Dat is inderdaad wel balen. Ik ben erg blij geweest dat mijn man er steeds bij is geweest. Maar positief blijven denken hoor Freesia! Het komt allemaal goed!
Wij doen met kerst niet veel bijzonders. Mijn man gaat 1e kerstdag de nachtdienst in en overdag 1e kerstdag komen mijn schoonouders een bakkie doen. Mijn zwager zit in de horeca en moet ook altijd werken en zijn vrouw zit in de verpleging dus ook maar afwachten wat voor diensten zij heeft. Wij vieren vanmiddag Sinterklaas. De kinderen zijn echt helemaal hyper, maar de oudste vindt het ook wel een beetje eng. Gewoon het idee dat zwarte Piet er in ene staat. Ik heb hem wel al verteld dat hij niet binnen komt omdat hij het veel te druk heeft. Dat vond hij dan wel weer een prettig idee. Verder hebben wij voor nop een box op de kop getikt want de onze hadden we 2 jaar geleden al weg gedaan omdat de jongste er niets aan vond. Oja we hebben ook al het geboorte kaartje gevonden wat we willen hebben. We houden van origineel dus met deze site konden we goed uit de voeten en weer eens wat anders dan een gewoon gevouwen kaart. www.sparkofhonour.com Voor iedereen die vandaag ook sinterklaas viert, veel plezier en de rest een fijne (hoop droge) zondag. Hier zeikt het van de regen al een paar uur lang. Ook niet echt om vrolijk van te worden! Misschien tot later en anders tot morgen!
Goedemorgen! Wat een pisweer zeg! Echt weer om uit te slapen, je vent wakker te maken voor wat broodnodige intimiteit en om daarna lekker met een bammetje en een beker thee hier bij te lezen Freesia, in ieder geval wel saampjes voor de echo, misschien daarna over en weer sms'sen? Niet optimaal, maar ja...
Wat een ontzettend leuke en originele geboortekaartjes hebben ze daar!Die kaartjes in blik vind ik wel heel erg leuk zeg, hou ook wel van aparte dingen.
Goede middag iedereen! Ik ben goed ziek geweest de laatste twee dagen, overgeven, overgeven en nog eens overgeven. het gaat nu gelukkig allemaal weer wat beter, nog niet helemaal top, maar ik kan teminste weer wat binnen houden! Is er nog steeds geen nieuws van goudvis? Groetjes
He buddy Ow jee, is het de zwangerschap of zal het een opkomend griepje zijn? In ieder geval heel veel beterschap meid!
haha, Ik denk een griepje, want het gaat elke dag weer wat beter. Ik hoop toch niet dat dit van de zwangerschap is, want dan vraag ik me af hoe ik de komende weken/maanden door moet gaan komen Bij jou alles goed? ik dacht nog moet ik je nou sms-en, het buddy systeem testen, maar dacht ach ik ga nog niet half dood ofzo, t leek me meer voor noodgevallen haha
@Patricia, denk niet dat de steken kwaad kunnen hoor, ik herken het nog wel van mijn vorige zwangerschap. Ik heb net toch weer een tukje gedaan , kan normaal niet slapen overdag, maar als ik nu mijn ogen dichtdoe is het zo een uur later. Mijn man had zich opgeofferd om de winkels in te gaan. Voel me nu wel weer lekker fit en klaar voor een gezellig avondje bij de familie. En is nu na goudvis ook silla verdwenen? Eerst verdwenen er alleen nog namen van de lijst maar nu verdwijnen er hele personen
hoi hoi, pff heftig nachtje met een wakkere Nick, telkens heel even dan, maar dat houdt mij wel wakker. Ben dus nu ook moe, maar daar heb ik geen tijd voor. Vanmorgen Nick weggebracht naar opa en oma en wij aan de klus. De zolder aan het afmaken zodat we daarna aan een nieuwe babykamer kunnen gaan beginnen....veel leuker. Maar ook daarvoor moet er weer een muur gezet worden....dus dat gaat nog wel wat tijd kosten. Hier nog geen inkopen gedaan en dat zal ik ook niet zo heel veel gaan doen denk ik....maar je weet nooit. De spulletjes van Nick zijn amper een jaar oud. Wel wil ik een nieuw eerste pakje gaan kopen voor onze spruit. en als het een meisje zou worden ga ik na de geboorte natuurlijk ook opnieuw inslaan! Wel zijn we aan het nadenken over wat we met de wandelwagen moeten gaan doen, een wagen voor twee is toch wel erg makkelijk. Maar eerst eens kijken of we die van vrienden over kunnen nemen voor we op pad/op marktplaats gaan kijken voor een andere. Nou dit was mijn pauze weer, verder aan de klus.
