Hahaha nee helaas nog te vroeg, maar verliefdheid associeer ik met roze/rood Al denk ik dat dit een meid gaat worden, thuis en tegen familie gebruik ik de koosnaam SJAAN Mijn mannetje vind het verschikkelijk, des te leuker om die naam te gebruiken..als hij dan bel hoe het gaat, dan zeg ik: ppfff Sjaan is vervelend in mijn buik
Meiden, ook ik heb vandaag voor de 1e x het hartje gezien! Nu pas kan ik gaan geloven dat ik zwanger ben! Ik heb een uitwendige echo gehad en er was een mooi knipperlichtje te zien. Voor de meiden die nog moeten heel veel succes Alle andere, prettig weekend Minka
Jij ook gefeliciteerd Minka Ik ga even een foto van de echo in mijn album zetten, moet hem van iets verder af maken anders word hij wazig
Super Patricia en Minka! Sjaan hahaha das ook wel een leuke! Ik noemde Damian altijd Fritsie toen ik zwanger was. Nu heb ik nog niet echt een naampie eigenlijk, soms zeg ik beeb, maar dat is niet echt een koosnaampje.
hey alle super gefeliciteerd beide met de goede echos. ik moet helaas nog bijna 3 weken wachten maar ik had gister t gevoel dat t wel goed zit. dus dat beurt mij weer een beetje op haha. waar ik trouwens sinds gisteravond last van he, is zo van die hoge zeurende buikspieren alsof ik echt dagen achter elkaar sit-ups heb zitten doen echt zo vervelend voel me er gewoon naar van. heeft iemand van jullie daar ook last van of van gehad? nou ik ben er weer ff vandoor. ga me ff klaarmaken om naar mijn werk te vertrekken. liefs susanne
Ja had eerst truus, maar vond sjaan leuker klinken hahahaha Was wel een superlieve verpleegster, nam alle tijd en liet ons echt genieten van de beelden..ze moest zelf ook lachen omdat Sjaan dus rondjes aan het draaien was en druk aan het spartelen. Toen ze zei: Nou de baby heeft het reuze naar zijn zin in je buik, dus vanaf nu verplicht ik je om te gaan genieten..ppfff viel er een last van mijn schouders! We hebben ff een foto met de foon gemaakt, die maak duidelijker close-ups. Echt een groot verschil met 2 weekjes geleden!
Patricia gefeliciteerd met acrobatische Sjaan! Minka jij ook gefeliciteerd. Monkeylove: pff wat een naar bericht van je vriendin Heel veel sterkte.
Nee hoor hier nog iemand die pas 6 weekjes en een paar dagen is wanneer is jouw datum? Goeie tip idd om iets langs aan te doen, was al van plan om idd iets langs aan te trekken , maar jullie hebben gelijk die man ziet er zoveel op een dag 1 meer of minder daar kijkt hij niet meer naar. Verheug me er wel op hoor om ons kleintje te zien, al ben ik wel bang dat er geen hartje ofzo te zien is. maar denk dat die angst normaal is dat had ik met me dochter ook de 1ste echo
@ Mila24: ik denk dat ik de 31ste juli uitgerekend ben! Tenminste, dat geven de calculators allemaal aan! Dus ben vandaag 6 weken en 2 dagen! Ik mag over 1 week naar de gyn, spannend inderdaad!
ja sorry en het staat zelfs mooi in je banner zwangerschaps blindheid haha ik mag het nu daar op gooien he! Ook last van nare kwaaltjes? ( ik zit nog niet zo lang in dit topic dus weet niet van iedereen alles sorry 8) ) Meiden waarvan de echo goed was SUPER! altijd een geruststelling om je kleintje te zien zwemmen en draaien.
@ Mila24: af en toe een beetje misselijk, gevoelige boezem en 's ochtends vroeg wakker. Verder niks eigenlijk!
Gefeliciteerd Minka en Patricia. Lekker gevoel, he? Patrica was het een inwendige echo? Het is zo'n mooi plaatje!
Dank je wel Nee was gewoon uitwendig! Ze had hem/haar ook zo gevonden, hoefde helemaal niet te drukken en te duwen..je zag aan de linkerkant mijn darmen zitten, en aan de rechterkant mijn blaas..was allemaal heel duidelijk te zien