Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Mogge allemaal,

Hier ook een lekkere lange nacht achter de rug. Ik voel me goed en heb weinig last van ongemakken. Ik ga zo even naar de sportschool voor een body-jam les. Dat is een soort dansles, heel leuk. Ben benieuwd hoe het gaat.

Enne...YES 5 weken!

Lientje

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah. 5 weken is alweer een mijlpaal(tje),,, Ik zit maar te wachten al de hele week op die 6 weken hahahaha... wat kruipt de tijd toch zeg. Woensdag ben ik 6 weken, dus nog even geduld

3. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik kan okniet wachetn tot 6 weken duurt zo lang he

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik zal ook blij zijn als ik over de 6wk grens heen ben pfff en dat duuuuurt nog zo lang!

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik heb heerlijk uitgeslapen vandaag! 't Was ook de enige dag dat het kon deze week!

Ik zie weer een paar nieuwe meiden hier, het gaat lekker. Welkom allemaal en vooral: van harte gefeliciteerd!

O, ik wil het liefst thuis bevallen en dat lijkt mij het meest prettige om de vertrouwde omgeving. Maar ja, tegenwoordig beval je niet zo snel meer thuis, dus we zien wel!

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Silla, Sann en Mother Nature!
    GEFELICITEERD MET JULLIE ROZE WOLKJES! ;) En natuurlijk welkom bij de juli mama's!

@ Monkeylove: Je bent echt een sterke vrouw! Petje af hoor! En voorlopig ben je zeker beter af alleen. Het is belangrijk dat jij je rust hebt de komende weken! Lekker voor jezelf en je beebje zorgen. En dan kun je gaande weg de zwangerschap wel zien of ie nog ergens een rol wil als vader.

@ Freesia: Ha, nog een met koopkriebels! Koopzondag altijd in Amsterdam... Net iets minder ver dan Alkmaar, maar dat is toch best wel een leuk stadje en zeker de moeite waard!

@ Beastie: 'How you doing?' ;) Nog helemaal op de roze wolk? Hier begint het al wat gewoner te worden... Oeps... dat is toch ook wat...

@ Lientje: Ha, de eerste mijlpaal gewonnen! Feli! Goed hoor naar de sportschool. Als ik straks weer van mn verkoudheid af ben ga ik ook lekker weer!

Nou, lekker zondagje allemaal!

7. Mother Nature

16 sep 2007
    86
    0
    0
    leerkracht
    Noord-Brabant
    hé! Dat gevoel dat het raar is om rond te lopen met een zwanger gevoel zonder dat anderen het weten vind ik ook heel bijzonder. Vandaag weer een deel van mijn familie tegen gekomen en die zijn dan lekker aan het kletsen....met hun zwangere nicht! hahahaha. Wanneer gaan jullie het vertellen aan de familie? Met hoeveel weken?

8. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Gefeliciteerd nieuwe juli mama's.

Monkeylove, wat ontzettend naar om zo'n SMS-je te ontvangen. Je verdient echt beter hoor! Zeker nu je zwanger bent, komt zo'n boodschap nog harder aan.

Fijn om te lezen dat jullie kwaaltjes ook wisselend zijn. Ik heb erop gegoogled en het komt vaker voor. Gisteren heb ik mijn borsten de hele dag niet gevoeld en ook dat aparte zwangerschapsgevoel was compleet verdwenen. Ook geen vage misselijkheid meer. Het was net of ik weer met twee voeten op de aarde terecht was gekomen in een koude werkelijkheid. Gisterenavond een feestje van mijn werk gehad. Het gaf de nodige afleiding, maar ik voelde me doodongelukkig met buikkrampen en heb maar een paar slokjes champagne gedronken om de avond door te komen. Vandaag voel ik me moe, ik voel mijn borsten een heel klein beetje en heb net weer een test gedaan en die knalde aan alle kanten, maar ik weet dat dat niets zegt, want zelfs na een miskraam kan de test nog positief blijven. Ik ga morgen de huisarts bellen en vragen om een echo en wil dan ook naar het VU ziekenhuis. Waarschijnlijk helpt het niets, maar ik denk wel dat ze daar iets deskundiger zijn dan het ziekenhuis hier in de buurt en hoop dat ik snel een afspraak kan maken. Jammer dat het nu weekend is en ik de huisarts niet kan bellen. Wat duurt het wachten toch lang....

