Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    @Mariekie: Mijn schoonouders hebben we het nog niet verteld hoor, maar ik denk dat ze vanmiddag zo reageerd.

2. Hoi meiden
    ik heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders. dit heb ik dinsdag gedaan, maar er moet nog steeds contact met me opgenomen worden...

had zelf ook een manier bedacht om het te vertellen, maar weet nog niet of ik het ga doen aangezien we het met kerst vertellen...
    wilde mijn ouders allebei chocoladeletters geven MA en PA en dan even later zeggen 'oh ja deze hoort er ook nog bij' en dan de O geven....
    leek me wel grappig :oops: ;)

ik moet er maar even over nadenken..
    rensie

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Rensie, leuk idee!

Athina, wat ontzettend fijna dat jullie nu wel een hartje te zien hebben gekregen, wat een opluchting.

Mariekie, ik plas ook voor het goede doel ;), hier zelfs alvanaf 5,5 weken, ik geloof dat 14 januari mijn laatste keer is.

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ook ikke plas voor het goede doel....tot half januari ergens inderdaad.
    Zo wij zijn gisteren naar een bruiloft geweest en vannacht sliep Nick bij mijn ouders dus ik heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen....dat was lang geleden...
    maar over het algemeen heb ik het er graag voor over....

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Athina geweldig dat je het hartje heb gezien en gehoord :D toch een goede keuze geweest om even voor de pretecho te gaan he :D TOP!

Ik doe al vanaf 4 weken mee met MvM en mijn laatste x is op 11 januari, heb de vorige zwangerschap ook meegedaan...kleine moeite om andere vrouwen te helpen.

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Athina, wat super zeg! Gave foto's ook.
    Pfff, ik ben dus zo bang voor zo'n moment als dat jij nu verteld...
    Het moment voordat er iets te zien is, brrr...

Heb de hele dag gewerkt vandaag, zwaarder dan anders, ik merk het toch wel. Kreeg om 13 uur zelfs tintelende armen en duizelingen in mijn hoofd. Bah, voelde me heel onzeker. Ook veel steken in mijn buik.
    Ik werk op zo'n dag de hele dag alleen, en moet de hele dag staan. Een boterham eten moet staand tussendoor.
    Voordeel is dat ik maar 1 zaterdag per maand hoef te werken.

Gisteravond moest ik tot 20 uur werken, komt er een kennis van mijn vader binnen, luid zingend:
    Er is er 1 zwanger, hoera hoera, dat kun je wel zien, dat is Naat!
    Had mijn vader zijn mond voorbij gepraat :rolleyes:
    Schrok me de blubber, op mijn werk weten ze het nog niet! Gelukkig was ik op dat moment alleen, maar het zal je gebeuren dat de baas ernaast staat... Ahum.
    Ik ga het sowieso dinsdag vertellen, goed of slecht nieuws na de echo.

Zo, nu een recept zoeken voor pompoensoep, nog nooit klaargemaakt. Dus als iemand tips heeft...?

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ow en ik ben zo jaloers, ik plas namelijk niet mee... :(
    Hier in het achtergebleven gebied komt MvM niet :(

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ik doe ook mee voor MvM. Ik vind het zelf wel belangrijk. Stel dat het bij ons niet gelukt was vind je het fijn dat er middelen zijn om je te helpen. Ik doe er dus graag aan mee. Alhoewel het soms ook wel eens lekekr is om gewoon even lekker te plassen in plaats van boven zo'n kan te hangen :)

Ik mag tot 4 februari mee doen.

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Nieuws van Molly:

Echo ging goed, hartje klopt nog steeds.
    Stolsel lijkt weg te zijn alleen het gedruk in de buik met de toverstaf was niet zo prettig.
    Mogelijk is het 2 weken jonger, 6w2dagen.

Ben maar zo vrij het hier even te melden Mol ;)

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow wat fijn om te horen! Gelukkig molly!

