goudvis veel sterkte! Sas jij helemaal gerustgesteld, dat is toch fijn. Silla: ik denk dat je lichaam aangeeft dat je toch je rust nodig hebt. Dus als het zo echt niet gaat met niet slapen en wel werken, dan zul je je ziek moeten melden of in overleg moeten gaan met de bedrijfsarts. Hoop wel voor je dat het binnenkort beter zal gaan. bloedprikken.....ik ga het volgende week maar doen. De echo moet ik in het kraamcentrum naast het ziekenhuis laten maken, dus dan ben ik toch al zowat op de bloedprikpoli. om er dan aan voorbij te lopen.... Even kijken of we het ervoor of erna gaan doen. Maar zin daarin heb ik dus echt niet. Zo heb het vandaag weer eens flink koud. de rillingen lopen elke keer over mijn rug bah! en dat komt echt niet alleen van het slechte weer....
haha ik ken dat gevoel dat je bang bent om bloed te prikken. weet nog dat ik door de dokter door gestuurd werd naar de arts om te prikken omdat ik ziekte van pfeiffer had. mijn vriend maar meegegaan want ik scheet echt alle kleuren in mijn broek van angst dus bij deze zit ik ook erg tegen t bloedprikken op maar t hoort erbij. ik was gister avond ook nog depressief omdat ik me niet zwanger voel en was nogal teleurgesteld in mijn lichaam erg he. nog net niet in huilen uitgebarst en begon zelfs te twijfelen of ik uberhaupt wel zwanger ben. maar 6 testen met een positief antwoord lijkt me toch duielijk genoeg. krijg echt t idee dat je dan voor l*l staat als je bij de vk komt en niet zwanger blijkt te zijn oh zo erg. maar goed zo erg onzeker ben ik dus. vooral omdat mijn test die ik gister toch maar ff gedaan heb minder dik aangaf dat ik zwanger ben. dus hoe vaker ik testte hoe minder hij aangeeft dat ik zwanger ben dus heb me eigen maar voorgenomen dat ik geen test meer doe, is niet goed voor mijn gemoedsrust ik ben nu echt weg dus spreek jullie later weer liefs susanne
He Susanne, een uitblijvende menstruatie en 6 testen.... 't Zegt genoeg hoor En nu idd maar hopen dat de echo een kloppend hartje laat zien! Ik vind het ook hartstikke spannend, ben over 1,5 week aan de beurt!
Hallo! Ik ben ook in juli uitgerekend, op de 13 de hihi. Ik hoop dat deze keer alles goed mag blijven gaan! We hebben op de echo een heel mooi hartje zien kloppen! Ben soms erg en heel erg moe maar ik vind het heerlijk want dat zijn tekenen dat er vanalles aan de hand is is mijn lijf! Groetjes Jendo
Ik moet ook in ligstand en de andere kant opkijken, want die naalden bbbrrr. Terwijl ik wel onder de tatoeages zit maar dat is echt heel anders! hier meiden met tattoos of piercings? Ik heb 6 tattoos, en een piercing in mijn clitoriskapje, die moet mijn mannetje zodra de weeen beginnen verwijderen..en na de bevalling weer terugzetten.
He nog een juli mama erbij, niet meer verwacht wat leuk! Nou van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!
Grappig dat jullie allemaal zo bang zijn voor bloedprikken, dat heb ik nou helemaal niet! Zie zo'n infuus niet zo zitten, tijdens een bevalling, maar ook daar kom ik wel weer overheen! Ik heb tijdens mijn cyclus-analyse in het ziekenhuis geloof ik 4 keer in 2 weken bloed moeten laten prikken, en dat vind ik dus echt geen probleem! Zal ik voor jullie in de plaats gaan ? En tattoo's en piercings heb ik niet (in mijn werk ook niet altijd even handig, hoewel je bijvoorbeeld een clitoris-piercing niet zo goed ziet zitten ). Ik vind het wel heel mooi maar durf het zelf niet aan omdat ik bang ben dat ik er spijt van krijg. Die van jou op jouw zij Patries, die is wel sjiek hoor!
zo dames hier nog ff ikke want de komende dagen zal wel ff niks worden met alle drukte en nachtjes weg zijn... Ik ben ook nog altijd moe en wel een beetje zenuwachtig voor dinsdag....Ik ben momenteel ook nog super vergeetachtig vergeet zelfs mijn gravitamon bijna.... Nou vanavond lekker sinterklaas vieren en morgen naar garage en zo toe en dan nachtje bij mijn ouders zodat we vrijdag vroeg naar de werf kunnen.En dan zondag caravan ophalen en dinsdag verloskundige...... Ik hoop dat we nu klaar zijn met al die nare dingen die hier gebeuren en hoop dat er niet nog meer uit ons groepje vallen.. Meiden met nare berichten sterkte met het verlies en de gevolgen,.... rest van de dames niet te druk maken das ook niet goed voor de kleine...... Nou manlief komt zo thuis en dan is de computer weer wat minder van mij....... gr heidi en dames sterkte met al het wachten... gr heidi
@meisje0123, die op mijn zij is de laatste, vlak voor mijn zwangerschap..het is een soort ode aan mijn overleden vader. De code eronder is de lengte en breedtegraad van zijn geboortehuis, ik ben daar ook verwekt...dus dubbelop! ik wilde niet iets afgekraakts als RIP papa ofso, vind ik iets voor zeemannen hihihi
Ja, en dan met zo'n anker erbij. En een doodshoofd Nee, ik vind het echt heel mooi hoor! Complimenten!