9. monkeylove

Woensdag naar de VK, om 9 uur, lekker vroeg anders zit ik de hele dag te wachten hahahaahah... Dan mag ik meteen een afspraak gaan maken daarna voor de echo, die echo is voor mij op dit moment de grootste mijlpaal nu (en ik denk niet dat ik de enige ben) Dan kan ik lekker gaan zitten zenuwen tot die tijd... BRRRRRRRRRR....

10. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hallo, hallo allemaal,

als het allemaal goed gaat, krijgen wij er een derde kindje bij in juli, WAUW! Ik weet niet precies wanneer, want ik ben 2 keer vlak na elkaar ongesteld geweest en ik weet de precieze datums niet meer :oops: , erg he....... Morgen maar ff kijken of ze al een echo kunnen doen, dan weten we meer, ben benieuwd.
    Verder alle juli-mama's to be: PROFICIAT EN GENIET ERVAN!

Groetjes, Marieke[/b]

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Gefeliciteerd Marieke :D

Hebben jullie dat ook dat je geen trek in eten hebt?

12. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    HAHHAHAHAHA Bloem,

kon je ook niet geloven dat je zwanger was? Zoveel testen en ook nog allemaal verschillende merken.......heb ik ook gedaan. Maar het blijft ook zo leuk om er elke keer een streep op te zien komen!:whistle:

Toedels........

13. monkeylove

Gefeliciteerd Mrietje

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb nog een paar testen gedaan hoor :D
    Vrijdag de eerste, je verwacht het niet maar ineenkeer staat er een dunne lijn. Je schrikt je te pleuris, trilt over je hele lichaam en je hart gaat te keer. Snel mijn man bellen, eerst uitleggen hoe zo'n test werkt.

Dan mijn moeder bellen, die ook heel blij. En dan zit je alleen.... een uur later nog maar weer een test doen, deze is negatief. Tja dan moet je nog wel een test doen he ;) die heb ik een paar uur later gedaan. Weer positief.

De volgende morgen, mijn man wil een donkere lijn. Dus sóchtends maar een test doen. Lijn niet donker genoeg ;) s'middags maar een digitale gekocht zodat hij het af kan lezen en ook nog maar een normale voor het geval ik nog te weinig hcg heb dat hij negatief test. Tegelijk de testen gedaan en allebei positief. hahaha zo kom je wel aan je aantal testen ;)

15. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Supergaaf he? Is het je eerste kindje?

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ja :D

17. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    spannend

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemiddag meiden!

Jeetje wat zijn we al met een boel juli-mama's :D
    Alle nieuwe meiden van harte! Geniet vd roze wolk ;)

Morgen 5 weken zwanger ...joepie!
    Kan niet wachten op de echo die voor dinsdag over een week staat.

@Bloem82
    Ik heb ook helemaal geen honger
    Gisteren hadden we vriendin thuis om te gourmetten, maar kreeg amper een hap door het strotje heen. Fles champie ging open om 24.00 uur, want ze waren 5 jaar getrouwd ...ik heb netjes 1 klein slokje genomen en toen m'n glas (lees de verdere hele fles.. :p ) afgestaan aan m'n lief. Ja hij vond het lekker ahum ahum. Ik normaal ook , maar drink echt niet nu ik zwanger ben hoor!

Spannend he allemaal meiden
    voel me zo gelukkig dat we ....eindelijk....een beebie-tje gaan krijgen :)

Liefs Mirre

19. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    hallo allemaal,

Na een hoop leeswerk... kom ik me bij jullie aansluiten!
    Wij weten sinds een weekje dat we zwanger zijn, fantastisch en spannend!
    Het is heerlijk jullie verhalen te lezen, wat een herkenning en bemoedingen.

Eerste afspraak bij de verloskundige is 20 nov en op 3 dec 1e echo.
    Uitgerekende datum is nog niet helemaal zeker maar daar komen we dan snel genoeg achter ;)

grz Patries

20. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Gefeliciteerd Triessie :D

Heb je al veel zwangerschapskwaaltjes of valt het mee?

Mirre

Deel Deze Pagina