Die van mij was met 9wk1dag inwendig. Had ermee te maken dat de kleine wurm zoals ik gewend ben erg ver naar achteren ligt.
Goedemorgen ladies, Controle/echo dames SUCCES straks! Nog 2 nachtjes slapen, dan mogen wij ook weer, brrrrrrrrrrr.
Ahhhhhhhhh vanmiddag mijn eerste echo.... Spannend! Heb de afgelopen 2 nachten al allerlei dingen gedroomd. Nu maar gewoon hopen dat we wat moois te zien krijgen. Nog tot 4u wachten ppffff.... Maar ja anderskon vriendlief niet mee en dat heb ik toch wel graag!
Ze hebben hem niet online. Alleen in de winkel. Vond ik ook jammer. Online hebben ze niet heel erg veel kleding voor ons vind ik.
Goedemorgen ladies, Omdat ik weinig tot geen energie heb ben ik sinds vrijdag middag niet online geweest! Ik moet ook zeggen...ik heb ff geen "kracht" om 15 pag. na te lezen. Ladies ik maak me zorgen vor mijzelf...ik heb een beetje het idee dat ik een beetje deprie ben. Nergens zin in, behoefte aan, voel me niet zwanger enz enz. Leef van echo naar echo tis gewoon niet leuk meer. Ladies die vandaag een echo hebben! Good luck! Ik ben morgen weer aan de beurt ben erg nerveus! Groetjes Silla
Moet ook zeggen dat ze online niet veel hadden. Jammer dat de dichtsbij zijnde H&M in Utrecht hartje stad zit.
Monkey love een verstandig besluit zo te lezen, wat een eikel zeg. Maar denk maar zo je heb geen man nodig om je kindje te verzorgen en op te voeden je kan Hem missen als kiespijn. Hier ook het probleem met drinken, ik lust bijna geen thee en drink dan maar water maar ik drink te weinig op een dag. Heb net een glas jus dorange op en dat smaakte wel lekker. Was bang dat het er uit zou komen want was heel misselijk maar dat is nu gezakt gelukkig. Meiden met een echo vandaag SUCCES!
Ow das vervelend meid Je wil genieten maar je lichaam staat het niet toe, ik heb in een zwangerschapsboek gelezen dat je hormonen ervoor kunnen zorgen dat je je depressief gaat voelen..dit gebeurt rond de 9/10 weken, en zal na een tijdje weer afnemen. Hopelijk is dit bij jou ook het geval, en zal je morgen na je 2de echo jezelf een stuk beter voelen. Knufff
Silla, ik heb het meer gelezen dat er zwangere vrouwen zijn die dat hebben, het is natuurlijk ook die onckerheid. Een soort van zelfbescherming, komt wel goed joh Ik ben naar huis gestuurd door mijn werk. Ik kwam vanmorgen met zo'n wit gezicht en rode ogen binnen dat ze meteen apart hebben genomen, nou daar kwamen de tranen want die zaten natuurlijk heel hoog. Ze hebben me deze week ziek gemeld en als ik zin heb om even te komen werken als ik thuis gek word mag dat, al is het maar een uurtje. Heel lief van ze... Ik ga zo op hun aanraden toch maar even de dokter bellen want al die stress is natuurlijk niet goed voor de baby...
vervelend meis , hoe ver ben je nu? ik denk dat het er wel een beetje bij hoort maar als het te erg wordt moet je je zelf afvragen hoe dit komt. Sterkte! en het genieten zal denk ik komen als je je kindje voelt bewegen dan voelt het echt zeg maar.
Ja H&M heeft niet veel online staan, ik heb uit de winkel ook een hele lieve dunne wollen trui gekocht..lichtblauw en is met veel te combineren. Ik haal overal iets vandaan, en flans dan iets in elkaar Bd1 we duimen met je mee vandaan, en Mollyvg voor je het weet ben je richting je echo ...!
@ Silla, tja dat is echt vervelend ja... Misschien toch eens even over hebben met je VK? Sterkte hoor! @ Monkeylove: super, dat je lekker naar huis bent gegaan! Echt een toffe actie van je baas. Is ook veel beter, lekker even een weekje aan jezelf denken nu! Jij ook sterkte!
Oh, ik voel me zo misselijk dat ik hier dalijk alles onder kan kotsen op het werk. Niet zo handig want niemand weet het hier... Ik heb helemaal van die zweethanden en mijn keel zit dicht.... Voel me hondsberoerd. Zakt dalijk wel weer weg denk ik.
Geduld word beloond! Dacht net, iedereen is weg...dus ga even op mijn gemak luisteren of ik het hartje al hoor. EN JA HOOR! Net boven mijn schaambeen, ongeveer 1,5/2,5 cm erboven! Op de achtergrond hoorde ik met lange halen mijn eigen hartslag en daarboven heel snel als een treintje die van de kleine! Helemaal happy mijn mannetje gebeld! Oowww wat een bijzonder geluid om te horen, en kan nu gewoon wanneer ik wil naar mijn Sjaantje luisteren!
Ow verschikkelijk he, en dan wil je het liefst gewoon thuis zijn! Probeer door je neus diep in en uit te ademen, bij mij wil dat weleens helpen!
Ooow monkey das klote, wel fijn dat ze zo meelevend zijn op je werk. Mijn schoonzusje is ook alleen komen te staan na 2 maanden zwangerschap. Ze is pas 20 en woont weer bij pa en ma. Ik zie dat ze zich groot houdt, maar ik weet ook dat ze het heel moeilijk heeft. Je wilt je zwangerschap natuurlijk delen....Wij kunnen natuurlijk wel heel makkelijk zeggen dat het beter is zo, maar ja, ergens voel je dat natuurlijk niet zo, lijkt me. Ik hoop echt dat het snel beter met je gaat! Leef met je mee.
Bedankt voor het advies. Inderdaad: .... adem in..... adem uit.... Wat kun je je toch 'ongelukkig' voelen dan he... Alsof ik echt binnen een minuut heel mijn maaginhoud er uit moet gooien. Maar het zakt nu al wel een beetje.
Je hebt gelijk het voelt gewoon kut ook al weet ik dat het beter is... Ik heb het er nu vooral moeilijk mee omdat ik er nu echt eens een keer eens treep onder heb gezet, voor mij is het definitief en dat heb ik eerder geroepen maar toen was ik niet zo standvastig haha... Maar nu weet ik dat ik het echt niet meer wil en niet meer zal doen, dus ff moeilijke periode maar ik kom eruit Thx meiden in elk geval voor jullie support want dat doet me goed...