Mooie kinderwagen hoor Monkeylove...! Lekker functioneel! Las gisteren dat je ex uit Spijkenisse kom, hahaha ik ken daar ook veel mensen want ik heb een hele tijd in Hoogvliet gewoond..kom hij daar ook echt vandaan..?
Ja ik zag deze kinderwagen op Ebay staan dus ik ben maar gaan bieden en toen kon ik m voor een mooie prijs op komen halen. Echt alles ziet er nog als nieuw uit en alles zit er nog op en aan, zelfs het pompje voor de wielen, voetenzakken etc. etc.
Nog even een vraagje, bij de kijkshop kan je dus niet de angelsound, maar de babyjumper halen... Zou deze kwalitatief wel hetzelfde zijn? Iemand ervaring hiermee want ik wil m zo gaan halen.... http://www.kijkshop.nl/product/15363/24 ... tone-100s/
ow wacht lama er staat angelsounds op, haha zucht blablaba, zow komt het hele topic wel gevuld met mijn crap hahaah
Goodmorning ladies! Alle echo-dames: veel succes vandaag! En Monkeylove, zet je een foto van je wagen in je album? Ik ga anders ook wel even op jouw site kijken, ben super nieuwsgierig! Vanochtend al weer verwend door mijn vriend met vanille yoghurt met een appeltje er door heen en vers geperste sinaasappelsap! Voelde me hartstikke schuldig, maar hij vond dat belachelijk, moet er lekker van genieten zegt hij! Ik ga weer aan de gang hier!
Nou, het is makkelijker om foto's op te loaden omdat die niet van een bepaalde afmeting moeten zijn dus ik laat m lekker daar staan
Thx ben er erg blij mee, ik heb gewoon ook neit de mogelijkheid om in mijn situatie zoiets groots nieuw te kopen dus ben er ook erg blij mee... Heel erg trouwens, ik heb mijn hele babykamer al in gedachten ingericht, ik weet precies hoe ik het gah doen... Hebben jullie al ideeen over die van jullie?
Ja, ik weet ook al wat ik wil! Ik heb een babykamer gezien bij Kidsfactory (verkopen 'm ook bij Babypark), hij heet 'Bateau' en past heel goed bij ons huis. Wij wonen in een jaren '30 huis en hebben het ook ingericht in die stijl, dus een hypermodern kamertje past niet echt. En ik wil dan graag 1 muur met een barok-behang, en niet te veel kleurtjes, daar ben ik niet zo van. Al moet ik zeggen dat als ik die kleurige kamertjes zie, ik dat ook wel super schattig vind, maar dat past gewoonweg niet bij ons huis!
Ik wil de dames die vandaag een echo hebben veel succes wensen. Ik wil geen afvallers meer zien hier! Hopelijk was ik de laatste!
JAAAAA IK IK IK IK! A.s. vrijdag ben ik aan de beurt. Eigenlijk al best snel als je vergelijkt dat er idd ook in januari nog moeten, terwijl ik de laatste juli-2008 mama ben! Super spannend hoor!
Hallo, Thnx voor de succeswensen! Wilde ff zeggen dat ik vanavond niet meer online ben, dus als jullie ff niks horen, niet meteen het ergste denken Jusi heel veel sterkte meid!
Heej Jusi, wat erg voor jullie. Een klein beetje verwacht, maar je houdt toch altijd een beetje hoop denk ik. In ieder geval heel veel sterkte! En Kwebbels, dur is natuurlijk al hartstikke veel over gezegd gister. Maar ik moet ook nog ff wat kwijt. Ik denk dat je het heel goed hebt gedaan. Zou best wel us kunnen dat, nu dat jij afstand hebt genomen, zij achter jou aan komen. Ze willen hun dochter toch niet zomaar kwijt? En het is ze natuurlijk altijd wel heel makkelijk gemaakt. Hoop dat het heel snel goedkomt en dat jij en je vriend samen met je familie een hele fijne kerst gaan krijgen! xxx
halllllllooooooooooo Jusi, wat klote zeg! heel veel sterkte! bd81 super dat je je boontje hebt gezien en een hartje hebt gehoord! Hier alles ok. Ik heb m´n babykamer ook al in gedachten. m´n zus werkt in een babyzaak, kan ik mooi alles met 20%korting kopen, scheelt heel wat. Vind het trouwes elke dag weer leuk om m´n banner te zien haha! hebben jullie dat ook? Er zijn al dames die bijna bij de 12 weken zijn. gaaf zeg! maargoed. gr mayo oh, bd81 wil jij mijn buddy zijn? las dat je er geen had!