Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik was trouwens van plan om morgen nog een test doen om de streep heel mooi donker te zien :D of zou ik mezelf daar alleen maar gek mee maken?

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Weet niet je kan t altijd proberen, was je test dan neit zo donker?

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    hey meiden

bedankt voor de antwoorden. t is nog steeds niet helemaal duidelijk voor mij met al die aantallen :rolleyes: maar ik snap er wel al meer van dus tussen de 8 en 10 weken gaat je waarde weer dalen.
    ik was gewoon erg beniuewd ernaar. maar ik ben ook zon angsthaas, mijn ma heeft namelijk bij de 1e zwangerschap een miskraam gehad en ik heb echt alle kwalen van haar mee gekegen. dus ben ook bang dat t mij gaat overkomen terwijl t kindje bij ons zo welkom is :) erg he.
    daar in tegen heeft mijn zus een goede zwangerschap in een keer goed doorstaan dus dat zegt ook niet alles. en ik weet ook dat miskramen niet in de genen zit (zeg ik dit goed ?)
    nou ik ben naar twirlen toe en ben vanavond nog ff op t forum te vinden.

liefs susanne

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Vergo gefeliciteerd. Gaaf zeg!

Vandaag gelukkig minder misselijk. Af en toe wat vlagen, maar gelukkig niet boven toilet gehangen. Morgen zwarte piet zijn, dus dan hoop ik echt niet ziek te zijn! Kan die arme kindjes niet in de steek laten toch?!

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nou lekker dan zeg! Ze doen het erom hoor.
    DOE MAAR geeft op 12 juli 2008 een eenmalig concert. Kan ik weer niet!
    In 2000 toen de DoeMaar revival was, was ik ook hoog zwanger. Lijkt wel expres.
    Jarenlang niet zwanger geweest en nu komen ze weer een keer terug.
    En ik was toen ik 13 was nog wel hun grootste fan!

Lientje

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ey! Das idd minder! Ik wil ook naar Doe Maar...

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Gelukkig hebben we al maanden kaarten voor de vrienden van Amstel live in huis. Dan kan ik in ieder geval wel naar De Dijk :)

Lientje

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Moet zo nog naar mijn paard maar heb met dit weer echt geen zin. Erg he.....

9. anne75

anne75 Lid

27 okt 2007
    80
    0
    0
    Rotterdam
    ja jammer he doe maar!
    een vriend van ons ging met een aantal anderen in de rij voor kaarten.. we hebben maar gezegd dat we dan waarschijnlijk op vakantie zijn!

Ik ga ook zo lekker pizza eten!

10. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    houden jullie de maand juli vrij want dan kun je op kraamvisite komen door mij.....

is die niet leuk voor op de rompers....

al ben ik nu nog erg klein ik denk dat ik in eind juli wel bij jullie zal zijn
    zijn maar een paar ideetjes misschien heb je er wat aan.....

Ik ben gependelt door een vriendin van mij wanneer ik beval en dat zou 17 juli zijn en dan een meisje in ziekenhuis maar toch op de natuurlijke manier.....
    Hoop dat de pendel uit komt want dat zou in ype's vrije week zijn....hihi
    gr heidi

11. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    rensie

ik ga met de wintersport 1 keer skien aangezien mijn man nog niet alles goed kent(skied net 1 seizoen) dus ik ga een middagje mee en daarna gaat hij met mijn pa oom neefjes etc ik vind het toch altijd beetje eng hoor met bib(baby in buik)
    en verder doe ik het wat rusitger aan met sporten maar ook vooral omdat ik moe ben,,,,,gr heidi

12. Monkeylove vraag of je mag liggen doe ik ook altijd, ga namelijk ook altijd onderuit :)
    En ik moest vorig jaar met Steijn 2 keer prikken, dan kijken ze glucose enzo na :)

Morgen gaan we naar vrienden in het zuiden van het land, zij hebben een baby van bijna 4 maand, een verlate kraamvisite :)

Groetjes, Christie

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Lientje, Doe Maar, was ook zo'n grote fan van ze, heb alle lp's :)
    bd81 paardjes zijn al verzorgd en staan lekker hooi te knagen.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    brrrr tegen dat bloedprikken zie ik ook vreselijk op, ik laat het ook zeker niet bij de verloskundigenpraktijk doen. Mijn bloedvaten zijn ontzettend slecht en zelf ervaren priksters hebben er vaak moeite mee... Dus hoe kundig de verloskundige ook is ;) ik ga er vanuit dat de meesten zwangeren jonge vrouwen zijn, met bijbehorende bloedvaatjes, een uitzondering daargelaten, dus dat ze daar veel ervaring mee hebben en niet met de bloedvaatjes die veel bejaarden hebben ;) (en waar ze in het ziekenhuis dus ook veel ervaring mee hebben) . Maar oke, eventjes afwachten wat ze precies willen hebben ;) , hb en bloedsuiker kunnen natuurlijk al uit de vingertop gehaald worden :) en misschien krijg je zowiezo wel een briefje mee voor het ziekenhuis. Dus we zien wel.

Maar ik ga nog even het adres op zoeken van het echocentrum en dan lekker sterren dansen op het ijs kijken ;)
    fijne avond nog allemaal :) !

15. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ik ben ook geen held met prikken en meestal vraag ik of ik even kan blijven liggen. Vorige week ging dat niet bij de assistent van de verloskundige. Zat rechtop in een ongemakkelijke stoel. Gelukkig maar 1 buisje en niet flauw gevallen. Over 3 weken met de combinatietest weer en dan geloof ik met 30 weken nog een keer.

Oh ja mocht de uitslag van de combitest een verhoogd risico geven op een kindje met down, dan gaan we geen verder onderzoek doen, en is het kindje net zo welkom. Ik heb er even op gegoogled en zat alweer met tranen in mijn ogen. We doen de combitest wel, om bij een hoge kans een beetje voorbereid te zijn. Op mijn leeftijd is de kans 1 op 25, dus best groot, maar er is nog altijd meer kans dat het geen down wordt.

Vandaag weer gaan werken en best misselijk en heel moe. Ben nu helemaal kapot. Het lukt me helaas niet om alles terug te lezen, want als ik werk kan ik niet kijken en thuis is het ook best druk. Af en toe zijn er wel even wat bijleesmomenten en die benut ik dan ook zeker, want het is heel fijn om te lezen hoe wij het allemaal ervaren en het maakt de moeilijke weken toch een stukje makkelijker.

Allemaal een fijn weekend!

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hey kletskoppen :D

Er wordt bij iedereen zeker bloed geprikt he, ik heb dat nog nooit gehad, dus ik ben benieuwd. Maar prettig lijkt het me niet.

Balen zeg als je groot fan bent van Doe Maar en je staat dan op het punt te bevallen...

Weten jullie toevallig het volgende: Ik stond vandaag 2 keer op van de stoel en zag 2x heel even sterretjes, dat geeft niks toch? Voor mijn zwangerschap had ik dit ook weleens.

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    @Niesje, bedankt voor de duidelijke uitleg :D
    Ik ga maar alle vragen die ik heb opschrijven, anders vergeet ik vrijdag weer de helft :oops:

@Nina, ik heb pas 1,5 jaar CH dus niet met mijn vorige zwangerschap(pen) meegemaakt...eerste keer voor mij nu.

Zo wij zijn net de stad in geweest, cadeautjes kopen voor Sinterklaasavond. Björn was bij opa en oma, dus hadden nu even alle gelegenheid! Moet wel zeggen dat een avondje staden zwaar val zeg, kreeg het op een gegeven moment spaansbenauwd in de winkel, begon te zweten en wilde het liefste naar buiten rennen..bah bah!

Ga nu eventjes Wendy van Dijk verder kijken, en beetje chillen op de bank! Wens jullie nog een hele fijne avond meiden! :D

18. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    he dames, meld mij ook weer even!
    Heb eigenlijk nog nergens last van, behalve van mijn boobs, die doen zeer als je er tegen aan komt, maar dat is niet erg!
    Heb nu wel last van de griep, het heerst hier ontzettend!

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen meiden,

Denk laat even iets van me horen, anders denken jullie waar is Mirre nou!?
    Voel me nog steeds niet zo best, maar waarsch (begrijp ik nu) mede doordat de HCG nu op z'n hoogst is. Nog ff en dan zal het hopelijk weer wat beter gaan.
    VSM granules geprob, maar stond voor de tuin van de buurman te kotsen gisterenochtend, leek alleen maar erger te worden dus ik laat ze maar even...

Veel bijgeschreven...
    Meiden met goede echo super!
    Las ook wat onzekerheden, hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jullie betr meiden.
    Wil niemand onzeker maken, maar ons hartje klopte zelfs al net voor de 6e wk zwangerschap gelukkig.

@Patries lijkt me vreselijk die hoofdpijnen die je hebt! Chapeau ..zoals je ermee om lijkt te gaan.
    Ooit jaren terug had ik een periode verschrikkelijke hoofdpijnen , kan me nog herinneren dat ik in de auto zat en tegen de vangrail wilde rijden dacht echt dat ik kapot ging. Gelukkig is het "maar" een aantal maal geweest, maar het lijkt me vreselijk als je zulke pijn vaker hebt.

Ik waarschuw even dat het zo kan zijn dat ik niet veel online ben (al sta ik wel online..) want heb veel rust nodig en gewoon geeneens fut om te internetten.
    Vandaag straks naar Amersfoort met m'n lief...tenminste dat was het plan, maar het is wel klote weer zeg! Enorme storm hier.
    Maar goed over een kleine maand ga ik 35 worden en hij wil me een mooi cadeau geven speciaal daarvoor....een ring en armband van Budha to Budha. Weet niet of jullie het kennen, maar ik heb er nu ook al een ring en armband van, maar 't is best een kostbaar (maar leuk) merk!

Gelukkig gisteren al boodschappen gedaan en dat was echt een hele opgave. Ging bijna knock out in de winkel en was lijkbleek..gelukkig was m'n vriend erbij. Ben dan ook om 1800 uur weer m'n bed ingedoken.
    Nee, gezellig is anders.....

Sorry meiden voor m'n langere (ego) berichtje.
    Zodra ik weer fut heb klets ik weer lekker "sociaal" ;) mee.

Mirre

20. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ehhhh :eek: begrijp by the way m'n banner ook niet.
    Staat dat ik 8.9 weken zwanger ben!?
    Morgen is het 9 weken..waar de 8 voorstaat begrijp ik (weken), maar na de , de 9 dan!? Een wk heeft toch maar 7 dagen...of ben ik nou heel blond? :rolleyes: :p :D :) haha

Mirre

Deel Deze Pagina