Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Super Daisy, het is je ontzettend gegund meis! Heel veel geluk!

Lientje

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Vandaag bij de vk geweest. Omdat ze 8 weken nogal erg vroeg vond mag ik er met 11 - 12 weken nog een laten maken jippie :)

Wij hebben ook gekozen voor een combinatietest oftewel nekplooimeting. We hebben het er van te voren over gehad wat we gaan doen en willen dit toch wel weten. Moet over 5 weken bij de vk terugkomen en voor die tijd is het bloendonderzoek en de nekplooimeting.

3. Sonja82

Sonja82 Actief lid

Nov 18, 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    @Daisy, Heel erg gefeliciteerd met je 2 mooie hartjes!
    Ik hoop echt dat het deze keer allemaal goed gaat! Het is jullie gegund!

@Beastie, jij bent net zo ver als ik, en het is daarom ook erg leuk om jouw echo te zien! Wat een mooi plaatje is het! Je zult wel super trots zijn! Helaas moet ik nog even wachten tot de 20e. (ik begin me toch zorgen te maken met alweer een slecht bericht.. :( ) Ik kan niet wachten :)

4. Sonja82

Sonja82 Actief lid

Nov 18, 2007
    182
    0
    0
    Heerhugowaard
    @bd81 Heb je wel een echo gehad vandaag? was daar wat op te zien?

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Heb gisteren mijn eerste echo gehad en die was geweldig!
    Mooi klein dingetje en hij was druk aan het beatboxen. Dikke brok in mijn keel toen we het hartje hoorde. Zo bijzonder!

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Heb je geen fotootje van de echo van gisteren, Bd81?

7. Sonja82

Sonja82 Actief lid

Nov 18, 2007
    182
    0
    0
    Heerhugowaard
    Gefeliciteerd Bd81! Geeft mij alweer meer moed...

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Moet hem nog even inscannen. Doe ik morgen even op mijn werk hahaha.
    Dan morgen avond (oh nee moet dan weer weg, zal waarschijnlijk donderdag avond pas worden) in mijn album plaatsen. Hou jullie op de hoogte

9. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Daisy van harte gefeliciteerd leuk weer een tweeling mama.

Voor alle goeie echo's gefeliciteerd

Voor diegene die morgen een echo hebben heel veel succes.
    Ik ga lekker slapen ben ontzettend moe.

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Dan upload je em morgen toch ook op je werk Bd81 ;)
    Net lekker half uur lang onder de warme douche gestaan en ik ga nu naar bedje toe. Trusten allemaal!

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Goedenacht allemaal :confused:

Ja, het is verschrikkelijk. Ik lig nu al 1,5 uur wakker en heb nu maar besloten om er eerst maar eens uit te gaan. Ik word echt gek van mijzelf! Ik loop maar te piekeren en heb dus ook nog eens vreselijke hoofdpijn.
    Die hoofdpijn kan ik wel verklaren: Ten eerste heb ik twee ontzettende drukke en lange dagen op het werk gehad en ten tweede...... :oops: ik heb vandaag de angelsound gekregen en je raadt het al: wij kunnen het hartje niet vinden en ben dus lichtelijk in paniek!

Gelukkig gisteren weer een paar goede echo's: gefeliciteerd en geniet er van!
    Meiden die vandaag een echo hebben: heel veel succes en de nieuwe meiden hier: welkom en gefeliciteerd!

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Noiu, ik zei gister hier dus dak t hartje kon vinden maar zucht... t was mijn eigen hart :( Ik heb gister een uur lopen zoeken en vanmorgen ook een hele tijd met volle blaas .... maar niks .... :(
    Ik heb er eigenlijk nog steeds vertrouwen in maar jah, toch gah je je zorgen maken of het wel goed zit allemaal, moet om 9 uur naar de VK. misschien dat ik daar wat wijzer word...

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    12 dec Kwebbels Vlos
    12 dec Angel1978 om ..:..uur 2e Echo
    12 dec Duikster om 15:15 uur 1e echo
    12 dec kristine om ..:.. uur 1e echo
    12 dec Monkylove Vlos
    12 dec Mollyvg 14.30 uur echo, 14.50 uur gyn
    12 dec Penny om 10.15 uur intake vlos

Meiden heel veel succes vandaag..!
    Heb heerlijk geslapen, alleen een beetje raar gedroomd :( Niets over de baby maar over bepaalde familieleden waar ik niet zo goed mee op kan schieten, en opeens was alles weer koek en ei..alsof er niets was gebeurd..zo vaag ik heb die mensen al jaren niet meer gezien!

Vandaag een grote dag hier, Björn's eerste zwemles :)
    Gisteren een nieuw Umbro zwembroekje gekocht, ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden!

Meiden die moeten werken, werkse voor vandaag!

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Wat een mooie foto Beastie..! :D
    Is hij bij jou ook uitwendig gemaakt..?

15. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Voor iedereen die vandaag een echo moet/mag:

Heel veel succes!

Liefs,
    Lientje

16. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou nee...De echo mevr. vond het nog erg pril (wat nou ...al dikke 9 weken hoor!!) dus ze zei als ik het niet kan vinden dan doen we inwendig.... Dus ze drukte met dat ding op me buik en we zagen meteen wat zitten...en zei wag ook meteen al een hartje (ze heeft het vaker gedaan... ;) ) Maar ze drukte zooooooo hart dat het zeer dee...dus we waren snel over eens dat we over gingen op inwendig.

Alles nog mooier kunnen zien..navelstreng, de vlies, de hersen helften, dooierzak, placenta (aan de achterkant..) dus zag er allemaal tip top uit! :D het verbaasde hoe snel ik in me bloote kont lag :oops: hahaha je kan je kind zien en de schaamte grens is meteen helemaal weg :D (was er niet helemaal scheertechnisch op voor bereid maar so what!)

En wilde eigenlijk afspraak maken voor volgende week...maar dat was allemaal al vol. Dus het werd 2008 :confused: of gister want er had iemand afgezegt..JA GRAAG! vandaar bij 9w en 3d ;)

17. Mooie echo hoor.
    Ben benieuwd hoe die van mij er volgende week uitziet...
    Wie heeft daar een echo van? Van precies 10 weken?

18. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    de echo meiden succes vandaag

19. Sonja82

Sonja82 Actief lid

Nov 18, 2007
    182
    0
    0
    Heerhugowaard
    Zijn er meer mensen met een angelsound?

Ik lees hier dat mensen de hartslag van hun kindje niet kunnen vinden, dat is nou precies de rede waarom ik er geen wil hebben. De VK kan ook pas na 12 weken het hartje horen, waarom zou het dan met de angelsound al eerder kunnen?
    Misschien is het de bedoeling dat je nog een paar weken wacht met het gebruik...?

Succes vandaag met de echo's!
    Allemaal goed nieuws he!

Ik heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik me echt zorgen maak voor de echo. Ik wil duidelijkheid maar ben zo bang dat het niet goed is. Ook al heb ik daar geen rede voor... :(

20. Sonja82

Sonja82 Actief lid

Nov 18, 2007
    182
    0
    0
    Heerhugowaard
    @beastie, ik zie dat je in alkmaar was voor de echo. Was je in de mare? Ben je daar ook onder controle?

Share This Page