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohhh Molly, goed nieuws!
    Gelukkig maar!

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Gelukkig Molly, dat is mooi nieuws!

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    lievvv, dank je wel

Ja, hartje klopte goed, vruchtzak iets groot maar niet veel. 't "leuke" is dat het vruchtje donderdag jonger dan 5 weken zou zijn en vandaag een kleine 6 weken met op de echofoto 6wk 2dg...
    We zijn weer vergeten het hartje vast te leggen, maar weten inmiddels wel dat in zo'n vroeg stadium het NIET goed voor het vruchtje is om de extra geluidsgolven die je nodig hebt om het hartje te laten horen er nu op af te schieten.
    Eerste dag ongi begin je met tellen, begin me nu af te vragen of een echoapparaat puur het vruchtje rekent of vanaf de eerste ongidag...
    Puur het vruchtje zou dus wel kloppen.
    Nou ja, we zijn gefeliciteerd, hebben een fotomapje met 3 foto's EN een knuffeltje meegekregen, die knuffel geeft de mevrouw altijd mee als ze een hartje heeft gezien Smile
    Ik kon d'r wel opvreten, die mevrouw. Mr. Green
    Heb nu besloten het dan maar gewoon positief te zien, maar niet meer te denken dat ons beebje zich te langzaam ontwikkeld, en op een positieve manier de volgende echo, 12 dec, af te wachten. Dat is voor iedereen beter.

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Inderdaad!
    Ow ik ben zo blij! Leef helemaal mee, met jullie BEEBJE ;)
    (voor de rest: ik vind dat zo'n jeukwoord ;))

15. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Goed nieuws Molly! Hartstikke fijn!

Anthina, Dat was even spannend! Maar wel super dat je toch alles gezien hebt nu. Je heb nu al een eigenwijs kindje ;)
    Nu kun je tenminste echt gaan genieten van Disney.

Zo, de sint viering op de zaak zit erop. Goed gelukt! Het was heel gezellig. Wel druk, maar dat hoort erbij. We hebben alles erna weer opgeruimd en ik was half 6 weer thuis. Hier zijn mijn mannen bezig het eten voor te bereiden. Ze hadden bedacht dat we weer eens moeten gourmetten. Gelukkig ben ik niet zo misselijk meer als de weken hiervoor! En ik moet natuurlijk wel goed opletten dat ik alles goed doorbak. Ik ga zo lekker eten.
    Tot straks

Liefs,
    Lientje

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb al anderhalve week een graad vehoging en bleek helaas weer eens een blaasonsteking te hebben. Heb ik echt nooit last van alleen als ik zwanger ben. Dus maandag maar weer even de cranberry capsules halen.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan wel een paar weken duren afhankelijk of het leverbaar is.
    En ook al is het op voorraad dan nog duurt het soms twee a drie weken.
    Bij mij dan.

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hahaha ik heb dat ook, gewoon ff lekker zitten met het plassen, in plaats van staand en een kan tussen je benen!
    's nachts doe ik het niet in de kan, anders moet ik het halve huis door op weg naar de badkamer om de kan om te spoelen :)

Wij gaan lekker MAC eten, voel mij vandaag niet zo misselijk en heb zon trek in een Big Mac dus mijn mannetje is nu eventjes ernaartoe.
    Owww gezellig Lientje, lekker gourmetten..vind dat altijd zo gezellig, en allemaal lekkere kleine hapjes, van alles wat hhhmmm

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Oh gourmetten, dat is ook al lang geleden. Misschien met kerst maar weer eens uit de kast trekken. Wel gezellig altijd!

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hhaha jah ik trek met kerst ook altijd maar weer de steengril uit de kast.
    Wat gaan jullie doen met kerst? Ik ben kerstavond bij mijn moeder met de familie, gaan we kaddotjes doen en eten, 1ste kerstdag bij vrienden en de 2e lekker met die kinderen naar de film of thuis een filmpie kijken en dus steengrillen...

Deel Deze Pagina