Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Dan is het tijd wat meer afstand te nemen, en aan je ouders te laten zien dat jullie het met zun tweeen allemaal best voor elkaar hebben. Zeker als je met een k*tgevoel steeds naar huis gaat, een bezoekje aan je ouders moet leuk zijn en niet zoals jij het vertel.

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje, 'maar' 14 jaar?!
    En daar doen ze moeilijk over?
    Ik dacht jij bent 20 en hij is achteraan in de 40 ofzo!
    En ook al was dat zo, dan nog was dat jouw keuze!
    Onvoorstelbaar, wat een nare reactie van je ouders zeg!
    Kan me niet voorstellen dat ik er nog zo makkelijk mee om zou gaan als jij (dat je voorgaande jaren wel 'gewoon' kerst hebt gevierd bij je ouders).
    Echt (sorry voor mijn botte reactie) STOM!

3. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he meiden,,

Ben ik weer even! Sinds gisteren voel ik me ineens weer een beetje mens worden! Misselijkheid neemt echt af! Ohh wat fijn als je je weer iets beter gaat voelen!

Ik las dat er veel meiden met echo's staan! succes en hopelijk lekker genieten!

Wat garppig dat van alles in 4- voud.....dat heeft mijn man dus ook! hihihihi!

liefs nina

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja me hele omgeving zegt het hoor..En ik ben nou eenmaal altijd wat ouder geweest voor me leeftijd en hij is wat jonger dan hij eigenlijk is. Maar dat allemaal terzijde het is MIJn keuze..Ik hoef niet met mijn ouders te gaan overleggen of dit de juiste partner is! ik ben dolgelukkig met hem en dat willen ze maar niet zien! Maar ik word hier zo verdrietig van :(

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn om te horen dat je misselijkheid wat afneem, ik ken het gevoel want je word gelijk weer een beetje mens. Je hele lichaam is van slag, en je kan ook niet eten om aan te sterken..bah bah die misselijkheid!

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja Kwebbels, dat snap ik heel goed!
    Volgens mij wil iedereen het liefste bevestiging van zijn/haar ouders.
    En als die zoals bij jou op een belangrijk punt uitblijft, is dat super vervelend.
    Sterkte hoor.
    Maar kies wel voor jezelf!

7. kwebbels

Ja ik ga ook voor mezelf kiezen, dan maar geen kerst met mijn ouders. Ze hebben het er nu zelf naar gemaakt hoor.. :( Ik heb gezegd dat als ik langs mag komen met mijn vriend ik pas weer langs kom. Duidelijke taal toch, :rolleyes:

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    JAAAA GIRLPOWER, duidelijke taal Kwebbels!

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Weet iemand hoelaat Jusi bij de vlos moest zijn? Ben erg benieuwd of ze nu weer een echo heeft gehad voor het hartje..

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee Patries, weet het ook niet.
    Ben heel benieuwd!

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ben vrijdag aan de beurt (JIPPIEEEEEE) om 10.10 uur in het ZH.
    Ik zal mijn buddy Athina even smsen, vriend en ik hebben die dag allebei vrij gepakt, en als 't allemaal goed zit op de echo, gaan we die dag voor het eerst een keer naar een babywinkel (alleen maar kijken heb ik met mezelf afgesproken!)

12. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    883
    113
    Noord Holland
    @kwebbels: hey meid ik heb dat ook gehad, maar dan met mijn schoonmoeder. mijn vriend en ik schelen niet zo heel veel van elkaar qua leeftijd maar ze deden erg moeilijk om t feit dat ik graag sportkleding draag en zij wilde liever een meisje voor hem in mantelpakje. uiteindelijk heeft jeroen er ook voor gekozen om een tijd afstand te nemen en nu wij ver van hun weg wonen hebben ze mij eindelijk na 5 jaar geaccepteerd, hehe mocht eens tijd worden dus misschien moet jij dat ook proberen. dan merken ze misschien wel dat ze je niet willen missen. lastig dat zeker voor je maar je weet maar nooit.

