Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ja in Belgie zijn ze daar wat makkelijker in heb ik wel eens gehoord, wel beter hoor.
    Ik begrijp dat ook niet dat je persee door pijn moet gaan, maar owkee ieder zijn eigen mening erover, ik ben hier allang blij mee hahaah

2. monkeylove

Hey Patricia, even maar mijn afspraken aan je doorgeven haha, ik heb 16 Januari weer een afspraak met de VK om 9:00 en 11 Februari mijn 20 weken echo om 16:00...

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Yep, helemaal mee eens!
    Ik wil het in eerste instantie toch wel zelf proberen.
    Maar als ik op een gegeven moment echt denk dat ik het niet meer trek, dan mag er een spuit in hoor!

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Pijn hoort nu eenmaal bij een bevalling ;)
    Moet wel lachen om die vrouwen op TV, sjesus alsof ze vermoord worden zo hard liggen ze te krijsen! :eek:
    Ik was heel de tijd stil, helemaal in mezelf gekeerd..totdat ik de eerste perswee mocht meepersen, toen ontvloog er een klein gilletje uit mij. Zo kreeg gelijk op mijn flikker van die gyneacoloog, want ze willen dat je je zo stil mogelijk houd om energie te sparen.

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    MonkeyLove, zou je het aub willen PB'en?
    Ik heb nog een paar wijzigingen in mijn mailbox, dan kan ik dat vanmiddag in 1x aanpassen ;)

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen dames! Ik kom net van de verloskundige af! Heb er heel lang gezeten en een hele hoop informatie gekregen..Ze heeft mijn bloeddruk opgemeten en die was helemaal goed en me gewicht was ook goed! Heb 3 buisjes bloed afgegeven en krijg de volgende controle de uitslag maar als er iets mis is belt ze me! Mijn volgende afspraak is 18 januari, moet dat ook weer op de lijst? Wat is dat nog ver weg he :rolleyes: Krijg ook pas weer met 20 weken een echo ik kan echt niet wachten! :rolleyes:

7. monkeylove

Ja maar zo gaat het bij mij ook hoor, eerst aankijken, maar ik weet in elk geval dat ie klaar ligt en er niet weer helemaal overleg moet komen enzow...

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoi ladies!

Ohhh tis echt mijn week niet!

Alle meiden met goede echo en intake gesprekken! Toppie!
    Daisy gefeliciteerd meis!

Wat denken jullie?
    MIJN ECHO IS WEER VERZET!

ik kan wel janken, tis dan wel op dezelfde dag maar later....ik heb zo'n "bad vibe" ik ben zooo depressief tis gewoon echt niet leuk meer!

Nou mag ik pas om 15:20 uur in een andere locatie (we hebben 2 ZH in de stad)!

#@%@%^#@&%#&#

Sorry voor me geklaag hoor maar ik ben gewoon zo depri.

Einde klaagbericht!

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje Silla, ze moeten jou wel hebben meid!
    Ik snap goed dat je daarvan over de flos gaat...
    Kop op meid, 't gaat helemaal goed komen!

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ze moeten je wel hebben he Silla :(
    Verdorrie konden we maar iets doen om je op te vrolijken!
    Maarrr na regen kom zonneschijn, en straks kan je er echt om lachen...hoe stom dat nu ook klinkt.

dikke knufffff voor de depri Silla!

11. kwebbels

Nou zeg daar mag je best even over klagen hoor! Daar wordt je toch ook niet goed van ? :rolleyes:

Nou vanmorgen was ik niet misselijk maar ik moest wel overgeven ( had alleen nog niks gegeten dus dat was niet fijn :( ) Ik sta sowieso elke ochtend kokhalzend in de badkamer :(

12. monkeylove

Maar dat is echt bij iedereen verschillend, want bij mijn dochter heb ik 16 uur ontsluitingsweeen gehad en die onderging ik ook heel rustig maar bij de weeen van mijn zoon was er meer aan de hand en deden ze echt megagemeen zeer, ik hoop in elk geval voor jou dat je weer zo'n bevalling als je vorige krijgt want onmenselijk veel pijn is niet aan te raden ;)

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Bah bah, ik dank god op mijn blote knieeen dat ik eindelijk van die misselijkheid af ben *afkloppen*..hopelijk heb je over een paar weken er ook geen last meer van!

