Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Pffffffffffffffffffffff ik heb geen zin meer om te werken! Waren we nu al met zwangerschapsverlof hihihihi

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee lieve meiden,

Ik val maar met de deur in huis, mijn echo was niet goed.
    Het vruchtje was veel te klein en het had geen hartactiviteit. Het is al een paar weken zelfs gestopt met groeien.
    Ik zag het eigenlijk meteen. Dat was wel maf. Heb ook gewoon gevraagd waarom ik geen hartje zag.
    Hele fijne rustige gynaecoloog was het, me voor niks druk over gemaakt.
    Ik voelde me zo rustig, ik heb het al die tijd voorvoeld. Maar mijn lief had het zo moeilijk :( Daardoor ging ik ook een beetje kapot :cry:
    Mijn moeder schrok zich rot toen ik weer bij de auto kwam, ze zat op me te wachten. En lief moest weer terug naar zijn werk, dat brak echt mijn hart...
    Even koppie thee gedaan bij mijn ouders, mijn vader was ook helemaal ontdaan. Die had het al tegen jan en alleman lopen verkondigen.
    Ik vind het voor iedereen zo vreselijk zielig, behalve voor mezelf, gek is dat toch.
    Kan niet wachten tot mijn ventje thuis komt en we lekker samen kunnen janken.
    Dan wachten op de miskraam, ik wil geen pillen of curretage als ik dat kan voorkomen. Ik mag het 2 weken afwachten, maar mag altijd bellen. heb het directe nummer van de gyn gekregen.
    Ga morgen gewoon werken, en overleggen hoe we dat doen als ik alleen sta en het begint.

Sorry, veel info maar het helpt me alles op een rijtje te zetten...

Bedankt lieverds voor jullie support en medeleven!

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Ik heb geen woorden, Naatje, alleen talloze knuffels....

4. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    883
    113
    Noord Holland
    jesus meid dit is gewoon niet leuk om te horen. :( ik weet niet hoe t voelt maar bij elk slecht nieuwsbericht wordt ik toch ook best bang voor mijn echo over 3 weken.
    sterkte meid!

dikke knuffel susanne

5. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland

:cry:
    Heel veel sterkte lieverd!

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat vreselijk Freesia, ik zit met tranen in mijn ogen, ik weet hoe je je voelt...
    Heel veel sterkte :cry:

7. naomi32

naomi32 Actief lid

Nov 10, 2006
    352
    0
    0
    heel veel sterkte freesia, echt vreselijk dit! :(

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Mijn hemel Naat, woorden schieten mij op dit moment te kort..ik weet ff echt helemaal niets meer te schrijven, alleen dat ik je nu alle liefde en warme van de wereld wil toewensen om dit verdriet te verwerken.
    Meid, je ben er nu nog rustig onder..maar straks ( vandaag, morgen, over een week, een maand) zal het als een stortbui over je heen vallen...geef jezelf de tijd om het verdriet, onmacht en onbegrip te verwerken..Ik hoop voor je dat de miskraam snel op een natuurlijke manier zal beginnen, megadikke knuffel en kus voor jou meid!
    Zoek vanavond lekker steun in de armen van je man, en hoop je snel weer te spreken..

Diep in mijn hart had ik gehoopt geen 'late' afvallers mee te maken in onze club, maar helaas heeft dit niet zo mogen zijn.

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemiddag dames

pfff moet even een en kleine 25 pagina's bijlezen ( was een weekend weg )en alles wat ik las verdwijnt naar de achtergrond...

Nathalie, wat verschrikkelijk zeg.... ik wens je heel veel sterkte, en heel veel kracht.

Liefs, Esther

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Nathalie, wat verschrikkelijk zeg! Ik weet hoe je je voelt en ik wil jou en je man ontzettend veel sterkte toewensen.
    Weet je zeker dat je morgen aan het werk wilt?

11. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Heel veel sterkte Nathalie....dikke knuff voor jullie meis...

Susi ;)

12. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Het is niet waar Naat, wat vreselijk oneerlijk! Ik vind het heel erg voor jullie. Heel veel knuffels uit Hellouw en heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat alles snel zijn beloop krijgt voor jullie.
    Heeeel veel liefs,
    Lientje

13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Jeetje Nathalie,
    Wat jammer is dat zeg :( Ik wens jou en je man sterkte toe en ik hoop voor je dat de miskraam niet lang op zich laat wachten zodat je weer verder kunt :(

14. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Oww Naat, ik vind het zooo erg voor je! :(
    Ik schrok echt van je smsje vanmiddag.
    Maar je had dus al een voorgevoel?
    Tjeetje zeg, en daar heb je dan zolang mee rondgelopen.
    Heeeel veel sterkte meid!

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Freesia, ik weet niet wat ik nu nog kan zeggen.
    Ik vind het in één woord verschrikkelijk!
    Wat een slecht nieuws!
    Veel sterkte met het verwerken van dit nieuws, ik hoop dat je zo sterk kunt blijven maar ik kan me heel goed voorstellen dat de klap nog moet komen.
    Weet dat ook ik aan je denk...
    Veel liefs :cry: :cry: :cry:

16. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,842
    3,359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Jemig meis,
    sterkte :'( ook voor je mannetje en je familie...

17. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Nathalie,
    Wat een naar bericht meid, ik weet hoe je je voelt, helaas. Heel veel sterkte voor jou en ook voor je mannetje, maar neem echt de tijd ervoor om dit rustig te kunnen verwerken.

Knuffel
    Minka

18. Hoi meiden,

Ik had al via het 30+ topic dit bericht van Freesia gehoord. Nogmaals van mij heel veel sterkte meissie! Jullie hebben het hard nodig na zo'n week met zoveel verdrietige gebeurtenissen. Dikke knuffel. Wees lief voor jezelf en luister naar je lichaam.

En voor alle juli mama's: ik had natuurlijk gehoopt dat ik de laatste was die afscheid moest nemen van de juli mama's, maar helaas blijft er altijd nog dat kl*terige rottige risico dat het nog fout kan gaan.
    Maar sta er ook eens bij stil in hoeveel gevallen het wel goed gaat. Dat is nog steeds het aller-, allergrootste deel hoor! Zeker nu jullie alweer een stukje verder zijn. Ga er vanuit dat het bij jullie wel goed zit en probeer je niet al teveel zorgen te maken. Ik duim in elk geval heel erg hard voor jullie dat jullie over 7 maanden allemaal mooie, lieve en gezonde ukjes in jullie armen hebben.

Met mij gaat het ondertussen best wel weer goed. Alle lichamelijke ongemakken zijn achter de rug. Vandaag heb ik zelfs weer een positieve ovulatietest gehad. Dus wie weet.... :)

Dikke knuffel voor iedereen en probeer te genieten van het zwanger zijn!

Caro

19. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Nathalie, ik wens je heel veel sterkte toe. Wat een naar berichtje.
    Veel liefs,
    Nin0

20. Lieve Nathalie,

wat een vreselijk bericht, heel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel voor jou.

Liefs, Christie

Share This Page