Hallowa Hier ook weer eens een berichtje van mijn kant Ik kan het hier lang niet meer bijhouden Gaat allemaal veel te snel en tijd om bij te lezen heb ik niet. Wij hebben nog helemaal niks gekocht, zelfs nog niemand verteld eigenlijk. Ik wil toch eerst wachten tot we de eerste echo hebben gehad en in ieder geval langer dan 3 maanden zwanger zijn. Heb je toch wat meer zekerheid. Maar goed dat is voor een ieder persoonlijk en een eigen keuze. Kan me voorstellen dat er hier dames zijn die al aan fam hebben verteld zwanger te zijn. Als er dan wat mis gaat kan je misschien op meer steun rekenen. wij kiezen er bewust voor te wachten. Toch leuk om te lezen dat er zoveel verschil zit tussen wel/niet vertellen en wel al dingen kopen voor de baby of niet. Jootje
Ja cker wel... Ik begin eigenlijk ook nu wat actiever te worden met dingetjes kopen enzow hoor. Knap dat je het zo goed voor je kan houden. Bij mij gaat dat sowiesow niet want ik heb al best wel een buikie en mijn kinderen zijn 14 en 10, die hebben het tog wel door hahaha
monkeylove: Jeetje zie net je foto's in je album, maar goh wat heb jij al een buikje zeg! bij mij is het een beetje opgezet, maar das puur alleen door mijn darmen denk ik, omdat mijn stoelgang waardeloos is op het moment. Maar kan het nog wel aardig verschuilen. Tis wel moeilijk om me stil te houden hoor. Jootje
Jah joh erg he? hahaha... Ik word ook al helemaal als een prinsesje behandeld op mijn werk door die buik, wel onwijs lief hoor maar voel me opperbest
Wij gaan het aanstaande woensdag met sinterklaas vertellen aan de ouders. Vind het superspannend. Ben zo benieuwd naar de reacties.
ja lijkt me ook erg spannend om het te gaan vertellen .ik zie dat de meesten de 1e echo ook al hebben gehad.... Ik heb hem pas voor het eerst op 11 dec
Wat een regenachtige dag zeg! Ben jaloers op de meeste meiden hier zeg, zou me ook wel weer wat beter willen voelen. Stelde voor om ff mee te gaan met m'n vriend naar de videotheek voor een filmpje om vanmiddag te bekijken. In de auto bleef ik braken...en braken en braken. Gelukkig hadden we een zakje gekregen bij de videotheek om de band in te doen dus bleef de auto schoon. Vandaag 9 weken zwanger! Op naar de 12 weken en me beter voelen! (sorry voor geklaag, maar echt ik ben al 2 weken goed beroerd en weet gewoon niet meer wat te eten... ) Super dat de pret-echo uiteindelijk wel lukte! En Molly dat je ook goed nieuws kreeg. Spannend deze week voor sommige meiden...zag Lientje echo geloof ik en Freesia weer. Hou t wel in de gaten. Ga nu weer ff slapen, want wil eigenlijk morgen proberen weer eens te gaan werken. Kan moeilijk zo nog weken doorgaan. Dat gaat niet goedkomen met m'n wg-er anders ben ik bang. Fijne avond. Mirre
Mirre: vervelend dat je zo misselijk bent. Ik heb enkel wat brandend maagzuur wat me op komt. Zolang het daarbij blijft ben ik blij! Aan de andere kant maakt het me ook wel wat onzeker, blijf ik twijfelen of het wel echt zo is dat ik zwanger ben. Ik heb gewoon heel weinig kwaaltjes. (Tis ook nooit goed....heb je veel kwaaltjes is hte niet goed, heb je geen kwaaltjes dan ook niet haha) Jootje
Ja zijn zeker leuk zeg! Die blikjes super! Voor ons trouwen voirg jaar hadden wij zoiets als die flesjes. "message in a bottle" met schelpjes erin. Wij gaan nu ook zeker weer voor iets geks. Lientje
Inderdaad zijn erg leuk, maar zit wel een prijskaartje aan zag ik (weet ook niet wat een normale prijs is trouwens)