van..... en dat is weer net niet, hihihi.
Etje, super zeg! Ik kan mij wel voorstellen dat je steeds weer met knikkende knieën heengaat, dat heb ik ook. Maar je kunt weer eerst heerlijk genieten. Hartstikke fijn! Vergo, ook van harte gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek. Weten jullie al wanneer de grote dag is?
Hee Etje, wat goed zeg! Als ik volgende week mag, ben ik 9w1d... ben echt benieuwd naar wat we te zien krijgen.
Nou, ik ben ook benieuwd Freesia! Ik ben dik 7 weken als ik naar de gyn mag. Ben jij niet bang dat je dalijk niks ziet, dat er geen hartactiviteit is zeg maar? Ik heb nl. wel veel angst voor slecht nieuws!
pfff ik ben nooit zo erg origineel in dit soort dingen maar hier mijn ideeën; - nieuwe wereldbewoner in de maak - Wil jij mijn oom/tante worden? - mijn mama heeft een geheimpje - werk in uitvoering juli 2008 - wie wil er beschuit met muisjes.
super hoor Vergo een tweeling en trouwen, heeeerlijk! en fijn etje dat het goed was. Kan me voorstellen dat het toch iedere keer weer spannend is.. Tja ik voel me eigenlijk wel prima verder.. heb geen klachten, buikje is wel wat dikker aan het worden maar verder voel ik me niet heel erg zwanger.. Heb nu al zin in de volgende echo! toch weer even kijken of t'ie er nog zit! Blijft wat onwerkelijk nog. Dit weekend gaan we het onze ouders vertellen, spannend, ben zo benieuwd hoe ze zullen reageren!
Weet je, het zou net zo'n grote schok zijn als ik een mensje daar zou zien zwemmen, dan dat er helemaal niks te zien zou zijn... Voel me erg neutraal gewoon. Bang ben ik niet, alleen voor het bloedprikken
WHAAAAAHHHAA toch niet echt bang voor bloedprikken he! Ik las ergens anders op dit forum over iemand die totaal niet tegen de bevalling op zag, alleen tegen het infuus dat ze moeten prikken! Nou, dan denk ik dat als ze dat infuus pijnlijk vindt, de bevalling een regelrechte hel moet zijn !
Hihi, ik ben echt een super-newbie op gebied van ziekenhuizen en medische toestanden. Gewoon nog nooit echt wat meegemaakt. Zal me er wel aan over geven, dat kan ik gelukkig wel goed
Klinkt lullig, maar dan heeft ze wel direct duidelijkheid. Op 9wk 1dg moet er gewoon al een paar weken hartactiviteit zijn. Ik ben van 't voorjaar goed nagekeken en kan je verzekeren dat bloedprikken reuze meevalt, Freesje.
@Etje, van harte weer meid, lekker zo voor het weekend je hummeltje kunnen zien spartelen in je buik Wie gaan hier voor de combitest? En wat houdt dat precies in, kan je eigen gyneacoloog dat doen? Wij komen dus wel in aanmerking voor de testen omdat mijn vriend zijn zus gehandicapt is geboren en ook vroegtijdig is overleden met haar 26ste. Met Björn hebben ze toen wel bloedgeprikt en een 20 weken echo gemaakt, maar verder geen andere testen. Weet helemaal niet wat mij te wachten staat
nou ik beken dat ik dat bloedprikken ook erger vind dan de echo! Vorige keer heb ik ook echt mijn man's hand vastgehouden....