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ga persoonlijk dit keer voor de wat langere bevalling, eerlijk gezegd. In die 6 uur heb ik mijn prop verloren, vliezen braken en gelijk de ontsluitingsweeen..als een tsunami over je heen. op een gegeven moment kom je niet meer op krachten, omdat het zoooo snel gaat. Door die snelle bevalling, heb ik ook twee dagen door mijn kraambed gekropen van de naweeen..en die zijn ook zoooo verschikkelijk gemeen! :( Ze moesten Björn op een gegeven moment ERUIT trekken met de vacuumpomp omdat zijn hartslag dus ook ernstig zakte, die knul had het er ook zwaar mee..al met al wel goed gekomen..maar iets relaxer mag dit keer wel ;)

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat een verhalen zeg......
    Is voor mij wel echt een 'ver van mijn bed-show'.
    Ach, komt voor mij ook allemaal nog wel een keertje, ik maak me er nu nog maar niet te veel zorgen om hoor.
    Alle 6 miljard mensen op de wereld zijn ooit door hun moeder gebaard, dus 't zal er bij mij ook wel uitkomen ;)

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik hoop het ladies! Dat ik er straks om kan lachen.

Ik heb (weer) zo het gevoel dat het niet goed zit!
    Zeker nu bijna iedereen het weet, zeker omdat als het niet goed is dat ik gecurriteerd moet worden voor de komende feestdagen, 24 december is het een jaar geleden dat ik mijn laatste MK gehad heb en mijn 2ling vruchtjes verloren heb.

Ik heb het gister getracht met mijn mannetje te bespreken maar dat kan gewoon zo'n nuchtere "boer" zijn. Daar heb ik dus ff geen r**t aan. Ik baal en walg van mezelf dat ik me zo voel. Bij mijn vorige zwangerschapen MOEST ik bijv. iets kopen voor de beeb. Nu heb ik NOG NIETS gekocht (en ik als shopeholic is dat erg vreemd).

Op dit moment loopt mijn collega ook nog es te muiten. De receptioniste valt me lastig, baas vind ik irri...en ik loop mega achter maar kan niet de energie vinden om ff te knallen met mijn werk.

Nou ladies dit is echt mijn laatste klaag bericht want ik wil jullie er niet mee lastig vallen!

Liefs Silla

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Silla,
    je mag best klagen meid.
    Vinden wij ECHT niet lastig.
    En trouwens, is het verwoorden van je gevoelens wel echt 'klagen'?
    Ik denk dat het alleen maar eerlijk is!
    En denk dat je spanningen echt heel veel te maken hebben gehad met de weg die je afgelegd hebt naar deze zwangerschap, met de MK's van vorig jaar nog helder op je netvlies!
    Misschien sta je jezelf wel gewoon niet toe om te genieten om je te beschermen tegen een eventuele klap als het niet goed zou zitten, zoals de vorige keer.
    Laat het je lekker overkomen en geneer je niet om op te schrijven wat je voelt!

18. monkeylove

Silla, je bent gewoon zo ontzettend oncker en drom koop je ook helemaal niets, ook door je eerdere ervaringen... Ik had dat dus ook en had ook al helemaal in mijn hoofd dat, als het mis was, ik meteen een afspraak voor een curretage zou maken blbalabla... Nou het gaat dus nog steeds super en sjah vaak als het hartje eenmaal klopt gaat het in de meeste gevallen goed...
    Ik duim in elk geval voor je maar heb er alle vertrouwen in

19. kwebbels

Die misselijkheid valt gelukkig nog wel mee! Daarom is het ook zo raar dat ik over moet geven terwijl ik me (behalve moe en futloos) gewoon goed voel! Maar dat gekokhals wordt je ook niet goed van :rolleyes:

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Je valt ons er helemaal niet mee lastig joh!
    Ook klagen hoort erbij, en dat kan je altijd doen hier..
    Kan mij voorstellen dat je je angstig voel, zo voor de feestdagen, je vorige miskraam die in de buurt komt, de mensen die het weten en voor jou gevoel benauwden...
    Hou de moed erin, Silla..echt ook deze echo komt goed, al is het nu 2x verzet. Probeer jezelf te beloven dat je na deze echo echt probeer te genieten van de zwangerschap... :)

Deel Deze Pagina