Bijna vier weken is 2 weken zwangerschap, volgens mij is je baarmoeder dan nog niet erg gegroeid zodat hij al achter je schaambeen vandaan kom...maar ben geen VK of Gyneacoloog. Misschien dat iemand anders het hier wel weet..
Kan mij herinneren dat de baarmoeder iets lager ligt in je buik. Volgens mij ligt die van mij nu momenteel ook laag in mijn buik. Maar heb je tekenen van een miskraam? Merk toch vaak dat we teveel op alle kwaaltjes letten maar dat de meeste heel normaal zijn bij een zwangerschap! En als je twijfelt kun je altijd je verloskundige bellen!
Waait het bij jullie trouwens ook zo? Ik hoor hier de wind echt gieren om het huis, woon ook op een zeer open plek namelijk pal aan een plas, dus vang ook wel elk windje dat waait! Maar dit is bijna spookachtig, brrrrr!
Ja hier waait het ook al heel de dag vreselijk hard! Moest even langs mijn schoonouders, en onderweg naar de auto werd k gewoon meegenomen door de wind hahahaha echt komisch! Hier giert het nu ook langs de woonkamerraam..en van dat geluid krijg je het gewoon KOUD! bbbrrrrr weer om lekker binnen te blijven!
hier ook rot weer. woon maar 7 km van t strand maar je merkt t wel. en t waait ook zo hard niet te geloven ben blij dat ik binnen zit. nou ik ga hells kitchen verder kijken dus allemaal een hele fijne avond liefs susanne
hoihoi, hier alles goed! het waait hier ook erg hard, ik hoor de wind in de open haard waaien! de kat vind het ook maar vreemd zo'n spook in de open haard! vandaag lekker met mn lieffie naar de spaanse rijschool in ahoy geweest, was erg mooi! Daarna lekker wezen maccen! ook lekker, maar wel ongezond! Ga zo lekker vroeg mn bedje in, morgen weer werken! Voor degene met een echo morgen: heel veel succes! xxx me-moi-ikke
Hee hopefull, dit is nou de 4e plek waar je die vraag stelt Ik hoop dat je gauw een antwoord op je vraag krijgt.
Oh de spaanse rijschool, gaaf. Ben ik een paar jaar geleden ook eens geweest. Erg mooi om te zien! Momenteel durf ik ook niet meer op mijn eigen paardje te rijden. Even niet. Ze is super braaf, maar toch ben ik bang dat er misschien wat misgaat (door hets chudden of iets hahaha erg he!). Maar even wachten tot ik wat verder ben dan kruip ik er nog wel even op hoor. Rustig aan wat rijden kan geen kwaad toch?!
goedemorgen, gisteren niet geweest hier, had het verplichte rondje oma's/schoonouders. was wel moeilijk hoor om dan niks te zeggen ook gister de eerste ervaring gehad met het hangen boven de toiletpot en 's avonds de tweede ervaring... BD81 weet wat je bedoelt met angst voor schokken. ik doe altijd aan bodycombat in de sportschool en daar zit veel springen in... dat voelt nu in mijn hoofd niet goed, dus dat beperk ik even... net als het smokkelijken met de buikespieren (alleen schuine) en niet in de sauna en zonnebank.... (en dat is juist zo lekker in de kou) maar ja we hebben het er voor over toch! liefs rensie
Goedemorgen allemaal! Weer heerlijk geslapen vannacht, ik slaap zo vast dat ik amper nog wakker word om te plassen. Gisteren na Peter R. de Vries naar bed gegaan en ben gelijk in dromenland gegleden. @rensie, kan mij voorstellen dat het moeilijk is om je mond te houden..ik zou het echt niet kunnen, vooral niet tegen mijn moeder hihihi
Hallo allemaal, Hier even een klein berichtje van mij. Ik kan jullie ook niet echt bijhouden hihihi, maar ik probeer alles te volgen. Ik wil degene die echo's hebben deze week heel veel succes wensen. Ikzelf heb vrijdag mijn 1e echo en ik laat jullie wel weten hoe het is gegaan. Verder kan ik nog steeds niet genieten van het "ik ben zwanger" gevoel. Na mijn MA vorig jaar is het nog steeds een onzekere periode. Groetjes Minka
Hallo, ik kom hier even om de hoek kijken. Ik ben dan wel 29 juni uitgerekend, maar ik kan dus ook een juli mama worden. Morgen heb ik m'n 2e echo. Ben ik zo nieuwsgierig naar. Iedereen die deze week een echo hebben; succes en geniet maar lekker van de zwangerschap. Hier nog steeds bij vlagen heel erg misselijk. Gisteren nog bij mijn ouders over de wc pot gehangen. Heel frusterend, maar ja... het hoort er allemaal bij, zal ik maar zeggen. Gr. bianca75
Hey! Ik had precies hetzelfde als jou, eind Juli een ma met 10 weken gehad en was ook onwijs bang, maar alles was goed bij de echo, hoop dat het een klein beetje een hart onder de riem steekt
Hoi Rensie, Hier nog een combatter. Ik probeer het nog wel vol te houden. Mijn instructrice is ook zwanger en precies even lang als ik, dus dat is wel lachen. Ik heb begrepen dat het geen kwaad kan, maar dat je wel altijd 1 voet aan de grond moet houden. Dus niet meer kicken met een sprongetje enzo. En inderdaad de rechte buikspieren zijn niet meer goed om te doen. Als het niet meer lukt stap ik over naar body balance, dat kun je bijna de hele zwangerschap blijven doen. Bodystep doe ik niet meer, dat vind ik te hupserig en dat kunnen de boobs niet goed hebben hihihi. Bodyjam doe ik nog wel en dat is ook nog goed te doen. Het schijnt ook dat je pump nog een hele tijd kan doen, maar dat vind ik niet zo leuk om te doen. Hebben ze bij jullie ook zoeveel soorten Les Mills lessen? Lientje
Moggel allemaal, Dacht dat de misselijkheid overging, maar na 3 dagen is het weer in volle omvang terug Brrr nog even doorbijten dan maar. Ga zo toch maar op mijn werk vertellen dat ik weer mama wordt, want ik ben nou niet echt mezelf op het werk steeds, dus ze zullen wel denken. Hoorde zaterdag in de wandelgangen dat de vrouw van mijn baas ook weer zwanger is, dus hij zal me wel begrijpen denk ik Ongelofelijk hoe veel mensen er weer zwanger zijn om me heen ineens. Liefs, lientje