Ja dat is wel weinig zeg! Dat ze niet voor vervanging kunnen regelen...dus ze weten dat ze morgen nog ziek is, maar donderdag weer beter Kan je niet terugbellen en vragen of er een andere mogelijkheid is, zeg je gewoon dat je je mannetje erbij wil hebben en dat het voor hem niet mogelijk is om op korte termijn zijn vrije uren op te schruiven.
Ja Silla, of (heel erg) gewoon gaan janken aan de telefoon. (en niet eens zo onoprecht, ik zou er denk ik ook om janken hoewel het eigenlijk niet het grootste drama van de wereld is). Dan heeft die vrouw aan de telefoon tenminste door dat het voor jou (en voor de gemiddelde zwangere vrouw) wel belangrijk is!
Meisje er zijn denk ik weinig middeltjes die je zo kunt halen tegen de misselijkheid want overal staat bijna op alleen i.o.m. huisarts als je zwanger bent. Ik hoefde niet eens langs bij de hh. Gewoon gebeld en 's middags lag het klaar bij de apotheek. Wat betreft de tics...... Van die w.c. rol heb ik ook Ook eerst de gordel om en de rest ook in de auto anders rij ik geen meter. Als ik was vouw ligt het altijd in dezelfde volgorde op tafel en het gaat altijd op dezelfde volgorde in de wasmand terug. Check ook altijd de sloten als ik naar bed ga. Kijk 's avonds altijd of de kinderen lekker ondergestopt zitten voordat ik ga slapen, heb dan ook altijd al uitgekleed en tandengepoets en medicijnen genomen. Als ik thuis kom kijk ik altijd gelijk of er gebeld is. Er zullen er vast wel meer zijn maare voor nu ff genoeg.
Wat betreft de tics: Ik moet ook alles 4x doen. En is het geen 4x dan wordt het 8x hahaha. Erug! Ben exht zo misselijk. Weet dat ik moet eten, maar krijg gewoon niets naar binnen. Misschien ook wel beetje van de zenuwen hoor, maar het lukt me gewoon niet. Ga zo eens ff op de bank liggen en dan zo nog even proberen....
haha same as me, en 8x wordt 12x maar dan liever 16x want 4x4 blablala gelukkig heb ik er niet dagelijks last van, maar toch...
Nou, ik ga maar eens proberen beetje te slapen aangezien ik nog wat slaap in te halen heb, Ik wou Desperate Housewives downloaden de laatste aflevering maar denk dat ze in Amerika een weekje over hebben geslagen Echt zo jammer want de vorige keer eindigte het zwaar spannend...
Maar goed ook! (strenge toespraak): Jij moet lekker je bedje in gaan en lekker slapen meid! Denk aan jezelf! En die wanhopige huisvrouwen die wachten wel op jou! Slaap zacht monkey en droom zoet!
Kreeg net zon trek in gestampte muisjes, dus heb even pistoletjes en een pak gestampte muisjes bij AH gehaald...heerlijk
Lekker! Dat had ik van de week met ei. Ik denk ik ga een heerlijk pistoletje halen en doe er dan gebakken ei op. Hartstikke veel zin in totdat ik het klaar had gemaakt en de eerste hap nam. Bleh ik hoefde het echt niet meer. Hoe bedoel je zonde! Kreeg geen hap meer door mijn keel.
Aahh das balen! Dan verheug je je er helemaal op, helemaal klaarmaken en dan geen trek meer in. Nu kan ik al helemaal geen gebakken ei verdragen tijdens mijn zwangerschap. Mijn mannetje maak in het weekend altijd gebakken ei met salami, maar als ik nu de geur al ruik bbbrrr. Gisteren had ik bruine pistoletjes met magere kipfilet en een likje mosterd hhhmmm
ow dames ik voel me zo verdrietig Ik heb al 3 jaar relatie met mijn vriend nou, mijn ouders accepteren hem niet doordat wij een groot leeftijdsverschil hebben. Iedereen kent hem verder, familie, vrienden, kennissen en zeggen allemaal dat hij gewoon goed voor me is.Mijn ouders hebben hem dus ook nog nooit gezien, zijn nog nooit bij mij thuis geweest(ja erg he) en ik heb afgelopen jaren apart gezeten met kerst, Hij thuis en ik bij me ouders, op me eigen verjaardag moest ik daar heen want ze komen niet hierheen natuurlijjk..Nou ben ik zwanger en ik vind het nou genoeg geweest. Ik heb gezegd dat ik wil komen met kerst maar alleen met mijn vriend dan, nou maar wat een gezuer er om heen zeg Ik probeer mijn ouders al een paar jaar aan het idee te laten wennen dat ik een oudere vriend heb en doe heel veel moeite. Voor mijn gevoel doen hun helemaal geen moeite om eraan te wennen! Nu heb ik de knoop door gehakt en ik heb gezegd dat ik met kerst dus niet kom(wat ik heel erg vind voor mijn broertjes en zusjes..voor hun bleef ik die jaren dus wel komen) Maar nu kies ik voor mezelf, voor ons is dat zo raar? ow sorry voor het lange verhaal maar ik ben zo overstuur
@ Kwebbels: wat ik niet begrijp: als ouder wil je toch het beste voor je kind? En dat ze in het begin hun bedenkingen hebben gehad, kan ik me voorstellen. Maar als hij na verloop van tijd hartstikke goed voor je blijkt te zijn, en de liefde diep geworteld zit, dan vindt je dat als ouders toch alleen maar fijn? Wat zeggen ze ook weer: liefde kent geen leeftijd? Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik neem aan dat jij geen 16 bent en hij 83 ofzo?
Meid groot gelijk! Ik had het niet anders gedaan in jouw situatie hoor. Je ouder moeten nu maar gaan accepteren dat hun dochter bij deze man blijf, hij word immers de vader van jullie kindje. Het is niet de bedoeling dat jij je vriend moet laten zitten voor jou ouders, ze zullen hopelijk vanzelf bijdraaien want neem aan dat je straks ook niet met je baby alleen op kraamvisite bij je ouders moet gaan.. Hoe reageerde je ouders dat je dit jaar niet zonder je vriend bij hun kerst wil vieren?
Ja inderdaad. Ik heb ook altijd gezegd dat ik niet op een dag de deur uit ben gegaan met het idee van '' goh laat ik nou eens een vriend zoeken die heel wat ouder is ''.Zulke dingen overkomen je..En nee ik ben geen 16 hoor Ik ben 22 en mijn vriend 36. Maar ik word nu zo moe van het gezeur er om heen. Mijn ouders zijn totaal niet in me geinteresseerd heb ik het gevoel..kunnen nooit blij voor me zijn als ik iets leuks te vertellen heb ofzo en ik ga er altijd met een ***gevoel weer naar huis.
Nou ja mijn moeder begon gelijk over dat mijn zussen en broertjes het niet leuk zullen vinden. Goh dat snap ik ook wel zeg! Ze begon me gelijk allemaal dingen te verwijten (ik had ook gezegd dat ik hem mee zou nemen naar een familiefeest, en zij zou dus dan gelijk niet meer gaan!) en allemaal oude koeien uit de sloot te halen. Dat is altijd zo als ik probeer om er over te praten, allemaal oude koeien uit de sloot halen en dingen erbij te halen wat er totaal niks mee te maken heeft!