Nou, ik wil eigenlijk alleen maar goede berichten zien! Er zijn al zo veel slechte verhalen geweest in dit topic! Echt erg lijkt me dat, na al dat geluk in één keer geconfronteerd worden met het feit dat het niet (meer) goed zit...
Silla gewoon klagen hoor dat hoort erbij, balen voor je dat het weer verzet is je mag er best wat van zeggen. Even een vraagje hebben jullie al kraamzorg geregeld, ik heb het al doorgegeven aan mn ziekenfonds maar ik hoor maar niets.
Nee, ik heb nog niks geregeld. Weet wel dat er op internet overal staat dat je dat wel in het eerste trimester geregeld moet hebben i.v.m. wachttijden bij de kraamzorgcentra.
Ik wil de meiden die vandaag een echo hebben of naar de vlos moeten veel succes wensen. En Daisy, jij hartelijk gefeliciteerd meid, het is je echt gegund!
Kraamzorg heb ik ook al geregeld via de mijn verzekering, heb 2 weken daarna het informatiepakket binnengekregen van de kraamzorg, maar daarbij de bevestiging dat ik gegarandeerd ben van hulp na de bevalling.
Hebben jullie dit gedaan via de verzekering van je man/vriend of je eigen verzekering? Ik zit toevallig net op internet te kijken maar snap er de ballen niet van
hey meiden net met na de wc gaan en urine opvangen voor mvm zat er iets kleins wits in maar kan het niet plaatsen
Ik denk dat het bij VGZ (daar ben ik verzekerd) via de verzekering van de moeder loopt (tenminste, als je daar dat formulier invult vragen ze ook het klantnummer van de moeder en niet van de vader).
Via mijn eigen verzekering gedaan mits je een gezamelijke polis heb. @Daantje, dat heb ik ook weleens...beetje melkachtige kleur zeker? Dat is niets ergs, heb het al nagevraagd...je kan het ook verliezen tijdens het plassen of poepen en is een soort afscheiding uit je vagina
he meiden, Evita was echt helemaal supers gisteren. Echt genoten! Voor alle echo dames heel veel plezier en met alleeen goede berichten terug komen! Daisy wowie 2 hartjes echt helemaal fantastisch voor jullie! Silla laat je niet gek maken hoor! Je gezondheid is nu het belangrijkst laat ze maar kletsen op je werk en wat betreft je onzekerheid die is meer dan menselijk! Vervelend dat je het idee hebt dat je het niet met iemand kan delen! Maar wij luisteren wel hoor! Hier nog zo'n nuchtere boer als man ahhhh hij is wel lief hoor maar mijn onzekerheid kan/wil hij niet begrijpen! Ik weet zeker morgen een goede echo voor jou! Ik ben ook weer lichtelijk nerveus aan het worden voor vrijdag! Voelt telkens als soort van examen doen! Veraatje heb je na die zorgen nog beetje kunnen slapen? liefs Nina
Jah, kan tog ook nog wel, ik zag dat er nog iemand bij VGZ verzekerd is? Al gehoord van hun luierservice?
Ja heb ik ook wel eens, is waarschijnlijk gewoon wat afscheiding. Dat maak je nu extra aan geloof ik. Ziet er wel heel vreemd uit he?
Silla, balen dat je nog steeds niet zo lekker in je vel zit, maar hier mag je ongegeneerd klagen hoor! Hoort er allemaal bij. Ik vond net als Patricia, de pijn best draagbaar, alleen toen ik persweeën kreeg en nog niet mocht persen omdat ik niet genoeg ontsluiting had vond ik echt verschrikkelijk en zo tegenstrijdig voor je lichaam. Helaas werd mijn moeite van 26 uur weeën niet beloond want het werd toch nog een spoedkeizersnede. Nu krijg ik met 35 weken een meting waarbij ze mijn bekken en het hoofd van het kindje gaan opmeten om te kijken of het deze keer uberhaupt wel haalbaar is.