Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Phemme, Bloem en Diavolo: Gefeliciteerd en welkom bij de juli mama's! Het zijn er echt al gezellig veel aan het worden!

@ Beastie: JAHA, daar ben je dan! Ik zat natuurlijk al lang op je te wachten! Hopelijk krijgen we nog snel veel SMEP'pers mee in juli!
    Ik was vandaag bij de H&M om voor die kleine nieuwe kleren te kopen (doet z'n moeder nooit, kind loopt altijd in ouwe troep... schaam me dan dat ze denken dat ik de moeder ben en mn kind in oude vodden laat rondlopen. Dus sinds twee jaar kopen we 'onze eigen kleren voor hem'.) en zag daar al de gezellige mama afdeling! Ga daar dus binnenkort een keer op mn gemak broeken passen (zag een hele leuke groene!) Waren ook veel dingen 50% korting dus helemaal fijn!

@ Freesia: Allereerst nog gefeliciteerd natuurlijk! Jij stiekemerd ;) :) Waarom kwam je dan niet gezellig meekletsen bij de SMEP'pers... We zijn niet allemaal even streng in de leer geweest hoor ;)
    Maar nu maken we hier ook gewoon een heel gezellig topic van! We gaan elkaar door die 8/9 maanden sleuren en natuurlijk veel feestjes vieren! Daar hebben we bij de SMEP'pers al een goede traditie in en zijn dus warmgedraaid... ;)

@ Nin0: He, wat is daar nou aan de hand? Ik hoop toch niet dat er echt iets mis gaat! Ik voel ook weinig hoor (behalve mn (.)(.) eigenlijk). Ik lust nog alles (snoep alleen niet meer en laat de koffie ook maar even staan) En verder nog geen andere dingen behalve dat ik soms beetje krampjes of trekkerig gevoel in mn buik heb!

@ Daisy: Pff meid, je wordt wel heen en weer geslingerd zeg. Ik hoop echt dat het afneemt en stopt. Ik heb ook drie keer een bloedveeg gehad hoor. Om de dag zo ongeveer in de eerste week. De innestelling duurt echt een aantal dagen. Dus ik hoop dat die kleine zich nu ongeveer goed en veilig ingegraven heeft!

@ Monkeylove; Ohh meissie... Wat een ontzettende rotsituatie! Maar ik vind je zo dapper en moedig! Als we hier ook maar iets voor je kunnen doen, dan doen we dat graag hoor! Ik hoop zo voor je dat je ex een beeetje tot bezinnen gaat komen. Hij reageert zo raar. Een paar weken geleden hebben jullie gericht gewerkt aan het knutselen van een beebje en nu doet hij zo hatelijk. Is er psygisch iets met hem aan de hand? Of ehm :-k is hij echt zo'n botterik? Ik kan me goed voorstellen dat het je erg veel pijn doet.

@ Daantje: Lekker dagje gehad daar zeker... Lijkt me inderdaad zwaar vermoeiend tussen al die jonge gezinnetjes.. ;) Nog wat leuks gezien, goede uitvindingen waar we van op de hoogte moeten zijn?

Nou, dames, het is tijd voor een afwasje en dan lekker op de bank!
    Slaap lekker en fijne zondag!

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Ondanks dat ik nog voor mijn NOD zit maar wel + getest heb meld ik me nog niet officieel aan maar kep wel een vraag....

I.p.v. obstipatie (wat sommige vrouwen krijge/hebben door de zwangerschap) begint het met mij met het tegenovergestelde....ik heb gewoon last van "buikloop" pffff echt irri.
    Verder wel erg moe maar voor de rest geen klachten buiten dat ik nogal bitchy ben hihihi.

Groetjes Silla

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoiii

Ik ben ook zo'n vroege tester hihihhihi
    Zie album!
    En we lopen gelijk...gefeliciteerd!

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik mag me hier ook melden. Ik heb gisteren vet positief getest (zie album) Als het goed is ben ik 8 juli uitgerekend. :D

5. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    welkom nieuwd

het wordt al gezellig druk hier

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!

@go4baby... Ik denk dat hij gewoon ontzettend makkelijk van verantwoordelijkheden wegloopt. Hij doet maar wat en dan achteraf als het hem niet aanstaat ziet ie er toch maar vanaf :s Dus jah, ik zou zeggen behoorlijk psychisch....
    Ik weet ook niet of hij doorheeft hoeveel verdriet hij me doet, maar als je van iemand houdt doe je die sowieso dit niet aan en dat is ook best hard, om erachter te komen dat hij niet van me houdt ook al hadden we dik 3 jaar een relatie :cry:
    Ik wil m ook niet terug, hij heeft me te diep gekwetst. Die toekomst is voor mij voorgoed gebroken...Maar als ik het zo zie denk ik dat hij daar ook geen zin meer in heeft. Ach laat hem lekker een ander nemen, het zegt gelukkig meer over hem dan over mij. En waar ik heilig in geloof: WHAT GOES AROUND COMES AROUND!!!

