Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariekie

Mariekie Lid

29 nov 2007
    74
    0
    0
    @ Kwebbels. Oh hahaha, Sorry, ik moet er stiekum toch een beetje om lachen om jouw verhaal. Ik snap best dat je hardstikke boos bent op MvM, maar ik hoop dat je toch gewoon met ze mee doet. Je helpt tenslotte andere vrouwen ermee.
    En, straks, als de baby er is, moeten jullie allemaal nog steeds lachen om dat grappige verhaal hoe je ouders er destijds achter zijn gekomen. Is in elk geval origineel! :D Ik hoop dat je er spoedig zelf ook weer een beetje om kunt gaan grinneken.

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik ga ook zeker nog mee doen aan MvM, ben ook niet boos op MvM..maar op de praktijk waar ik loop! Hun hebben de verkeerde gegevens doorgegeven aan MvM. Ikzal er straks ook waarschijnlijk gewoon om kunnen lachen hoor :rolleyes:

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Kan me voorstellen dat het nu ff flink balen is hoor!

4. Mariekie

Mariekie Lid

29 nov 2007
    74
    0
    0
    Hihihi, ik geloof dat de hCG mijn begrijpend leesvermogen een beetje heeft aangetast want ik lees idd net dat het de schuld vd praktijk was. Nou, ja, hoe dan ook, je moeder zal wel raar hebben staan te kijken? "Zwanger? Ik? Huh?"

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ben ik de enige met armen en benen met weinig kracht? Halverwege de trap op werk kan ik eigenlijk niet meer verder, zo verzuren mijn benen, en mijn armen voelen af en toe de strontkruiwagen bij de paarden niet... Ben "blij" dat het veulen binnenkort naar leeftijdgenootjes toe gaat, ze kakt al even veel als de andere 2 en ik merk nu al dat dat me toch al te zwaar begint te worden.
    Einde klaagmodus, sorry :oops:

6. Mariekie

Mariekie Lid

29 nov 2007
    74
    0
    0
    Ook zonder buikgriep heb ik me onlangs een paar dagen ziek gemeld. Voelde me ook nogal lullig want ik was eigenlijk niet eens echt ziek, maar ik was gewoon emotioneel helemaal van de kaart. Ik kon niet geloven dat ik zwanger was en heb twee dagen zo:

:confused:

rondgelopen. haha! Ineens is al het andere minder belangrijk.

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    HE nog een paardenmiesje hier, gezellig Molly...
    Inderdaad de strontkruiwagens zijn niet zo heel leuk. Ik heb een paard van 1.73, dus daar kan je de hoeveelheid stront wel van voorstellen pffff. Moet me er ook echt toe zetten, maar ja paardje kan het nu eenmaal niet zelf.

Hahaha Mariekie. Ik kon (en kan) het ook nog steeds niet geloven hoor. Nog 4 dagen wachten en dan mijn eerste echo. Misschien dat het dan echt wordt voor me..... Vind het erg spannend, maar ook wel een beetje eng door de slechte verhalen van sommige juli mama's.

Ga weer naar mijn werk toe, ben ik vanavond weer laat thuis. Late dienst vandaag.

8. kwebbels

Ja ze belde gister met de vraag ''Moet jij niet wat vertellen?'' Ik dacht echt o god ze weet het! Maar goed ik dus'' uuuuuhh wat dan? :rolleyes: '' Heel scheinheilig ik weet het :) ''Ja ik ben gebeld door MvM ofzoiets en ik dacht wat is dat nou ook al weer, en toen ging er een lichtje branden. Naja je ene zus is er niet mee bezig en die andere kwam van de week nog met een doos tampons in der tas dus tjah, dan moet het van jou zijn! '' Hele lange stilte...........''ja dat klopt''. Ze klonk wel blij hoor alsof ze het al verwachte :)

9. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Haha, tja dat kan natuurlijk ook!

ik vind het vooral lullig dat collega´s voor mij moeten werken.
    ik werk in de 24-uurs gehandicaptenzorg en dit gaat altijd door, dus er moet altijd iemand zijn.
    Voel me altijd best wel schuldig.
    ik vind het zelf ook nooit fijn om extra te werken als een collega ziek is, maargoed soms kun je niet anders en ziek is ziek!

gr mayo

10. kwebbels

Nou ik heb gebeld naar de praktijk en het verhaal uitgelegd..het enige wat ze kon zeggen was: "Jeetje zeg..''...Heb gezegd dat ik het ERG slordig vondt van hun en zij begreep het en bood haar excuses aan..ze legde uit dat er twee systemen waren, 1 voor de praktijk en 1 voor het ziekenhuis(zitten in het ziekenhuis bij mij in de woonplaats) en het is dus veranderd in maar 1 systeem..tjah...lekker handig dus :rolleyes: Maar goed eind goed al goed.. :)

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeetje Kwebbels ahah lekker dan, nou jah, het is niet anders helaas.
    Mijn buik groeit nog steeds lekker hoor, pfff.... Het lijkt wel of ik een baby heb die 2x zo snel groeit haha, zou ook lekker zijn, zou ik nu al op de helft zijn pfff...

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoe zou het met de echo-dames gaan?
    We hebben ook nog niks gehoord van gisteravond, van Nina he?
    Die moest toch gister om 21.30 uur?!

13. monkeylove

Nee idd... hoop maar dat alles goed is... Misschien moest ze vandaag werken en werd het gisteravond te laat, we zullen het vast wel gauw horen

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje wat is het rustig hier...
    En net nou ik helemaal geen zin heb om te werken!
    Nou ja, gelukkig zijn jullie dus waarschijnlijk wel allemaal jezelf nuttig aan het maken! ;)

15. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he meiden,

was gisteren inderdaad na 23.00 pas thuis! Maar de echo was echt helemaal geweldig!
    een minimensje die druk aan het bewegen was met armpjes en beentjes! Onze beeb groeit hard en loopt nu drie dagen voor op schema en zou nu dus eind juni uitgerekend zijn! Meiden dit was echt het mooiste cadeau wat ik ooit heb gehad!

Als ik aan de echo beelden denk word ik helemaal warm vanbinnen. Het lijkt nu wel of het ineens echt is! Ik heb vrijdag 14 december 3e echo nekplooimeting en direct uitslag! Wederom laat om 21.00! Dit centrum werkt ieder dag tot 22.00! Echt bizar..voor mijn man ideaal i.v.m. werk!

Pat meid ik duim keihard met je mee voor vanavond! Alle dames die dat gisteren voor mij hebben gedaan echt super heeft vast geholpen! alle andere echo dames zet hem op!

dikke kus Nina

16. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
  17. monkeylove

Helemaal goed Nina!
    Net n broek bij H&M gehaald, hij zit helemaal perfect en ook echt lekr die buikband...

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    GOED ZO NINA!

Echt fijn nieuws!

Geniet er maar lekker van met je man!

19. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    fijn hoor Nina, super!

wat is het hier ontzettend rustig zeg?

Niemand wat leuks te melden?

gr mayo

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Neeeeeee....
    Niks leuks.
    Zit ook te wachten tot iemand iets leuks verteld.
    Ik heb nog 1 afspraak voor het werk om 17.00 uur en ik heb thuis een briefje geschreven voor mijn vriendje (die altijd als eerste thuis is en altijd kookt) dat ik vandaag wel een keer zin heb om naar de Mac te rijden....
    Hoop dat hij dat met me eens is en niet uit enthousiasme verse groenten en gekookte aardappelen klaar heeft staan...

Deel Deze Pagina