nog ff wat tics betreft beetje laat maar goed. ik heb dat ook met die wc-rol dat t velletje niet tegen de muur moet hangen maar ik trek s'ochends ook altijd eerst mijn rechter sok aan en dan pas mijn linker en met schoenen t zelfde eerst rechts dan links :oops: en ik moet ook altijd eerst de gordel om in de auto en dan pas ga ik rijden. vind t zelfs eng zonder gordel. nou dat was t weer
    de baas vind dat ik naar men werk moet dus t moet maar weer. was eigenlijk vrij vandaag :evil:

ik spreek jullie weer

liefs susanne

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Whoehahahaha, schoonouders die niet willen dat hun schoondochter sportieve kleding aan heeft, wat een bak zeg!
    Onvoorstelbaar wat schoonouders allemaal voor spatjes kunnen hebben he! Je wilt toch alleen het beste voor je kind, en dat houdt mijns inziens in: onvoorwaardelijke liefde, of dat nou met een traningspak of in 3-delig kostuum is!

En dat met die sokken: ik trek ook altijd eerst mijn rechter schoen aan!

14. anne75

anne75 Lid

Oct 27, 2007
    80
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi!

Oooo wat was het weer heerlijk de echo! alles was goed, hebben hartje ook horen kloppen. Was zo mooi.... Zagen alles goed zitten, een ruggegraat, twee armen, twee benen, vingers! pfoe.

Kregen drie foto's mee en nog een cd met wat meer foto's er op.
    Ben twee dagen eerder uitgerekend. 08-07-08. Nu dus 9 weken en 6 dagen zwanger.

De verloskundige zei dat het er prima uitziet en dat ik nu echt kon gaan genieten van de zwangerschap! kans is nu echt nog maar heeeel klein dat het mis gaat.

Nou goed ik moet weer verder met werken... zit nu echt zeer hoog op m'n roze wolk haha.
    Heb het net de collega's verteld, waren ook helemaal blij.

15. kwebbels

Ik heb er nog nooit bij stil gestaan welke sok ik als eerste aan trek hoor :)

16. Sonja82

Sonja82 Actief lid

Nov 18, 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    Gefeliciteerd Anne! Super nieuws!

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Anne, heerlijk he...zo vrolijk en blij gevoel!
    Lekker veel foto's gekregen, en nog een CDrom..? wow coole Vlos heb jij zeg :D

18. Etje

Etje Actief lid

Oct 13, 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Kwebbels: het klinkt een beetje ouderwets allemaal vind ik. Mijn moeder zou vroeger ook zo gereageerd hebben, maar op een gegeven moment zou ze zich er wel bij neer leggen.
    Ik hoop voor je dat je ouders gaan inzien dat je echt van hem houdt en andersom ook zo. Je kunt nu echt geen spanning gebruiken deze tijd hoor, want dat is niet goed voor jou en ook niet goed voor jullie kindje. Meid, doe het lekker rustig aan, en je mag nu best egoistisch zijn, je werkt aan een belangrijk project! ;)

@ rest van de dames: hebben jullie ook last van kortademigheid? Jeej zeg, als ik me bedenk dat alles nog meer moet gaan groeien, krijg ik het er benauwd van. Een trap lopen is al een sport. Kom echt hijgend aan op de eindbestemming. Pffff...... :confused:

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Yoehoe Anne, goed nieuws! Leuk dat je leuke dingetjes mee hebt gekregen!

Kwebbels, denk er aan dat jij voor jezelf kiest. Als mensen gaan afgeven op andere mensen en niet eerst zelf bij zichzelf gaan kijken wat er met hen fout is dan zegt dat meer over hen hoor! Ik snap dat het erg moeilijk is maar misschien begrijpen ze je keuze dan nu wel.
    En 22 en 36 vind ik nu ook weer niet zo veel schelen hoor!. Als je maar gelukkig bent toch....

Nog een uurtje en dan op weg naar het ziekenhuis

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Yoehoe Anne, goed nieuws! Leuk dat je leuke dingetjes mee hebt gekregen!

Kwebbels, denk er aan dat jij voor jezelf kiest. Als mensen gaan afgeven op andere mensen en niet eerst zelf bij zichzelf gaan kijken wat er met hen fout is dan zegt dat meer over hen hoor! Ik snap dat het erg moeilijk is maar misschien begrijpen ze je keuze dan nu wel.
    En 22 en 36 vind ik nu ook weer niet zo veel schelen hoor!. Als je maar gelukkig bent toch....

Nog een uurtje en dan op weg naar het ziekenhuis

Share This Page