Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Wij noemen 'm wurm ...... omdat ie op een klein wormpje lijkt hahahaha

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hallo!

Wij hebben een echte koffie boon :D

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mooi zo Minka en Patricia!

4. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    mooi van de goede echo´s!
    Nog niets gehoord van Pat? Ben benieuwd of het goed zit bij haar.
    Ik ga vandaag weer werken, heb late dienst. pffffffffffffff niet echt veel zin maargoed.
    Heb een nieuw vestje aan die wat wijder zit: heerlijk hoef ik m´n buik niet zo in te houden!

maargoed.

spreek jullie wel weer

gr mayo

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Nee niets meer van Pat hier op het forum..vervelend he dan weet je niet of je dat als goed of fout moet beschouwen..als het goed was geweest had ze het toch wel vermeld hier...of niet!?! Misschien dat ze van het weekend haar neus hier nog laat zien..

Ik blijf maar naar die echo kijken, nu is het echt een mini mensje...zo lief! Wil het al kunnen vasthouden :oops:

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Patricia dat heb ik ook hoor, eerst kon ik niet wijs worden uit mijn echo, maar toen zag je in ene echt dat armpje en dat oog, was heel erg vergroot en nu vinnik die kruimel zoooow grappig...
    Ik denk dat het een heel grappig kindje gaat worden haahhaha, weet niet wrom maar zo denk ik over hem of haar...
    Kan niet wachten tot die kleine er is maar heb nog een hoop te doen en nou het is tog beter dat ie nog eventjes op z;n veilige plekje blijft zitten...

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja is ook zo, moet nog even geduld hebben :oops:

nu even de combitest afwachten, moest 6 buisjes bloed laten afnemen ggrrr mocht gelukkig gaan liggen want ik word echt beroerd van bloed afnemen..!

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Heerlijk he dat fantaseren over je kindje.
    Ik ben ook zo benieuwd of beebje op zijn grote broer gaat lijken.

Nog anderhalve week geduld en dat heb ik ook weer een echo, ben echt supernieuwsgierig, als alles het nog maar doet!
    Voel me trouwens echt beroerd vandaag ik denk dat Damian mij heeft aan gestoken.

9. Mariekie

Mariekie Lid

29 nov 2007
    74
    0
    0

hihihihi! JA, dat bedoelde ik dus ook , ik wilde schrijven "zo had ik toch nog iets gefrituurds" maar ik tikte perongeluk 'toch niet'. :rolleyes:
    Een loempia is juist hardstikke slecht en vet, maar door die berg tauge kun je het toch nog een klein beetje voor jezelf verantwoorden, haha! :D

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sorry dat jullie zo lang hebben moeten wachten op mijn berichtje. Ik zag dat velen al ongerust waren.
    Maar ik had even niet zo'n zin....

Helaas was het hartje gestopt.....
    We moeten nu een afspraak maken voor een curretage.

Liefs Pat

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Oh nee Pat!
    Wat erg voor jullie :(
    Wat is het leven toch soms zwaar oneerlijk.
    Veel sterkte de komende periode meid.

Jemig ik vind het echt niet normaal hoor hoeveel meiden ons al hebben moeten verlaten. :confused: :(

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    @Pat: Heel veel sterkte, ik vind het heel erg voor je :(

13. Mariekie

Mariekie Lid

29 nov 2007
    74
    0
    0
    Hoi Mrietje,
    Een paar maanden geleden had ik het nooit gedacht dat stoppen met roken met zou lukken. Ik rookte flink en veel en ook al tamelijk lang. Na heel veel misluke stop-pogingen (met allerlei hulpmiddeltjes) ben ik begin oktober weer gestopt. Maar ik ben niet gestopt met roken omdat ik zwanger was, maar al een paar weken daarvoor.

Ik plakte toen nog nicotinepleisters en dat heeft het echt veel makkelijker gemaakt.
    Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, ben ik gewoon ook gestopt met pleisters plakken.

Vor mij was het dus niet heel moeilijk, maar nu soms als ik ineens in een stress situatie sta dan denk ik: 'ik moet een sigaret!´ en dan denk ik daarna: '... oh, nee ik was gestopt....' :rolleyes:

Maarre, om t netjes te zeggen: dat van je stoelgang is waar! 'S ochtends een sigaretje op een nuchtere maag en je kan k*kken als de beste, hihi! Een kiwi schijnt ook goed te helpen. Is in elk geval gezonder.

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    jeetje Pat! Wat erg! sterkte meis

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hello lady's

De echo van vandaag was helemaal super!
    Het is gewoon echt al een minimensje.
    De gyn noemde het een beweeglijk guppie...
    Was iets verder ( 9w4d).
    24 dec hebben we de 12 weken echo.
    We hebben ook het hartje gehoord... echt bijzonder. Maar dat bewegen facineerde me nog het meest... het beweegt in mij... zucht... ik ben verliefd, ik zet de foto's in mijn album!

Liefs,Esther

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Pat... wat vreselijk zeg! Weet niet wat ik moet zeggen!

Voor de andere met goede echo's... gefeliciteerd.

Wat is dat toch altijd dubbel dan he... bah!

17. Mariekie

Mariekie Lid

29 nov 2007
    74
    0
    0
    Heej Thura,
    maak je geen zorgen joh, Er zijn zat vrouwen die nergens last van hebben. Ik zou willen zeggen: wees blij! Maar ik snap aan de andere kant dat je je nu ook juist weer een beetje onzeker voelt. Je onzeker voelen is zeker zwangerschapskwaaltje nummer 1: en dus heb je toch weer iets. Zie je wel, zie je wel?!

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nannie, gefeliciteerd met je goede echo! :)

Monkeylove, wat kut zeg! En zo jong nog...
    Sterkte!

Thura, ook ik heb niet veel kwaaltjes, maar heb daarentegen rond de 5/6 weken heel veel buikpijn gehad. En heb nu ook alleen wat last van mijn borsten.

Mrietje, ik rook nog steeds.. :oops:
    Ik kan er echt niet mee stoppen.
    Vóór mijn positieve test rookte ik een pakje per dag, nu zit ik op 6 tot 7 per dag. Nog teveel, ik weet het, maar het lukt me gewoon niet om helemaal te stoppen...

Patricia, Minka en Esther, gefeliciteerd met de goede echo! :)

Pat, jeetje meid, wat kut voor je. Sterkte!
    Ik vind het gewoon eng worden, hoeveel dames er ons moeten verlaten. :(

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

@ Pat, klote man! Sterkte de komende tijd...

@ Esthertje, idd heel dubbel, maar in elk geval gefeliciteerd met je bewegende guppie

@ Mariekie, haha je hebt helemaal gelijk, dat is zwangerschapskwaaltje nummer 1, we hebben er allemaal last van

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik wil de andere dames met een goede echo ook feliciteren :D

Mijn echo is nu een dikke week geleden en toch wordt je weer onzeker hoor :S stom he...

Als je bij 7,5 weken een hartactiviteit hebt gezien, hoe groot is dan eigenlijk de kans dat het nog mis gaat, weet iemand dat? Ik mocht 4,5 weken later pas terug komen voor de 12 weken echo, maar dat duurt nog zo lang...

Deel Deze Pagina