7. Mother Nature

16 sep 2007
    86
    0
    0
    leerkracht
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal! Ook ik mag me in juli MAMA gaan noemen! Echt heel onwerkelijk, maar inderdaad, wat anderen ook zeggen, die streepjes staan er echt. Wat komt er veel op je af hè! Ik sta voor de klas en heb net dus gezien hoeveel leuke dingen ik aan het einde van het jaar ga missen...dan is het opeens wel heel werkelijk dat er dus iets te gebeuren staat volgend jaar! We spreken elkaar nog!

8. monkeylove

gefeliciteerd mother nature :)

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ahhhh je hebt ons gevonden :D alsnog welkom :D

10. Mother Nature

16 sep 2007
    86
    0
    0
    leerkracht
    Noord-Brabant
    hahahaha, ja als jij het niet verteld had...wat had ik dan veel gemist!

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Heeee hallo nieuwe juli mama's! Allemaal van harte gefeliciteerd en welkom bij de club.

Het was heeeerlijk bij de Griek. Ik zit wel vreselijk vol nu, maar het was de moeite waard. Hahaha voor het eerst geen discussie over wie er terug zou rijden naar huis...

Liefs,
    Lientje

12. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Jaaa gelukkig ben ik niet de enige vroegtester :p
    Ik vind het wel heeel spannend hoor allemaal! Die eerste 12 weken vind ik vreselijk! Normaal ben ik helemaal niet van het vroegtesten, maar ik zat aan de persona deze maand en die stickjes werden zo raar :)
    Dus ja, toch maar eens testen dan hihi.

En nu doe ik het dagelijks, ik heb er nog 5 liggen van het pakket van 9 hahaha en voor de NOD dinsdag heb ik een digi CB nog gekregen van mijn buufje :D

Heej het word hier gezellig druk ladies! Allemaal gefeliciteerd!

13. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hey meiden alles goed hier.

14. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Met mij is alles goed hier...normaal wil ik zondags wel eens uitslapen...
    Vanmorgen ben ik om half 9 al klaarwakker :(
    Onnoemelijk veel pijn aan mijn ()() vanmorgen...verder nergens last van...
    We hebben geen plannen vandaag tot zover...buiten wat bankhangen zal het niet veel worden..

Susi ;)

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Owww meiden, ik heb zo'n zin om te gaan sjoppen! :whistle:
    Wil naar de Hunkemoller voor een goeie bh, en zwangerschapsfuiken ;)
    En gewoon, in het wild rondlopen wetende dat... :)

Komt ook omdat ik zelf in een winkel werk (drogist) en dus bijna nooit ergens anders kom.
    Gauw kijken waar het koopzondag is :-D

Iedereen een fijne dag!

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    @ alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerde en welkom bij de club!

Ik wil zoooooo graag thuis bevallen dit keer. Twee keer wilde ik het graag maar moest verplicht naar het ziekenhuis. Zou het me dan dit keer gegund zijn? De tijd zal het leren.

@ Daisy, fijn dat je er weer bent meid enne de groeten overbrengen kost total geen moeite hoor!

Ga nu lekker naar het zwembad waar Sven zijn eerste zwemles heeft!

17. monkeylove

Goeiemorgen allemaal!
    Heb lekker geslapen, de kinderen waren zowaar om 10 uur pas wakker (net dus) dus heb lekr beetje uitgeslapen. Maar straks met die kleine zal dat wel weer anders zijn hahaha....
    Vandaag ga ik een beetje rommelen in huis... Verder neit veel boeiends.

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hierzo in Alkmaar....tis wel een pokke eind rijden :D
    (ik ben trouwens geboren in Hulst!) ;)

19. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeeh wat veel nieuwe zwangeren erbij zeg wow!
    Gefeliciteerd dames.

Susi, veel plezier met bankhangen

Freesia, shop ze, erg raar vind ik het nog om rond te lopen met het idee zwanger te zijn en niemand weet het.

Senninha, ah wat leuk de eerste zwemles, hoe oud is Sven?

Monkeylove, het hangt zeker in de lucht, mijn zoontje is ook pas net wakker, heerlijk zo'n ochtendje uitslapen.

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    JAAAA sjoppen bij de h&m :thumup: altijd goed...(stom dat ik nov. zo druk ben...pffff wil allemaal leuke dingen doen!!) :baby: ...Lees baby dingen :rolleyes:

Deel Deze Pagina