He verdories weer een naar bericht. Goudvis, veel sterkte meid. Hopelijk lost de natuur het zelf nog op.
Och Goudvis wat een rotbericht... Kan je een handje geven, hier hetzelfde Jammer dat je zo moeilijk online komt, anders hadden we elkaar een beetje kunnen steunen. Heel veel sterkte voor jou! Voor de andere dames, ontzettend bedankt voor jullie lieve berichten. Zo jammer dat ik geen juli-mama zal zijn, ik zal jullie missen! (en vast mee blijven lezen, ben veel te nieuwsgierig )
goudvis: echt vreselijk balen zeg, sterkte ermee! Ik sta op de lijst voor vandaag echo maar dit is verschoven naar 07 december om 1345! (bedankt voor het succes wensen) Ik vind het echt zo spannend vrijdag een echo, mijn zus was ook 8 weken zwanger en gister een echo en helaas een leeg vruchtzakje Ik hoor de laatste dagen alleen maar rot berichten en zie nu dus erg op tegen de echo, hopen dat dat mijn onzekerheid is en niet mijn intuitie.
@ Freesia: Ik herken heel erg wat je zegt. Dat je het had verwacht en rustig bleef onder het nieuws. Ik had dat ook. Sommige mensen vonden dat maar raar en zeiden van "Wacht maar, de klap komt nog wel". Maar dat is niet zo. Omdat je het hebt voelen aankomen heb je het al verwerkt. De rest van de wereld loopt achter, omdat zij niet voelden wat jij voelde. Maar laat je toch steunen en verwennen, dan kan nooit kwaad. Ze bedoelen het allerbeste. @ goudvis: erg klote voor je zeg. Voelde je het ook aankomen? Een vriendin van me zei eens dat mensen zo'n stomme en domme dingen kunnen zeggen als ze weten dat je een miskraam hebt gehad, maar ik vind, ze zeggen in ieder geval iets. Er zijn ook mensen die het weten, en niets zeggen. Ik wens jullie erg veel sterkte en weet zeker dat jullie moment ook echt wel komt. Wat voor mij een positief puntje was, was dat ik in ieder geval wel zwanger kon worden! Ik zal voor jullie duimen! Liefs, Etje
Wat fijn om te lezen Etje, jij begrijpt het echt helemaal precies... Iedereen vond mij steeds zo negatief, maar ik voel wat ik voel. Ik was lichamelijk erg zwanger, maar geestelijk eigenlijk niet. Ik liet me wel aansteken door andermans blijheid, maar zelf voelde ik me neutraal. Zal straks nog effe ellendig worden als het eruit komt, maar daarna weer vol goede moed verder. Hele dikke kus voor jou! Fijn dat je dit even post, heb ik heel veel aan.
Jeetjemieneetje, wat een klOtenieuws weer! Heel heel veel sterkte voor jullie Freesia en Goudvis. Er is denk ik ook weinig wat je kan zeggen....ik hoop alleen dat het nu verder gaat zoals jullie willen. dikke xxx
He Freesia, ja.........been there.........done that. Helaas. De eerste keer was bij mij een curretage. Op zich is me dat meegevallen, voelde me goed omdat iedereen zo bezorgd was. De tweede was van nature los gekomen. Dat hebben opgevangen en in onze tuin onder de kersenboom begraven. Ook dat ging heel goed en voelde ik me heel sterk. Het was het einde, en kon ik weer verder naar een nieuw begin. Fijn om te horen dat je iets aan mijn verhaal hebt. Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier, en sommige mensen snappen het gewoon niet. Pak jij het maar lekker zo aan, zoals jij het wilt, dan komt echt alles goed meid. Veel liefs!
