Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Nou het is gewoon belachelijk LEKKER! :)
    Ik zag het gisteren in een reclame van Hertog, en ben vanmorgen gelijk even langs de Bas gereden...erggg verslavend!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Haha..niet zo heel veel...zit op me werk ;) (maar ik heb de mooiste plaatje in me hoofd staan :D droom droom )

3. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer

:) :) :) :) LOL :) :) :) :)

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou mijn schoonmoeder heeft de commode en ledikant aangeboden waar mijn vriend nog in heeft gelegen als baby! Is dat niet lief, en het ziet er nog heel mooi uit en ook onze smaak! :D Mijn ouders hebben mij ook al een wieg aangeboden (echt een hele mooie!) maarja ik denk niet dat dat dus nog door gaat door ons conflict :rolleyes:

5. kwebbels

Maar goed, het is nu nog wel erg vroeg om de babykamer in te gaan richten :) Eerst maar eens goed met mijn vriend gaan bespreken wat voor kleuren we willen enzo, heb een magazine bessteld met babykamers en misschien zien we ook wel iets waar we gelijk helemaal verliefd op zijn! Dus ik ga maar niet te overhaast beslissen, want het liefst zou ik NU alles al in huis halen! :)

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    heerlijk he al die babyspulletjes! :D
    Je zwijmel al weg met al die kleine dingetjes *zucht*

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou dacht ik toch echt dat we al genoeg mee gemaakt hadden met de juli mama's. Jootje heel veel sterkte! :(

Beastie gefeliciteerd met je goede echo en klim maar lekker op die roze wolk.

Vandaag het nieuws aan het team op mijn werk verteld.
    Ik had hele kleine doosjes gekocht en bij een speciaalzaak gesuikerde ingebakende babietjes in het roze en in het blauw. Deze doosjes uitgedeelt en ze mochten het allemaal tegelijk open maken.
    Iedereen was er blij voor ons en ik werd echt door iedereen gezoend.

8. kwebbels

Ja inderdaad ja! Daarom wacht ik nog maar even anders heb ik hier straks 3 babykamers in huis omdat ik niet kan kiezen :)

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hahah, ik heb mijn babykamer al... Maar ik kon m hier in Zoetermeer halen voor 100 euro en hij is egt megaleuk!
    De kast en commode hebben melkglazen ruitjes, hij is nu lichthoutkleur maar ik verf het heel zacht limegroen...

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik wil ook Patricia even bedanken voor onze vernoeming op de lijst...
    Echt fijn om onze namen te zien!

Maar hier blijft het bij hoor, géén nieuwe namen erbij!

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha Marjolein, jij ben al helemaal startklaar voor je bevalling! :)
    Wij gaan zo lekker patat eten, heb echt geen zin om te koken..en de vriezer lig nog helemaal vol met snacks :D

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Graag gedaan hoor :oops:
    Zit ik al dagen te piekeren of ik het moet doen, terwijl jullie het juist hartstikke fijn vinden..wat een muts ben ik ook!

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden, zoals de meeste van jullie weten is onze ex-juli mama Daisy1975 inmiddels weer in blijde verwachting, en dus nu een augustus 2008 mama geworden. Las dat ze vanmiddag haar eerst echo had, en ze hebben TWEE kloppende hartjes gezien :D geweldig toch!
    Hopelijk blijven haar 2 boontjes nu lekker veilig en gezond zitten!

14. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Jeetje Jootje, alweer een naar berichtje. Bah het moet nu eens ophouden hoor! Heel veel sterkte meid.

Het maakt mij niet uit of ik een jongen of meisje krijg en ik wil het ook niet weten. Ik vind dat juist een extra verrassing. Ach en het wordt toch geen roze of blauw kamertje. Wel leuk een kamertje inrichten. Voorlopig denk ik er nog even niet aan hoor, volgend jaar pas. Maar als niet actief interieurstilist is het wel een grote hobby van me om allerlei leuke spulletjes te scoren. Moet me wel een beetje inhouden straks want het huis puilt al een beetje uit. Gelukkig is er dan nog Marktplaats voor alle overbodige spullen.

en dan nog de kleertjes..............

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ow, wat een gaaf nieuws van Daisy1975!
    Ga gauw haar feliciteren :-D
    We kunnen er een voorbeeld aan nemen afgevallen dames! ;)

(puft de mk-weeën weg :rolleyes: )

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha jah joh, maar weet je, ik heb er nu een goed gevoel over, net als bij Michelle en Leroy, toen was ik ook vrij snel...
    En nu ben ik natuurlijk toch alleen dus is het voor mij een geruststellende gedachte dat ik inieder geval de grote dingen heb...

17. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Dan moet het er wel eerst eruit :x
    Heb even zitten rekenen dat ik ongeveer in januari wel weer eens een eisprong heb en heb mocht lukken dan word het gewoon september/oktober maar dan moet het wel gelijk raak zijn...

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    was ook leuk bedoeld hoor Marjolein, je heb groot gelijk heb je in ieder geval de grote dingen voor een zacht prijsje in huis!

@Nathalie, oeiii zijn ze begonnen? :( au au au succes ermee meid.
    En na regen kom zonneschijn, veel blijven herhalen en je sla jezelf er doorheen..dikke knuffff

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Het komt echt in golven, heel maf. Net echte weeën...
    Nu gaat het weer even. Ga zo lekker heet douchen en onder de wol met paracetamolletjes. Met mijn kont op mijn vuilniszak ;)

Laat morgen nog even weten hoe het is.
    Jij bent echt lief!

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow lekker kraken op de vuilniszak hihi maar wel beter anders zit straks je bed onder en dat is ook zonde..succes vanavond en vannacht meid..!
    dat is goed, hoor je morgen weer! Bye Bye

Deel Deze Pagina