Hi ladies! Hier ben ik weer hoor! Kep weinig te melden behalve dat ik weinig energie heb hihihi. Ik zal kijken of ik vanavond de "kracht" heb om de lijst weer ff aan te passen. Liefs Silla
Hallo dames, jullie hebben 't weekend effe weinig van mij gehoord, en dat komt omdat ik hartstikke ziek ben. Vriendje heeft ook alles onder gek*tst, en ik denk dat ik ook griep heb! Ik lees wel weer bij als ik wat fitter ben! Doei!
Hè Silla fijn om wat van je te lezen! Maakte me al zorgen. Hier gaat het helemaal niet goed met mijn darmen Zoveel buikpijn, kan niet poepen, misselijk, steeds boeren, bah. Als ik op mijn buik druk vlieg ik tegen het plafond. Ik weet niet hoe ik vandaag door moet komen. Moet zo naar de crematie van mijn tante en ben pas laat weer terug. Puntje om aan te kaarten morgen bij de gyn... Iedereen een fijne dag en echodames, succes!
Goeiemorgen allemaal, ook weer kotsmisselijk hier. Hoop echt dat het snel ophoudt. Ik zal er echt niet onzeker van worden! Nou Lientje, bij mijn vriend in de familie zijn we ook met zun 6-en waarschijnlijk met zun 7-en zwanger. Gezellig, maar je bent niet meer echt bijzonder . Lekker vandaag alweer 9 weken. Alle echo-dames succes en plezier. xxx
Hmmmmmmm ben bang! Onzeker Ik heb sinds vanmorgen iedere keer een steek(je) in mijn linker onderbuik! Telkens op dezelfde plek. En het komt nu steeds frequenter! En als ik sta voelt het ook zwaar! Het zal nu toch niet alsnog mis gaan he?
Niet van uitgaan Silla, dan maak je jezelf alleen maar bang. Waarom bel je de verloskundige niet even. Die zullen je met jouw geschiedenis echt niet zomaar afwimpelen. Hoef je je ook niet onnodig zorgen te maken. xxx
Ik heb geen Vlos hihi! Loop in het ziekenhuis bij een Gyn. Ik kijk het tot de lunch nog ff aan en dan ga ik bellen. Pffff wordt er wel onzeker van hoor!
Goeiemoggel Ben blij weer iets van je te horen, Silla. Ook ik maakte mij ongerust. Ik heb ook steeds steekjes, kan het niet zijn dat je baarmoeder aan het groeien is? Ik heb vooral 's avonds als ik op bed ga liggen last van een trekkende buik. Een kruikje kan toch geen kwaad, meiden? Monkeylove, heb ik nou goed begrepen dat je pas met 12 weken weer een echo krijgt? Vind ik wel een beetje raar, aangezien het bij jou de vorige keer mis ging met 10 weken. En verder begin ik mij toch echt ongerust te maken over Goudvis, heeft niemand wat van haar gehoord? Ik heb weer eens koppijn, maak me weer veel te veel zorgen om de dag van morgen. Dames, die vandaag een echo hebben: veel succes! Ik ga weer verder met werken
Mogge dames. Fijn je weer te zien, Silla! Als je het fijner vindt om de gyn even te bellen dan moet je dat gewoon doen hoor. Freesia, sterkte op de crematie vandaag meissie, ik denk aan je.
Ladies... Ik kom net terug van de verloskundige! Het HARTJE KLOPT! Het is nu de grootte van 1,1 cm haha.. 3 jan weer heen en dan kunnen ze meer zien als het goed is.. Mijn blaas was al weer aardig vol.. Dus die kwam af en toe even verstoren haha.. Maar we hebben het hartje gezien!
Goedemoggel dames, Heeeeerlijk relaxed weekend gehad. Gisteren piama-dag gehad. Lekker op de bank in de slaapzak. Buiten regen, wind.......heeeeeeerlijk. Miste gewoon een wijntje erbij. Moest wel weer even wat bijlezen zeg. Goed om te lezen dat het bij iedereen goed gaat. Al die klachten klinken bekend. Boobs ene dag pijnlijk, andere dag niet. Steekjes in de zij. Misselijk. Moe. Ik moet zeggen, de onzekerheid wordt steeds minder. Donderdag mogen we weer een kijkje nemen. Voor alle echootjes van vandaag; geniet ervan! Liefs, Etje
He de eerste echo van vandaag is al weer terug. Gefeliciteerd Esther! De rest die vandaag moet, heel veel succes!
Gefeliciteerd Esther, geniet ervan @Silla: niet bezorgd zijn joh, het zit vast wel goed. Voor hetzelfde geld zijn het je darmen die het een beetje zwaar hebben of je baarmoeder die ruimte aan het creeren is. Groot gelijk dat je naar je gyn belt, hij/zij kan je beter geruststellen. Hier ben ik goed verkouden, jeeegh. voor het eerst bij de vk geweest. Wist niet dat er de eerste keer al bloed wordt geprikt wordt, maar goed ook Maar het viel mee (het was mijn eerste keer). IJzerwaardes zijn goed, zelfs mijn bloeddruk was goed, iets lager. Dat had ik niet verwacht omdat ik snel een stresskont ben, hihihi. Voor de rest zijn de klachten hier nu minder, maar ik lees dat jullie dat ook weleens hebben? Hier wordt ik dan weer een beetje nerveus van
Het is een ander soort pijn...die darmpijntjes zitten hoger. Die heb ik nl. ook wel eens maar daar maak ik me nooit zorgen over. Aan de ene kant wil ik wel de gyn bellen, maar mss is het niets. Maar ik wordt er zooo vreslijk onzeker van. Het kan idd zijn dat de BM ruimte aan het creeren is, maar dan zou het toch over mijn hele BM gevoelig moeten zijn nu is het echt aan 1 kant? En ik krijg de gyn denk ik niet aan de phone dat zal wel een ass. zijn. Maar goed ga nu eerst ff lunchen! Kep honger! Kwaaltjes heb ik al heel lang niet meer echt en ook niet echt gehad gigigi.