Ja, of aan het borstcrawlen ofzo he... Misschien is het al wel een Pieter van den Hoogenband in spƩ!
oooow, ik ben in de war, dacht dat je er ak eentje gehad had. Heel veel succes meid. Ik ga zo lekker mijn mannetje ophalen, die is weer voor 2 weekjes thuis
hee meiden, aan het begin had ik best kramp in mijn buik, net of ik ongesteld moest worden, maar nu heb ik dat eigenlijk niet meer... iig al een paar dagen niet gehad. Hadden jullie dit ook vooral in het begin? Of moet ik me zorgen maken dat het nu over is?
Pffffffff..............halve werkdag zit erop........... Echt geen zin, echt geen puf. Ik ga dalijk even lekker hier op de bank ploffen in de afkolfkamer. Morgen nog een dag werken, en dan.....ECHOOOOO.......
Middag dames, Meiden met een echo succes! Meiden die al hebben gehad, Gefeliciteerd! En nu lekker genieten! Vanavond de hele avond werken tot 11 uur.. Vieren Sinterklaas wel even gezellig!
Nee dat gaat inderdaad wat over, dat had ik ook tussen de 5 en halve week en de 8 weken, want nu begint het bij mij dus weer opnieuw... Hoort erbij hoor, die klachtjes die komen en gaan, maar het is niet goed voor je zelfvertrouwen, ben je er net aan gewend dat het erbij hoort, gaat het weer weg...
Dat is wel een voordeel als je al eens een zwangerschap heb meegemaakt, dan maak je je niet zo zorgen als een dag je kwaaltjes weg zijn Maar herken het wel hoor met mijn eerste zwangerschap, alles wat anders voelde als de dag ervoor maakte mij onzeker en bang Bjƶrn net opgehaald van school, die wilde over een laag bosje springen en struikelde, zo met zijn gezicht in de bosjes Nu heeft hij een schram onder zijn oogje, en krijg een vermoeden dat het een blauw oog gaat worden want krijg allemaal kleurtjes..gezellig sinterklaas vieren met een blauw oog!
Vraagje: Heb de hele tijd links-onderin m'n rug op 1 plek pijn (zeg maar net boven m'n heupen) Misschien m'n nieren of darmen ..heeft iemand een idee? Voelt alsof het een blauwe plek is en dan steeds soort van stekende pijn. Ben bang dat ik te weinig water drink, maar misschien is het iets anders. Brrrr...klote hoor. Zit op m'n werk en wil ook niet of ieder dingetje de arts bellen. Wie oh wie heeft een idee of misschien wel hetzelfde gehad? Mirre
onderin je rug zitten inderdaad je nieren, maar of je daar nu meteen last van hebt? Brandt het? Meer water drinken kan natuurlijk geen kwaad, dus probeer dat eens. Heb je er al lang last van? Het kan ook gewoon een blauwe plek zijn, of iets verrekt of klem gezeten door verkeerd bewegen of zitten... Maar ik zou as ik het niet vertrouwde toch de huisarts bellen, of je VK. Beter voor niets gebeld dan dat je nier niet goed is...
Ik heb pijn vlak bij mijn stuit maar dan ernaast, echt mijn bekken zal maar zeggen... Heb je daar ook pijn? Ik heb het idee dat dit van de zwangerschap komt, had dat bij mijn dochter ook op het einde, dus wie weer komt het weer terug maar dan vroeger?!
Hi Je nieren zullen het niet zijn, die zitten namelijk nog net onder de onderste ribben. Sommige vrouwen krijgen alwel vroeg last van hun bekken, en dat zou zich kunnen uiten als een lage rugpijn. en je darmen moeten moven, maar daar heb je meestal af en toe last van. hoop dat je hier wat aan hebt! groetjes
meiden met de echo vandaag veel succes euhm waarom staan mijn naam niet meer in de lijst had m er toch zelf ingezet in het begin? ik heb nog helemaal geen kwaaltjes heb ik bij youame ook niet gehad alleen bij youame was ik erg moe zelfs dat heb ik nu niet heb alleen een hongergevoel en moet vaak naar de wc
Ik heb dat aan beide kanten gehad aan het begin van mijn zwangerschap. Ik denk dat het door de "druk" in de darmen komt ofzo. Maar kep er nou geen last meer van! Groetjes
Vera, fijn dat het zo'n mooie echo was! Leuk zeg dat je het kindje al zag bewegen! Meiden op de lijst voor vandaag: Laat gauw wat van je horen, ik ben erg benieuwd! Liefs, Lientje
Wat is het toch rustig hier vandaag! Dat ben ik niet gewend. Haha. Och, zo heb ik ook eens de tijd om de andere onderwerpen ook eens door te nemen.
Ben zo moe vandaag..GAAAAAAAAAAAAP! Kan mijn ogen niet meer open houden achter mijn pc! Nog een half uur dan zit het er weer op.
Dag voor Sinterklaas hahaha wat een drukte...! Laatste boodschapjes in huis gehaald, want morgen hoeven ze maar een halve dag naar school toe. banketletter, speculaas, cacao en slagroom gehaald hhmm