Meiden voor de echo vandaag.........heel veel succes! ik duim, duim en blijf duimen! Ik lees het vanavond wel! moet namelijk zo werken! Ik voel me ook helemaal niet zwanger, t´is dat ik een buikje krijg maar anders zou ik het helemaal niet geloven. ben eigenlijk alleen maar moe, maar ben altijd wel snel moe dus ben het gewend. Over 2,5 wk mag ik voor de echo........komt steeds dichterbij. volgens mij voel ik me dan pas echt zwanger (als alles goed zit natuurlijk) nou meiden ik hoor het wel w.b de echo´s. doeiiiiiiiiii gr mayo
Nou dames bedankt voor de opbeurende berichtjes! Doen me erg goed! Mag ik vragen wat een buddy is? Ik zag dat in de lijst staan..Is dat als je op dezelfde datum bent uitgerekend als die gene?
ook in de mindere dingen moet je voor elkaar klaarstaan toch een buddy is een persoon met wie je 06nrs verwissel, zodat als je opeens niet online kan komen, of je moet werken na je echo en wil het wel vertellen kan je dat aan je buddy smsen en eventueel op het forum laten zetten. Straks is het leuk voor de bevalling om het door te geven, zodat je buddy het op het forum kan zetten voor je
Moet je even de laatste lijst erbij pakken, ongeveer 4/5pagina's terug..daar zie je nog een aantal meiden zonder buddy (hun buddy's hebben helaas een miskraam gehad). Als je er eentje tussen ziet staan, kan je diegene even PB'en of ze het leuk vinden, kan je daarna je 06nrs uitwisselen..of even kijken hier op het forum naar iemand die nog geen buddy heeft
hallo! patricia bedankt voor je lieve sms! De echo was geweldig, wat kan dat kind boxen zeg heerlijk om te zien.. alles is dus helemaal goed! Groetjes
Buddy graag gedaan hoor, ff hart onder de riem steken! Geweldig nieuws\/ , heb je nog foto's meegekregen..? Lekker bewegelijk zijn ze opeens he!
Ow wat een goed nieuws Anno Niem! Ik heb woensdag een intake gesprek bij de verloskundige, gaat ze daar nog een keer kijken met een echo?
Hee lieve meiden, Ik kreeg net sms van mijn buddy Jusi dat haar echo ook niet goed was Het vruchtje is blijkbaar rond de 5 weken afgestorven... Lieve schat, weet zo goed hoe je je voelt, heel veel sterkte meis! Knuffel!
Verdomme... diep van binnen had ik al zo gevoel toen er geen hartactiviteit bij haar te zien was. Maar ze was zo overtuigend door haar gyn. dus dan ga je gewoon van het beste uit...verdorrie! Lieve Lieve Lieve Jusi..verschikkelijk nieuws meid, ik leef echt met je mee! Ik hoop dat alles snel op zijn pootjes terecht kom..
Jusi wat erg voor je Ik had zo voor gehoop dat alles goed zou zitten... Bedankt voor het melden Freesia, hoe is het met jou nu dan?
Heb al dagenlang krampen en beetje bloedverlies, maar het zet niet door Ik wou dat het voorbij was, echt. Heb ik wel een dag helse pijnen voor over nu. (ow en ik lees nog stiekem lekker mee hoor, zolang ik het kan bijhouden )
Jusi vreselijk zeg heel veel sterkte. Twee goeie berichten van echo's meiden gefeliciteerd. Ik wil ook zo graag weer een echo ben zo benieuwd of ze beide goed groeien. Nog een lange week en dan is het zover.
Owkee, hopelijk zet het snel genoeg door en valt het mee... Nou jah, als je krampen en bloedverlies hebt is het in elk geval vol aan de gang... Sterkte!
Vervelend (zacht uitgedrukt) dat je nog steeds bezig ben Heb je al pillen of wacht je het gewoon af...?
@ Kwebbels, jeetje wat bekrompen, als ik het zo mag zeggen... Helaas zijn er meer mensen zo hoor die leeftijdsverschil "maar raar" vinden, gelukkig hou je genoeg van je vriend om achter hem te blijven staan CHAPEAU! En ik zou ook die beslissing nemen als mijn ouders zo zouden doen... Meiden met de goeie echo, gefeliciteerd!
Ik heb nu 1 natuurlijke bevalling, en 1 miskraam gehad.. die miskraam deed uiteindelijk meer pijn dan de bevalling..bij mij dan in ieder geval..