Freesia en goudvis ik wens jullie veel sterkte.... hoop op snel weer goed nieuws voor jullie! Ben al een paar dagen niet meer online geweest, geen tijd gehad, en telkens als ik dan tijd heb heb ik geen zin.... Lig al twee dagen plat, voel me vreselijk beroerd en alles wat erin gaat gaat er ook weer uit ale: We hebben maandag de echo gehad en deze was ook niet echt goed.....het vruchtje was niet goed genoeg gegroeid vergeleken met de vorige echo, en het hartje klopte veel te langzaam.... Het is nu dus afwachten, donderdag mogen we even weer en dan moet het waarschijnlijk elke week in de gaten gehouden worden zoals de gyn. zei. Nu maar hopen dat ons kindje een doorzetter is en het niet opgeeft! liefs pat
hey waarom elke keer rot nieuws dat is zo oneerlijk en ik wordt steeds banger voor mijn echo. :x ik ben er gewoon een beetje stil van. nou meiden (freesia en goudvis)heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn en kort na de juli mamas ook een kindje in jullie armen mogen sluiten. en pat. laten we inderdaad hopen dat je kindje een goede vechter is en t volhoudt tot minimaal 38 weken, [-o< ze zijn allemaal zo welkom he ik ga nu naar men werk toe. moet ook gebeuren. ik ben er vanmiddag weer, als ik niet zon last van mijn buik heb, deed een beetje zeer aan de linker kant van mijn rechter lies liefs susanne
He, inderdaad, wat een boel rotnieuws.... Ik voel me een beetje egoistisch als ik zeg dat ik zo ontzettend hoop dat het bij ons wel goed zit, 't klinkt zo leeg na al die slechte en trieste berichtjes van de andere dames. Ik word er ook echt verdrietig van...
Ongelooflijk, wat een rare maand zeg, die juli-maand. Kan me niet voorstellen dat het elke maand zo erg mis gaat @Goudvis, ook jij heel veel sterkte toegewenst, en Pat, voor jou draaien de duimen hier op volle toeren!
Ik heb dat ook dat ik wel een beetje bang wordt van dat slechte nieuws. Je kunt op het begin wel een beetje verw88 dat er wat "afvallers" (rotwoord) zijn, maar nu nog....Ik ga me ook allemaal rare dingen in mun hoofd halen. Heb pas over 2 weken mijn echo en wordt bang dat ze dadelijk ook zeggen dat het al een tijdje gestopt is met groeien. En ik had nog wel het gevoel dat het wel goed zat. Hoorde nog wel bij de positivo's . Wilde dat ik mijn echo eerder had, zo duren 2 weken nog wel lang! xxx
Ja, ik ken dat gevoel van het wachten... Ik moet ook nog 1,5 week wachten, maar heb de eerste echo dan wel al bij 7,5 week.
Dat er meiden helaas afvallen in het begin hoort erbij, maar vind wel dat het aandeel bij de juli mama's wel erg groot is hoor. Pat, ik duim ook met je mee hoor dat jouw kleintje een doorzettertje is. Mrietje, ik heb dat ook hoor, ik ben ook van het positieve denken en het gevoel bij mijn eigen zwangerschap is goed, maar de vrees dat erbij de echo over 2 weken de boodschap is dat het gestopt is met groeien is wel aanwezig.
Ik sluit mij bij de meiden aan, ik ben ook erg bang voor vrijdag..vooral omdat het hier wel ergg extreem is met de miskramen, weet niet wat wij hebben misdaan dat het zo moet lopen hier...alle juli-mama's zijn stuk voor stuk zo happy met de zwangerschap, en dan krijgen we al die nare berichten. Pat ik steek een kaarsje voor jullie op, hopelijk sterk die kleine boon snel aan! [-o<
Ladies! Ik ben dood ongelukkig! Sinds ik zwanger ben slaap ik zooo vreselijk onrustig of zeg eigenlijk maar NIET! Het begint me nu echt op te breken! Ik werk op een financiele afdeling en de cijfers duizelen voor mijn ogen. Ik heb geen energie, ik loop onwijs achter op mijn werk. Ik ben BLOED chagerijnig en ik trek het gewoon niet zo. Ik ben kei moe, maar slapen lukt gewoon niet! Tevens steeds meer last van mijn buik, maar ik zit ook zo vol "lucht" niet normaal gewoon! Buik staat helemaal strak van het opgeblazen gevoel, als ik zeg dat ik 6 mnd zwanger ben geloven mensen het ook! Er komen gewoon al mensen naar mij toe om te vragen of ik zwanger ben ! WAT MOET IK NOU?
Jeetje Silla, wat een gedoe zeg! Kun je je niet een paar daagjes ziek melden om wat aan te sterken? Wellicht dat overdag op de bank slapen wel lukt? Je moet echt aan jezelf en aan je kindje denken hoor meid, die zaak die draait ook wel zonder jou (hoe vervelend dat ook klinkt!)!