Vandaag bij de vk geweest. Omdat ze 8 weken nogal erg vroeg vond mag ik er met 11 - 12 weken nog een laten maken jippie Wij hebben ook gekozen voor een combinatietest oftewel nekplooimeting. We hebben het er van te voren over gehad wat we gaan doen en willen dit toch wel weten. Moet over 5 weken bij de vk terugkomen en voor die tijd is het bloendonderzoek en de nekplooimeting.
@Daisy, Heel erg gefeliciteerd met je 2 mooie hartjes! Ik hoop echt dat het deze keer allemaal goed gaat! Het is jullie gegund! @Beastie, jij bent net zo ver als ik, en het is daarom ook erg leuk om jouw echo te zien! Wat een mooi plaatje is het! Je zult wel super trots zijn! Helaas moet ik nog even wachten tot de 20e. (ik begin me toch zorgen te maken met alweer een slecht bericht.. ) Ik kan niet wachten
Heb gisteren mijn eerste echo gehad en die was geweldig! Mooi klein dingetje en hij was druk aan het beatboxen. Dikke brok in mijn keel toen we het hartje hoorde. Zo bijzonder!
Moet hem nog even inscannen. Doe ik morgen even op mijn werk hahaha. Dan morgen avond (oh nee moet dan weer weg, zal waarschijnlijk donderdag avond pas worden) in mijn album plaatsen. Hou jullie op de hoogte
Daisy van harte gefeliciteerd leuk weer een tweeling mama. Voor alle goeie echo's gefeliciteerd Voor diegene die morgen een echo hebben heel veel succes. Ik ga lekker slapen ben ontzettend moe.
Dan upload je em morgen toch ook op je werk Bd81 Net lekker half uur lang onder de warme douche gestaan en ik ga nu naar bedje toe. Trusten allemaal!
Goedenacht allemaal Ja, het is verschrikkelijk. Ik lig nu al 1,5 uur wakker en heb nu maar besloten om er eerst maar eens uit te gaan. Ik word echt gek van mijzelf! Ik loop maar te piekeren en heb dus ook nog eens vreselijke hoofdpijn. Die hoofdpijn kan ik wel verklaren: Ten eerste heb ik twee ontzettende drukke en lange dagen op het werk gehad en ten tweede...... ik heb vandaag de angelsound gekregen en je raadt het al: wij kunnen het hartje niet vinden en ben dus lichtelijk in paniek! Gelukkig gisteren weer een paar goede echo's: gefeliciteerd en geniet er van! Meiden die vandaag een echo hebben: heel veel succes en de nieuwe meiden hier: welkom en gefeliciteerd!
Noiu, ik zei gister hier dus dak t hartje kon vinden maar zucht... t was mijn eigen hart Ik heb gister een uur lopen zoeken en vanmorgen ook een hele tijd met volle blaas .... maar niks .... Ik heb er eigenlijk nog steeds vertrouwen in maar jah, toch gah je je zorgen maken of het wel goed zit allemaal, moet om 9 uur naar de VK. misschien dat ik daar wat wijzer word...
12 dec Kwebbels Vlos 12 dec Angel1978 om ..:..uur 2e Echo 12 dec Duikster om 15:15 uur 1e echo 12 dec kristine om ..:.. uur 1e echo 12 dec Monkylove Vlos 12 dec Mollyvg 14.30 uur echo, 14.50 uur gyn 12 dec Penny om 10.15 uur intake vlos Meiden heel veel succes vandaag..! Heb heerlijk geslapen, alleen een beetje raar gedroomd Niets over de baby maar over bepaalde familieleden waar ik niet zo goed mee op kan schieten, en opeens was alles weer koek en ei..alsof er niets was gebeurd..zo vaag ik heb die mensen al jaren niet meer gezien! Vandaag een grote dag hier, Björn's eerste zwemles Gisteren een nieuw Umbro zwembroekje gekocht, ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden! Meiden die moeten werken, werkse voor vandaag!
Nou nee...De echo mevr. vond het nog erg pril (wat nou ...al dikke 9 weken hoor!!) dus ze zei als ik het niet kan vinden dan doen we inwendig.... Dus ze drukte met dat ding op me buik en we zagen meteen wat zitten...en zei wag ook meteen al een hartje (ze heeft het vaker gedaan... ) Maar ze drukte zooooooo hart dat het zeer dee...dus we waren snel over eens dat we over gingen op inwendig. Alles nog mooier kunnen zien..navelstreng, de vlies, de hersen helften, dooierzak, placenta (aan de achterkant..) dus zag er allemaal tip top uit! het verbaasde hoe snel ik in me bloote kont lag hahaha je kan je kind zien en de schaamte grens is meteen helemaal weg (was er niet helemaal scheertechnisch op voor bereid maar so what!) En wilde eigenlijk afspraak maken voor volgende week...maar dat was allemaal al vol. Dus het werd 2008 of gister want er had iemand afgezegt..JA GRAAG! vandaar bij 9w en 3d
Mooie echo hoor. Ben benieuwd hoe die van mij er volgende week uitziet... Wie heeft daar een echo van? Van precies 10 weken?
Zijn er meer mensen met een angelsound? Ik lees hier dat mensen de hartslag van hun kindje niet kunnen vinden, dat is nou precies de rede waarom ik er geen wil hebben. De VK kan ook pas na 12 weken het hartje horen, waarom zou het dan met de angelsound al eerder kunnen? Misschien is het de bedoeling dat je nog een paar weken wacht met het gebruik...? Succes vandaag met de echo's! Allemaal goed nieuws he! Ik heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik me echt zorgen maak voor de echo. Ik wil duidelijkheid maar ben zo bang dat het niet goed is. Ook al heb ik daar geen rede voor...
@beastie, ik zie dat je in alkmaar was voor de echo. Was je in de mare? Ben je daar ook onder controle?