Hey Caro, Wat leuk dat je nog even bij ons komt kijken ik mis je hier wel hoor Ik hoop echt dat je over twee weken weer een positieve test hebt en dat het dan goed mag gaan
Caro, wat leuk dat je hier nog komt kijken en wat ontzettend fijn voor je dat je een positieve ovutest hebt. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent! Nog steeds niets gehoord van Goudvis?
Caro, ook ik waardeer het dat je hier nog komt kijken. Knap ook. Ik hoop voor je dat je positieve ovulatietest iets betekent. Veel geluk!
Hoi Meiden... Ik kwam vandaag oog in oog te staan met bruin bloedverlies Ik maak me echt zorgen dus heb ik gelijk me verloskundige gebeld en die zegt....dat het in het begin v.d. zwangerschap heel vaak voorkomt dat je bruinig bloedverlies hebt....maar ik maak me ZOVEEL ZORGEN... Als het helderrood bloed wordt dat moet ik weer bellen... SNIF SNIF van een verdrietige DIDDL
Hmm, Liesje76 haar afspraak lijkt prima te zijn gegaan, zo ook die van Athina. Phemme heb ik niets updaterigs van kunnen vinden en Goudvis22 is nog steeds 25-11 voor het laatst online geweest...
Juli mama's, Ik mis jullie ook hoor. Wilde vooral ook even de positivo weer uithangen, na het verdrietige bericht van Freesia. Diddl, ik kan me jouw zorgen voorstellen, maar als het bij alleen bruinverlies blijft hoeft het niks te betekenen. Probeer erop te vertrouwen dat het goed is. Hou het in de gaten en neem contact op bij rood bloedverlies of veel buikpijn. Duim nog even ietsje harder voor jou [-o< Lfs
Meid, nog niet druk maken hoor moet je mijn verhalen maar eens lezen. Ik heb hardstikke veel helderrood bloedverlies gehad rond die tijd langste was gewoon drie dagen lang bloeden. En toch zit het goed. Het is natuurlijk nog afwachten bij mij, maar dat is net als bij iedereen Bruinverlies kan ook een geknapte adertje zijn of je baarmoeder wat een beetje gevoelig is.
ja hier inderdaad ook alles oke, ik had alleen de intake vandaag, dus niet zo heel veel bijzonders, alleen wel dat ik dit jaar nog 2 echo's krijg dus dat is wel heel leuk. Nouja, 'krijg' : De ene is de nekplooimeting, die we dus wel zelf moeten betalen, maar dat is dus de 31ste. De andere is de termijnecho, die mogen we nog tussen nu en de 31ste plannen . Dus dat is gewoon wel erg leuk! We willen proberen om die rond de 18e te doen... of eventueel de 14e, maar daar moet ik dus morgenochtend nog voor bellen
Ooh Freesia meid wat een ontzettend naar bericht hebben jullie vandaag gekregen. Heel veel sterkte! @Caro, wat lief dat hart onder de riem! FIjn dat het met jou weer wat beter gaat! Hoe dubbel het ook voelt onder dit bericht, mijn echo van vanmiddag was gelukkig goed. Gyn was erg kortaf (had een vervangende gyn.) en stond binnen 5 minuten weer buiten, maar goed, het was weer een hele opluchting!
Vera gefeliciteerd! Freesia: wat ontzettend naar. veel sterkte en ik hoop voor je dat het vanzelf af gaat komen.. Diddl jij ook sterkte met de onzekerheid! Phemme jij wel opgelucht fijn hoor! Silla: jij denkt al wel heel ver vooruit! ik heb vandaag echt weer een eetdag. Alles is te weinig zeg maar.....Wordt nu toch ook wel errug nieuwsgierig naar ons ukje, maar moet nog een week wachten....
Diddl, ik weet hoe slopend die onzekerheid is. Als je het niet vertrouwt, zou ik gewoon nog bellen en evt. een echo eisen. Phemme, wat fijn dat jouw echo wel goed was. Voel je niet al te bezwaard om hier je positieve berichten neer te zetten, het leven gaat nu eenmaal door, hoe hard het ook is.
Binnen 5 minuten weer buiten Phemme? Wat is dat toch met die mensen die echo's maken die geen pretecho's zijn?
He Naat wat verscrhikkelijk! Had je zelf al een gevoel ? (bloederlies, krampen)? Vrees zelf toch oko wel ebetje voor echo volgende week hoor. Is mijn eerste zwnagerschap dus weet oko niet zo goed wat ik precies kan verwachten........ Sterkte meid!
@Molly, hij had z'n dag niet denk ik. Hij begreep niet wat ik er nu alweer deed en wilde er volgens mij zo snel mogelijk vanaf. Mijn moeder was mee en die vroeg hoe groot het was, hij weigerde zelfs het op te meten. Ben blij dat ik normaalgesproken een andere gyn heb! @BD81, zit vast helemaal goed joh! @Jusi, is ook weer waar... wanneer mag jij weer? @Duikster, voor jou wordt het ook aftellen nu naar de echo!
Oh nathalie, ik ben helemaal verdrietig van je nieuws. Ook ik had geen afvallers meer verwacht. Meid heel veel sterkte alles! Caro, fijn om te horen dat het goed met je gaat. Ik heb flink wat pagina's terug moeten lezen en las iets over dat iemand geen kaneel meer at, maar je mag gewoon kaneel eten hoor, je moet zulke extreme hoeveelheden tot je nemen tot het schadelijk word dus gewoon met mate eten kan best. Ik werd vandaag op mijn werk opeens zo moe, kreeg helemaal een wegtrekken, gelukkig lagen de kinderen net op bed dus ik kon even een half uurtje op de bank liggen, heerlijk!
Maandag mag ik weer. En heb net zitten googelen , maar wel hoopvollere berichten gevonden dan hier op het forum moet ik zeggen.. Heb die teksten in mijn eigen topic gezet, die kun je vinden bij echo's enz.
Ik was dat, over die kaneel... Ik heb er zelf natuurlijk ook op zitten googlen, maar zelfs het voedingscentrum raadt het af. het schijnt vooral in de eerste 3 maanden kwaad te kunnen. Ach, ik laat het maar gewoon staan. Je krijgt toch al coumarine binnen door je andere voedsel en door huidverzorgingsproducten en make-up, dus ik gok het er maar gewoon niet op. mandarijntjes, die eet ik dan weer wel, daar hoor je ook weer verhalen over maar die zijn zó vaag dat ik daar nog even niet aan wil. wat naar, Freesia, dat het toch niet goed zit... veel sterkte gewenst voor jou en je vriend.
@Nathalie wat een rotnieuws zeg! Heel veel sterkte voor jullie meid! Ik hoop echt dat de mk spontaan op gang komt dan blijft je een hoop andere ellende bespaard.... Dikke knuffel voor jullie @caro wat lief dat je hier nog even komt kijken. Hoop dat je gauw een positieve test hebt. Hier gaat alles goed donderdag eindelijk weer een echo, kwaaltjes vallen 100% mee af en toe wat bandenpijn(onderin buik zo'n branderig menstr. gevoel) maar dat hoort erbij Voor de goede echo's gefeliciteerd meiden! kan hier niet altijd wat schrijven maar probeer zoveel mogelijk mee te lezen...