Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Alhoewel, ik zie net dat er weer een kerstcircus komt in Denhaag, is ook leuk met die kids

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Kerst... ja, dat komt ook al weer dicht in de buurt.

Eerste kerstdag zijn wij bij mijn ouders en tweede kerstdag bij de ouders van mijn man. Toch raar, dit zal de laatste kerst zijn zonder kleinkids.
    Kadootjes daar doen wij met kerst niet aan, wij vieren Sinterklaas.

Ik heb vanavond nog een verjaardag. Eigenlijk niet zoveel zin in. Ik baal heel erg dat ik mijn leukste kleren niet meer pas. Het wordt steeds moeilijk om elke dag weer een redelijke outfit te vinden.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vandaag een lekker recept gezien in de C1000 feestdagen special.
    Het is een te lang recept om het te typen maar als je het wilt hebben moet je maar even PB-en dan zal ik je het mailen.
    Tenzij je het vanavond al nodig had natuurlijk! ;)

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Athina en Molly fijn dat jullie vandaag ook gerustgesteld zijn!

ik had gisteren een aparte ervaring. Was naar een bruiloft en vooraf gingen we met 6 vrienden eten
    Gezien de korte tijd die we hadden konden we een verrassingsmenu nemen en dan konden we op tijd op de bruiloft zijn. Nu zo gezegd zo gedaan....kwam de vrouw van de bediening vragen of er nog speciale wensen waren, of mensen iets niet mochten hebben of iets niet lusten...ehhh....tja ikke zeggen geen rauwe vis en geen rood vlees. Er keken 6 gezichten naar mij: hebben jullie ons iets te vertellen? eh...ja dus....Was eigenlijk nog niet helemaal de bedoeling maar het effect was wel grappig. En het was maar goed dat ik het gezegd had want het voorgerecht was rauwe vis en het hoofgerecht rood vlees....wat dus keurig is aangepast voor mij...

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hihi, was inderdaad voor vanavond :-D
    Ik heb 2 uien, 1 aardappel, pompoen, knoflook en een paar bouillionblokkies bij elkaar gedaan. Ow en kruiden natuurlijk.
    Hij was erg lekker! Ik was alleen vergeten dat de staafmixer kapot was. Heb dus alles met de hand staan pureren. Kon wel janken op een gegeven moment, was zo moe...
    En mijn lief zat lekker boven te puteren, snapte niks van mijn gejammer en gezeur ;)
    Ik wil HULP, snap dat dan! ;) ;)

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Met kerst het gebruikelijke: 1 dag bij ouders en 1 dag bij schoonouders.

Wat een rotweer zeg, bah! Waait en regent hartstikke hard hier in Brabant. Gelukkig zit ik lekker binnen.

7. Marin

Marin Lid

28 aug 2007
    33
    0
    0
    Vanavond gaan we het aan een paar vrienden van ons vertellen. We gaan naar de kroeg en ik mag natuurlijk niet drinken. Aangezien ze weten dat 'we er mee bezig zijn' is het natuurlijk wel erg opzichtig.
    Een beste vriendin van mij weet het en op mijn werk heb ik ze deze week ingelicht. Het is gewoon leuk om het te vertellen en het maakt het allemaal wat tastbaarder zonder dat ze teveel vragen stellen.
    Ik vind het daarentegen nog veel te leuk om het voor familie geheim te houden. Het is zo leuk om het geheimpje voor onszelf te hebben. Het geeft een speciaal gevoel. Niemand bemoeit zich er nog mee en dat is wel erg fijn.
    14 december heb ik mijn eerste echo en dan gaan we zaterdag het aan iedereen vertellen.

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Super dat je beebje uiteindelijk toch gevonden is, Athina!

9. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wij zijn niet zo van de verplichte nummertjes met kerst en het is daarom bij ons altijd anders. Dit jaar alles bij ons. Heerlijk vind ik dat. Op 24 december komt er een groep vrienden. Die blijven slapen en we gaan gezamelijk de boodschappen doen voor 1e kerstdag. Dan gaan we met zijn allen koken, altijd bijzondere dingen met veel soorten wijn enzo. Dit jaar is dat voor ons de gelegenheid om iedereen in te lichten over ons kleine nieuwe smurfje. Ik van sowieso meteen door de mand als ik niet mee doe met de wijnproeverij.
    Op 2e kerstdag komen mijn moeder en mijn schoonvader. Helaas zijn we al 2 van de 4 opa's en oma's verloren.
    In het weekend erna komen mijn schoonzus en zwager en hun dochtertje hier naar toe. En met oud en nieuw zijn we gewoon lekker met zijn drietjes thuis. Voor het laatst met zijn drietjes...

