Scheetje he @ Monkeylove, vertel vertel wat heb je gekocht? Wij hebben wel wat standaard dingetjes gekocht, maar wil nog niet te veel kopen want dan word het snel wit, ecru enz. Dus na de 20 weken echo gaat mama los met shoppen
nee een spijkertuinbroekje inimini, spuugdoekjes, een wit shirtje en 2 pyjamaatjes maar dan een limegroene en 1 met beestjes ofzow, maar dat kon dus wel...
Oowww leuk leuk leuk, en ze hebben bij H&M echt superleuke kleertjes voor die kleintjes voor weinig geld..! Heb met Björn ook heel veel van Mexx Kids gekocht, hebben ook lieve dingetjes...mijn mannetje moet maar een 2de baan erbij gaan zoeken 8)
Ik heb nog helemaal niks gekocht eigenlijk. Wel krijg ik net de prenatal folder binnen en daar zag ik dat de symphonie in de aanbieding is. Zo'n boxding dat ronddraait (god hoe heet zo'n ding nou ook al weer, jemig ik word zo dement) met felgekleurde dingetjes eraan. Damian had die ook, had 'm tweedehands gekocht maar helaas was hij al heel snel stuk. Ik denk dat ik ook na de 20 weken echo los ga
Ik heb ook nog niks (echt HELEMAAL niks) gekocht. Ben bang dat ik na de 20 weken echo mijn salaris maar vast moet laten zetten bij de bank ofzo. Omdat anders de hypotheekverstrekker waarschijnlijk op de stoep staat omdat de hypotheek niet meer afgeschreven kan worden wegens onvoldoende saldo Heb er ZO'N zin in!
Hahaha ik probeer wel elke maand iets te kopen, al zijn het maar standaarddingen, zoals badthermometer, nagelschaartje, borsteltje, navelbandjes, kruik, steralisator enz enz...zulke dingen. Ik had mij bij Björn daar erg in vergist want dacht toen; ach dat koop ik wel ff in 1x want zijn toch kleine spulletjes, maar uiteindelijk ben je er ook zo een paar honderd euries aan kwijt. Nu heb ik b.v. voor kerst allemaal spullen voor mijn ziekenhuistas gevraagd, pantoffels, pyama's, toilettas, borstel, ochtendjas enz. Spullen die ik niet snel voor mezelf zou kopen, en dan kan ik het mooi allemaal nieuw meenemen. Ik ben zo muts wat niet met een thuispyama in het ziekenhuisbed gaat liggen..dat wil ik allemaal nieuw hebben
Jah, een vriendin van me heeft een jongen gehad en ze heeft heel veel mexx-kleding en andere merken, dus die kan ik dan van haar overnemen (mocht ik een jongen krijgen) Leroy droeg vroeger veel Levis, Replay and Sons, Kiekeboe en Rags... Nou dat geld heb ik nu niet meer hoor haha, heb nog wel wat kleerjes van hem en die kunnen nog steeds
Jah psies, dat wil ik dus ook een leuke pyjama en een ochtendjas en al die kleine dingetjes, ik ben begin Juni jarig dus kan even kijken of ik dan wat kan krijgen voor mijn verjaardag...
Wat kletsen jullie toch veel Zijn jullie niet moe en lamlendig? @Nina. Bedankt voor het vragen. Nee, ik heb daarna niet echt meer lekker geslapen en liep vanochtend als een zombie rond op mijn werk. Was gelukkig vanmiddag vrij en hebben lekker bijgeslapen. @Monkeylove. Bedankt voor je pb. Je hebt me weer helemaal gerustgesteld en wat ontzettend fijn voor je dat je het hartje bij de vk gehoord hebt. @Patricia. Wat een schattige foto van Björn. Toch weer een grote stap in zijn leven! @Silla. Wat weer ontzettend knullig. Ik begrijp best dat je daar flink van baalt. Ik hoop dat je echo van vanmiddag goed is en dat je daarna wat meer ontspannen kunt zijn en kunt genieten. Ik begrijp dat het moeilijk blijft, ook ik blijf nog steeds onzeker. Nog niemand iets gehoord over de echo's van vandaag?
12 dec Kwebbels Vlos 12 dec Angel1978 om ..:..uur 2e Echo 12 dec Duikster om 15:15 uur 1e echo 12 dec kristine om ..:.. uur 1e echo 12 dec Monkylove Vlos 12 dec Mollyvg 14.30 uur echo, 14.50 uur gyn 12 dec Penny om 10.15 uur intake vlos Owkee 4 echo's ... afwachten maar, hopelijk is alles goed!
Uuuh ja, ikke heb iets gehoord... Mag het hier vertellen van Molly. Hun kindje is niet gegroeid en er was ook geen hartslag meer Echt meiden, wat is dit toch?
@silla, pfff wat een rotweek meis, maar dat komt morgen helemaal goed hoor! Wel pech dat ze je afspraak iedere keer verzetten. Ben vandaag in het WKZ in Utrecht geweest. En ik had weer geluk jongens. Volgt u maar even de blauwe lijn, dan wordt u daar vanzelf opgeroepen voor ee echo, zei de mevrouw achter de balie. JIPPIE Weer een echo! Deze keer hebben ze m inwendig gedaan en het was weer een supermooi plaatje. Zelfs iets duidelijker dan de vorige keer. En het beebje was heel wild aan het bewegen! Wat gaaf is dat toch! Inmiddels bijna 3,5 cm, dus het gaat nu ook echt wat voorstellen! Daarna naar de gyn, die er niet zoveel woorden aan vuil maakte. Het was haar snel duidelijk dat wij goed over de keuze van een vruchtwaterpuctie hadden nagedacht en dat we goed weten wat dat is en hoe het werkt. Wel even nog kort over de risico's gesproken die volgens haar altijd op 0,3% worden ingeschat, maar volgens haar ervaring minder hoog zijn met de huidige stand van techniek. Op 21 januari gaat het gebeuren. Ongelofelijk dat ik dan alweer 16 ben! Liefs, Lientje