En nou stop op met mijn topicvervuiling Jullie moeten praten over leuke dingen! Babiekleertjes, positiekleding, angelsounds, goede echo's, roze wolken!
Lief Freesia, dat je zo met ons meeleeft! Helaas horen de minder leuke verhalen er ook bij dus het is allesbehalve topicvervuiling! Ik sluit me bij Patricia aan: we duimen voor een gezond boontje!
Nou belt me moeder net, ik had ook niet op moeten nemen maar ik zit hier helemaal overstuur te wezen en nog geen stap verder gekomen
Ook jij hoorde hierbij Freesia! We hebben als juli mama's al heel wat voor onze kiezen gehad, vandaag nog! Ook dat hoort erbij! Maarre, ik was net weer enthousiast met mijn Angelsounds in de weer maar Sjaan was hem mooi gepeert! Nergens te vinden die kleine acrobaat, dus vanavond samen even met mijn mannetje de speurtocht hervatten 8)
Dank je wel. Raar idee dat ik ooit zal meekletsen met andere maand-mama's... Het is hier zo gezellig!
Ik zou gewoon even een paar dagen afstand nemen meid, laat ze even tot bezinning komen..! Ze weten nu toch dat je achter hun aanloop, met verjaardagen, met de feestdagen..nu even je been stijfhouden, en radiostilte houden..stress is niet goed voor jou en die kleine meid!
Ze heeft me heel erg gekwetst. Ze accepteerd het nog steeds niet en snapt niet dat ik een kind krijg met zo'n iemand nou dat schoot bij mij helemaal in het verkeerde keelgat dus heb haar even gezegt dat ik haar gezeik helemaal spuug zat was en dat ze het maar bekijkt, uiteindelijk haalde ze er zoals altijd weer dingen bij die er helemaal niet bij hoeven gehaald te worden en hebben we tegen elkaar lopen schreeuwen en toen heeft ze boos opgehangen.
@ Freesia, ik vind het altijd wel heel fijn te horen hoe het nu met jullie gaat die helaas niet met het Juli-topic verder konden Wij zijn jullie niet vergeten hoor! Dus klets mee als je wilt, alleen maar leuk, al gaat het over vervelende dingen... @ Kwebbels, wat Patricia zegt, laat het rusten al is het moeilijk. Als mensen zo verschrikkelijk bekrompen zijn is het vechten tegen de bierkaai, laat ze maar merken dat je best zonder hun kan, komt wel goed...
Ja inderdaad maar ik snap nniet waarom ze zich er nou niet gewoon niet bij neerlegt! ze ziet toch dat ik gelukkig ben? Maar ik ga niet meer opnemen mocht ze nog bellen en ik laat alles lekker even voor wat het is want die stress is inderdaad niet goed.
Tja, je blijft natuuuuuurlijk altijd welkom hier! Weet je Freesia, dat jouw foto mij aan iemand doet denken? Ik ken iemand (vage bekende), die is interieurarchitect en haar foto kun je vinden op haar site www.babsappels.nl Als je dan even doorklikt, zie je haar foto. Heb ik al een paar keer willen zeggen, maar ik vergeet het steeds
Dat is altijd moeilijk en zeker als het je moeder is, maar geloof me: laten rusten en afstand nemen. Ze denk dat je haar nu gaat bellen om het goed te maken, maar laat haar gewoon even "in haar eigen sop gaarkoken". Je mag haar dochter zijn, maar ze heeft geen recht van spreken op deze manier. Je ben oud en wijs genoeg, en als je advies wil weet je haarzelf te vinden. Als je nu buig, en toegeef door te bellen of iets..heb ze je in haar hand en zal het helemaal niet ophouden.
Nee ik ga mezelf deze week even gewoon rust gunnen verder! Geen gezeur meer van hun en ik ga lekker met kerst andere dingen doen..Pff wat denken ze nou helemaal zeg :x
Juist, je kan ook een hele leuke en gezellige kerst hebben zonder hun. Straks met je eigen gezin moet je het ook zonder je ouders kunnen doen, dus lekker dingen gaan plannen met je mannetje. Lekker naast je neerleggen (had ik vroeger ook moeite mee hoor) als je er niets aan kan veranderen, want het is zonde van je tijd en energie
10 dec Anno niem om 12:50 uur 2e echo (goed nieuws!) 10 dec Sann om 11:30 uur 2e echo Gyn 10 dec Pluys om 11:30 uur 2e echo Gyn 10 dec Jusi Vlos (helaas ) 10 dec Bd81 om 16:00 uur 1e echo 10 dec anne75 om 09:10 uur 2de echo (goed nieuws!) Nog drie te gaan, maar Bd1 heeft laat een echo..
Bij mij voelde het gewoon als een zware menstruatie. Niets om over naar huis te schrijven... Ook dat zal wel bij iedereen verschillend zijn ofzo!? :
Hallo allemaal! Ten eerste wil ik Jusi heel veel sterkte wensen! Vanmorgen weer voor een echo geweest en alles was goed! Loop zelfs 1 dag voor. Ben nu 9 weken ipv morgen. De kleine is nu 2,29 cm, hartje klopt goed en hij was zijn benen al aan het bewegen (als dat geen voetballer wordt ) Ik ben nu klaar bij de gyn en mag naar de vk toe. Beetje dubbel vind ik want nu kan mijn gyn het niet afmaken zeg maar, maar aan de andere kant is het ook heel positief dat ik niet meer bij hem hoef te komen want alles is goed! De foto van vandaag staat in mijn album! Hoe gaat het met de rest van de meiden hier? Ik ben hier niet zo vaak actief omdat het erg druk is en je heel veel terug moet lezen. Ik zal toch iets vaker mijn best proberen te doen Silla als je dit leest: ik ga je verlaten bij de 15 juli, ik mag naar 14 juli!