Vroeger toen we nog 1 dag ouders/ 1 dag schoonouders deden had ik altijd een hekel aan de feestdagen en nu we het roer hebben omgegooid en er ieder jaar iets anders van maken vind ik het de leukste tijd van het jaar.

Liefs,
    lientje

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo voel me moe..... duik maar lekker mijn bedje in. Zal morgen avond weer even rond komen neuzen hier.... Truste!

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hier is de rust weer een beetje terug gekeerd hoor. Denk idd dat het van het persen is geweest. heb ook niets meer gezien daarna. maar goed, na 3 miskramen schrik je je dood.

12. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    ja dat is logisch Sann gelukkig is het over.

1e kerstdag komt iedereen naar ons toe ouders, schoonouders en broers erg gezellig. Kerstavond vieren we lekker met zn tweetjes even vieren dat het de laatste keer met zn tweetjes is, volgend jaar met zn viertjes heel apart. De tweede dag waarschijnlijk naar mn ouders maar kan ook nog veranderen.

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey je hebt je banner aangepast haah, grappig.
    Ik heb een docu gedownload en daar zie je ook veel over tweelingen, beelden in de buik ook heel veel, sowieso is die docu de moeite waard, hij duurt anderhalf uur, in the womb heet ie...

14. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    oh leuk zeg, zal eens aan me pa vragen of hij die kan downloaden ik ben daar geen ster in. En mn banner ja dankzij Senninha.

15. goedmorgen, geen bijzonderheden te melden dus alleen even goedemorgen! ;)
    rensie

16. claud27

claud27 Actief lid

13 aug 2007
    129
    0
    0
    dames,

ik heb er geen tijd meer voor om hier actief bezig te zijn dus jullie zullen niets meer van me horen zal af en toe wel een x komen kijken.heb het gewoon te druk met werk en mijn dochtertje en dan thuis ook nog als ik dan eindelijk zit heb ik geen zin meer om wat te schrijven.

wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap.

groetjes claudia

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hi allemaal,

Claud, kan we wel voorstellen hoor, het gaat hier ook zo snel. Maar ik zou het wel leuk vinden als je heel af en toe ff je neus liet zien.

Is Silla er ff tussenuit van t weekend? Ze was erg moe vrijdag herinner ik me.

Hier heerlijk gegourmet gisteren, maar nu zijn de darmen wel wat van streek :cry: Tja met al die sausjes en zo. Vandaag doen we een beetje rustig aan qua eten.

Hoe is het met de rest?

Liefs,
    Lientje

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal,

Hier rustig nachtje geslapen, verder geen bijzonderheden.
    Gisteravond lekker een film met mijn mannetje gekeken, en vroeg mijn bedje in gedoken.
    Wij vieren kerstavond lekker thuis met Björn, 1ste kerstdag komen mijn schoonouders, en 2de kerstdag gaan we naar mijn ouders toe. Oud en Nieuw vieren wij gewoon thuis, er is altijd een grote kerstbomenbrand gaan we even met Björn kijken.

@Lientje, dus je heb wel lekker kunnen eten? Jammer dat daarna je darmen van slag zijn he :( gaat het al wat beter?

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Moggel dames,

Wat een vies bah rotweer, jegh!
    Ik zit mezelf ook in de weg, darmen zitten gewoon in de knoop, ik word er niet goed van. Heb net op mijn nuchtere maag cappucino gedronken, kijken of het werkt.
    Lag de hele nacht met zo'n zeurende buikpijn :( Het is niet dat ik niet kan gelukkig, maar er staat zo'n druk op.
    Dat maakt me dan ook misselijk, niet het HCG gelukkig.

Nog 2 nachtjes slapen voor bezoek gyn! Ik lag net nog te denken, als er een kloppend hartje te zien is, mogen ze een halve liter van mijn bloed hebben, dan ben ik toch helemaal in de gloria ;)

Oh-ow, koffie begint te werken, doei! ;)

20. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    mogel dames

wij gaan met de kerst niet rondje familie doen in nl want wij zijn dan lekker op vakantie naar zwitserland.Mijn ouders zijn daar dan ook en mijn oom en tante met neefjes(17 en 15) dus das wel gezellig.....
    En oud en nieuw vieren we thuis aangezien nanouk nieuwjaarsdag jarig is.....
    Dus we gaan dan lekker gourmetten en doen.....en in de caravan eten we lekker bij mijn ouders met kerst.....
    Wij gaan straks naar friesland toe sinterklaas vieren bij mijn ouders zonder manlief want die is varen snifsnif
    Die komt woensdag weer thuis.....
    gr heidi

Deel Deze Pagina