Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Beastie gefeliciteerd!

Bij mij worden de verschijnselen steeds minder en ik ben heel bang en weet bijna zeker dat het deze keer weer niet goed gaat.
    Ik hou jullie wel op de hoogte

2. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    nin0, jeeh meis dat is niet zo leuk.
    Is het gewoon een gevoel wat je hebt of heb je ook last van bloedingen?

Ik merk namelijk praktisch niets van dat ik zwanger ben hoor, eerst lichtgevoelige borsten maar dat is ook weer weg.

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat vervelend ninO, ik ga duimen dat alles wel goed gaat.
    Ik heb de ene keer dat ik het meer voel als anders de verschijnselen. De ene keer heb ik egt pijn in mijn (.)(.) en de andere keer voel ik weer niets. Hoop dat er niets aan de hand is....

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat is niet zo leuk Nin0.
    Wat is er precies veranderd dan?

Ik heb ook nog steeds weinig last van kwaaltjes.

5. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Hallo alle nieuwe gezichten! :D :D
    Hier alles nog as usual....buiten af en toe een flinke kramp weinig/geen klachten..
    Vanmorgen was ik ergens waar ik de geur van koffie misselijkmakend vond....lol
    En toch soms kan ik het nog steeds niet geloven....dat het nou zo ver is weer... ;) Ik moet echt overtuigd worden met de echo vrees ik.... :(

Susi ;)

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hoi hoi, Dat was heel wat lees werk!

Hier ook last van "buikpijn/krampjes" enz.. Maar zoals overal staat geschreven, het zou dr wel bij horen ;)

Verder geen bijzonderheden, en ik wil denk ik liever in het ziekenhuis bevallen, nog al een gehorig huis, en het lijkt me een vreselijk idee dat de buren alles kunnen horen!

Maar dat is nog zo ver weg, eerst de 6 weken halen zonder bruin/bloedverlies enzo!

Maaar ik ben al verder dan ik gekomen ben! met de missed abortion had ik op 5 weken bruinverlies (een paar dagen eerder) en met de miskraam, was het al met 5 weken gedaan! Dus EEN mijlpaaltje heb ik gehaald :D

Groetjes!

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    oeps twee keer

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zo meiden, lekker veel gekletst hier :D
    Heb de hele dag gewerkt en zit nu lekker aan de thee, gekregen van mannetje.

Jee Beastie ook hier! Joepie! Gefeliciteerd meid!
    Ik vertelde al dat ik het zo gaaf vind dat Go4baby er is, ik volgde af en toe het smeptopic en genoot van de sfeer daar :)

Phemme ook van harte!

Voel me vandaag een stuk beter, komt misschien ook door de afleiding van het werken.

Eet ze allemaal voor zo, ik hoop dat het smaakt ;)

9. Phemme en Beastie gefeliciteerd :) en welkom

Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen. Zwangerschap wel bij de vk, maar bevalling niet. Met Steijn ging dat niet goed. Mijn weeen begonnen op woensdag en hij is op maandag geboren..lang verhaal (ontsluiting vorderde niet). maar goed ik was volkomen uitgeput en had bijna geen persweeen en ze hebben hem met de vacuumpomp en tang gehaald (na 7 keer trekken zat hij vast in het geboortekanaal en heeft de gyn hem met de tang eruit getrokken), hij heeft een week op de neonatalogie gelegen en ik zelf ook een week in het ziekenhuis. Dat is eigenlijk mijn grootste angst dat het weer zo gaat. De gyn kon me geen garantie geven dat het niet weer zo gaat, maar ze kunnen dan wel eerder ingrijpen.
    Beetje een horror verhaal sorry :( maar moest het even kwijt.

allemaal een fijne avond.

Groetjes, Christie

10. monkeylove

Pfff... voel me een beetje alleen vanavond, de tranen zitten hoog :(
    Ik weet dat hij het iet waard is, maar we hadden er samen voor gekozen en ik had niet verwacht dat ik alleen zou zitten.
    Heb m nou al dagen niet gesproken en hij is alleen maar lekker de hort op.
    Het laatste smsje dat ie stuurde was dat ie dit weekend wel ff n ander ging pakken... pfff die gedachte als je nog van iemand houdt geeft me een dikke brok in mijn keel...

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeminee Monkeylove, wat een harde vent zeg, ongelofelijk hoe kwetsend.
    Daar zit je in jouw toestand echt niet op te wachten.
    En het is denk ik ook een soort rouwverwerking om van het idee af te stappen dat het in jouw geval niet samen kiezen en uitkijken naar een kindje, maar er zonder partner voor te staan.
    En lekker laten gaan die tranen (ook al is hij die niet waard) maar het lucht wel even lekker op, is voor je kindje ook niet goed als je het allemaal in je houdt.

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Monkeylove,

Wat een belachelijke vent! :evil: En dat wat ie jou smst, is gewoon laag.. Misschien moet je ergens op de koffie gaan ofzo? of met een vriendin oid afspreken? je gedachten even verzetten? Als je zo de hele avond thuis moet zitten is ook niet echt wou..

Sterkte in elk geval!

En volgens mij was ik de nieuwe zwangeren nog vergeten te feliciteren! dus bij deze GEFELICITEERD!

13. monkeylove

De tranen stromen nu ook wel hoor

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
  15. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi meiden,

hier vandaag toch even bij de babywinkels gekeken! Hadden we allebei zin in hihihihihi!

Ik las weer nieuwe meiden erg leuk en onwijs gefeliciteerd!

Nino hier wisselen de kwaaltjes erg sterk hoor! Paar dagen bijna niets van zwangerschap gemerkt en vandaag weer super veel!

Ik ben me helemaal kapot geschrokken..zag bloed in de wc maar na onderzoek bleek het niet van voren te zijn ahum..... maar de schrik was enorm!
    Maar tampon is zo wit als wat en van achteren ook pijn...beetje raar verhaal maar ik moet op zoek naar de vezelshihihihihi!

hebben jullie het ook zo koud brrrr!

Wij willen trouwens ook in ziekenhuis bevallen! just in case!

xx nina

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Mag ik er ook bij :D

Gisteren en vandaag getest en het is toch echt zo :D (zie album)

Verder iedereen gefeliciteerd!

17. monkeylove

Aaah dank je wel anno niem

Gefeliciteerd bloem82, welkom bij de Julimama's

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Wat vervelend monkeylove, ik kan mij voorstellen dat het je zo af en toe te veel wordt. Het is ook niet leuk dat je er alleen voor staat.
    Ik hoop dat je wat afleiding vindt vanavond, want eigenlijk zou je niet alleen moeten zijn. Sterkte!

En alle nieuwe moeders in spƩ: welkom en van harte gefeliciteerd!

19. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    hallo, mag ik me ook aanmelden?

Juli volgend jaar word hopelijk ook onze maand!
    ben erg vroeg met testen, personasticks veranderden zo! En dus posi!
    (zie album)

Ik ben Tj, heb al een dochter Abigail van 23 februari 2005 en ben getrouwd met Vince.

20. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @ nieuwe welkom. de maand is vruchtbaar zo te horen.

vandaag naar de jonge gezinnen beurs geweest en merk nu wel dta ik an einde van de dag al op ben.

Deel Deze Pagina