Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Silla ik slaap ook al weken beroerd.
    Wat mij helpt is om op mijn vrije dagen een uurtje te slapen als Damian in bed ligt.
    Op mijn werk lig ik een half uur op de bank in mijn pauze.

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Aahhh Silla, de moeheid ga je opbreken waardoor je chagerijnig word. En het is ook vervelend dat je lichaam word overgenomen, je heb gewoon helemaal niets meer te vertellen over je lichaam en dat is ook erg frusterend! Heb je al geprobeerd iets te lezen voor het slapen (is een suggestie..), help bij mij goed, mijn lichaam word rustig en zo val ik makkelijker in slaap..
    Dikke knuffffffffffff voor jou!

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Met mij gaat het slapen eigenlijk wel goed, maar ben dus al 2,5 week (sinds ik zwanger ben zo ongeveer) iedere ochtend om 05.30 uur wakker, terwijl ik eigenlijk pas rond 07.45 uur op hoef...
    Misschien is mijn lichaam zich al aan het voorbereiden op een voeding op dat tijdstip, hihi! ;)

4. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    heej ladies, wat een rotnieuws weer :(
    Heel veel sterkte meiden!

HIer gaat ie nog wel ok, nog erg misselijk en moe enzo, maar ach... Silla dat slechte slapen herken ik ook :) Irritant he!

Morgen de echo, vind het nu wel eng hoor, de juli-mamma's hebben inderdaad een heel groot aandeel wat mis is nu, maakt je toch weer aan t twijfelen...

k hou jullie op de hoogte!

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goudvis, wat vreselijk nieuws! Ik wil je heel veel sterkte toewensen.

Pat, ik duim heel hard voor je.

Tja, het blijven onzekere tijden. Ik ben ook nog steeds bang, ook al heb ik nu 2 goede echo's gehad. En dat zal ik mijn hele zwangerschap wel blijven. Helaas zijn er geen zekerheden.

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames,
    ik had net (ranzig verhaal, voor wie dat niet wil lezen : NU STOPPEN) wat heel licht roze afscheiding (bijna wit) in mijn slipje en op het toiletpapiertje na het plassen.
    Hoort dat er bij?

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    @meisje, veel meiden hebben weleens spotting in hun eerste maanden. Ik heb het ook eenmaal gehad tijdens mijn eerste zwangerschap.
    Als je echt een bloeding krijgt zou ik contact opnemen met je verloskundige

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Thanx!

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ppfff vanavond zouden mijn schoonouders Sinterklaas komen vieren, net nog de laatste dingetjes gehaald (wil liever te veel als te weinig in huis hebben). Belt mijn schoonmoeder op dat ze niet komen :( Mijn schoonvader kan vanavond overwerken, en blijf tot 20.00 op de zaak. Ik kan ook niet te laat Sinterklaas vieren want Björn moet morgen weer naar school. Ze kunnen het overwerkgeld goed gebruiken, dus snap zijn keuze ook wel..maar heb er wel op gerekend!
    Baal er gewoon van, had alles al helemaal in gedachten hoe en wat..met zun drieen is ook gezellig, maar toch :cry: :cry: zal wel een van mijn emodagen zijn!

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, ik snap goed dat je dat niet leuk vindt! En kan schoonmoeder niet alleen komen? Ik denk niet dat mijn moeder het over haar hart zou kunnen verkrijgen om haar kleinkind op het laatste moment alsnog 'in de steek' te laten op Sinterklaasavond?! Maar goed, als het een 'centjes'-kwestie is, tja dan is het misschien anders....
    Inderdaad jammer!

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

@ Pat, ik duim voor je dat je kleintje een flinke groeispurt maakt... sterkte...

Ik word ook wel oncker hiervan hoor. Toen ik zwanger was van Michelle en Leroy bestond er nog niet echt internet en toen hield ik me er ook helemaal niet zo mee bezig dat het mis kon gaan, nu is het mezelf overkomen en je hoort het van alle kanten en nu ben ik toch ook wel een beetje bang of ze volgende week het hartje zullen gaan vinden...

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Tsja :rolleyes: ze wil zijn eten klaarmaken als hij thuiskom, en snap dan wel dat opa niet gelijk door uit zijn werk hiernaartoe wil komen en eerst wil douchen en omkleden..ik kan het nu gewoon niet hebben, als dingen plotseling anders gaan dan gepland, dan raak ik van slag en gelijk...janken :(

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    he Patricia, dat is ook niet leuk!
    Ik zou ook erg teleurgesteld zijn hoor, zo'n afzegging op het laatste moment

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @meiden waar het mis gegaan is, heel veel sterkte met de verwerking van dit verdriet.

@all hier even een positief berichtje. Vanochtend voor het eerst bij de vk geweest en alles was goed. Het kindje lag vrolijk naar ons te zwaaien en het hartje klopte goed. Enige minpuntje is dat mijn bloeddruk wat aan de hoge kant is, en mn schildklier is van de leg. Maar dit wordt allemaal streng gecontroleerd en in de gaten gehouden dus dat is goed.

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Whahaha, eigenlijk toch grappig he.
    Waar je eerst wellicht super flex en makkelijk was in die dingen, kun je nu om het minste of geringste over de flos gaan!
    Ach ja, je moet maar denken: Björn zal waarschijnlijk niet heel veel meekrijgen van het al dan niet aanwezig zijn van opa en oma, want die zit natuurlijk alleen maar te wachten op die vent met die lange baard ;)

Toch veel plezier vanavond meid!

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gefeliciteerd Sas, super zo'n goed bericht!

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    YES SAS! GOED NIEUWS!
    SUPER!

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    @Sas7 gefeliciteerd meid, super :D eindelijk weer goed nieuws!

@meisje0123, ja daar heb je ook gelijk in! Voor mijn zwangerschap zou ik gedacht hebben, ppfff dan toch niet! maar nu :confused: tranen met tuiten alsof onze hond zijn ogen heeft gesloten!
    Heb het Björn al verteld en die vroeg alleen: Sinterklaas komt toch wel? ... hij maak zich er minder druk om dan mij, pppfff zwangere vrouwen! :rolleyes:

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    [quote="Patricia01
    @meisje0123, ja daar heb je ook gelijk in! Voor mijn zwangerschap zou ik gedacht hebben, ppfff dan toch niet! maar nu :confused: tranen met tuiten alsof onze hond zijn ogen heeft gesloten!
    Heb het Björn al verteld en die vroeg alleen: Sinterklaas komt toch wel? ... hij maak zich er minder druk om dan mij, pppfff zwangere vrouwen! :rolleyes:[/quote]
    Wel leuk he, wij vinden het allemaal belangrijk dat het 'super' geregeld is, en dat alles leuk en gezellig wordt, en die kids interesseert maar 1 ding: SINTERKLAAS met zijn CADEAUTJES!

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    hey iedereen

ben ik nog ffies.
    kom net van men werk af en zeik nat van die &*@#$%&* regen.
    maar wat sinterklaas betreft bjorn slaapt er niet meer of minder van als ie maar zijn kados krijgt :) .
    ik moet er volgend jaar wel aan geloven als die kleine van plan is om te groeien en gezond te blijven. ben je toch een beetje verplicht aan je kinderen vind dat je er niet vroeg genoeg mee kan beginnen 8) haha
    nou ik ga ff koppie chocolademelk pakken en ff in bed liggen.
    die regen kost echt enorm veel energie.

dus tot laters

liefs susanne

Deel Deze Pagina