Dank je wel Zo heb aan liefdadigheid gedaan! Ik had geen avondeten gehaald voor mijn schoonouders maar allemaal lekkere dingetjes voor op tafel, salades (2x), stokbroden, chocolaatjes, banketstaaf, koekjes enz. Nu woon er naast ons een alleenstaande moeder met 3 dochters..dus heb aangebeld en gevraagd of ik ze met wat dingetjes kon verblijden..helemaal happy ermee geef mij weer een goed gevoel, want wij krijgen het toch niet allemaal op en dan verdwijn het weer in de prullebak!
Ohhh, wat super aardig! Dat is er hier in Nederland eigenlijk helemaal uit he, terwijl je van andere landen best vaak hoort dat ze de minder bedeelden wat eten brengen dat over is ofzo. Vind ik echt heel erg goed van je! Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo gauw niet zou weten naar wie ik zoiets kan brengen, ik ken denk ik niet veel mensen die het ECHT heel slecht hebben financieel (of ik weet het niet van die mensen, dat kan natuurlijk ook he).
Ja toevallig mijn buurvrouw, hele aardige vrouw. Ik wilde ook niet laten merken dat ik medelijden met ze heb (heb ik ook niet echt, maar vind het sneu want alles is duur en zeker als je alleen ben met drie kids). Dus heb het verhaal uitgelegd dat mijn schoonouders niet komen, en dat wij het met 2 volwassen en één kind nooit allemaal opeten. Ze was er erg blij mee, en gelijk afgesproken dat zij vanavond de zak met cadeaus voor de deur zet en flink op de deur ram
hallo dames wat een nare berichtenh allemaal, word er een beetje verdrietig van ! ben best wel bang dat het bij ons ook niet goed zit, maar weet dat ik daar niet te veel bij na moet denken, en probeer dat dan maar ook! Ik voel me al een stukje beter. Voor de dames die het gemist hebben: heb net een super verschrikkelijke buigriep achter de rug! ohhhhhh wat erg zeg, bah! maargoed ben blij dat het een bukikgriep was want als ik zo misselijk van de zwangerschap was dan was het niet best. Vandaag nog wel erg duizelig en nog geen zin in eten dus nog niet echt aangesterkt, maar hopelijk morgen weer helemaal beter. ga morgen ook weer werken. vanaaf nog sinterrklaas vieren met neefjes en nichtjes enzo en later op de avond met het oudere volk, altijd wel gezellig. nou doei gr mayo
Yep ik heb ook een tatoeage, nou ja eigenlijk 3 die er samen 1 vormen zeg maar. En ook piercings, ik heb mijn intieme piercing eruit gehaald naar een paar maanden (tot teleurstelling van mijn man ) maar het genas erg slecht en irriteerde daardoor. Ik ben trouwens helemaal niet bang voor naalden of bloedprikken. Maar er is mij nog niet gevraagd het te laten doen. Enne lieve actie Patricia, helemaal passend bij de sinterklaasgedachten!
@mayo, gelukkig dat je al aan de betere hand ben meid nu lekker proberen aan te sterken! @niesje, ow dat is apart...3 in 1 tattoo, wat moet ik mij daarbij voorstellen?
hoi meiden, hier ook iemand die op ziet tegen het bloedprikken, mijn vaten zijn na heel veel prikken nogal slecht aan te prikken en te vinden. Maar bij de intake van de vlos, zei ze al gelijk toen ik dat aangaf 'ow maar dan begin ik er niet eens aan!' En aangezien ik volgende week vrijdag moet bloedprikken voor de combinatietest, kon ik dat anderen van hun gelijk mee laten prikken, dus dat scheelt weer . De uitslag krijgen we toch zowiezo pas als we weer op controle komen en dat is pas over 6 weken, dus dat maakt niets uit... maar oke. Voor iedereen die sinterklaasavond heeft strakjes: Een fijne avond gewenst!
Hoi Meiden, Ik meld me hier nu ook maar aan. Maandag hebben we echo gehad (in het ziekenhuis). En alles was goed het hartje klopte.Nu hopen dat het goed blijft gaan. Liefs Marlot