Hallo Meiden Ik denk ik kom ook weer even kijken... word er niet vrolijk van..... Heel veel sterkte allemaal.... 17... dat is echt veel.... bah! Liefs, Esther
Hey Vera, was wel niet aan mij gericht, maar om je toch even een hart onder de riem te steken, de kans dat je na een goede echo met kloppend hartje en correcte maat van het kindje nog een miskraam krijgt is veel, maar dan ook heel veel kleiner als voor die eerste controle. En als we hier om ons heen kijken klopt dat ook wel, het meerendeel bleek niet goed te zijn voor of bij de eerste echo. Of anders was er bij de eerste echo een onregelmatigheid. Het schijnt dat 3 a 4 op de tien bevruchtingen niet tot een bevalling leiden. Vaak is het dan al wel misgegaan voor NOD, dus dan weet men vaak nog niet eens dat er een bevruchting was. Doordat we steeds vroeger gaat testen (tov onze moeders bijv die pas met 2 weken overtijd is vreemd op gingen kijken) vallen de zwangerschappen die niet goed aan des te meer op. Maar dan nog is 17 natuurlijk wel mega veel! Veel te veel! Liefs, Lientje
Jaaah Patricia, ik kijk ook echt uit naar de komende maanden. Ik kan me goed herinneren dat ik dat een geweldige tijd vond en dat ik me zelden zo goed en actief heb gevoeld als in die periode! Kan het me nu trouwens nog ff niet voorstellen (zei zij gapend...) Lientje
Wat een drama zeg allemaal om te janken Veel sterkte allemaal en we moeten elkaar maar goed steunen in het geopende topic bij de miskramen. Met mij kan het ook wel beter gaan nog steeds flink de griep en een vk die me niet begrijpt die beslist even voor mij dat het beter is dat het vruchtje blijft zitten en dat het lichaam hetzelf doet. Terwijl ik daar niet op wil wachten dus ga morgen naar de huisarts om via hem een curretage te krijgen om het hoofdstuk af te sluiten. Nou dames niet ongerust worden snap wel dat jullie dat hebben zou ik ook hebben maar het kan niet bij iedereen misgaan. *knuffel voor iedereen*
Hi ladies.... Nou ik denk ik log toch nog ff in voor vanavond....wéér 2 MK's. Lieve ladies ALLE 17...heel veel sterkte voor jullie en jullie partners! Tis oneerlijk! Mijn god ik wordt hier zoo onzeker van en daarnaast herken ik zooo hun verdriet. Ik had een opleving uit mijn werk, gezellig ff bij mams langs (mannetje is laat van het werk thuis), broertje van 18 was er met wat vrienden die bleven eten bij mams, super gelachen. Bij thuiskomst lekker de radio aan met kerstmuziek begon weer zin te krijgen in Kerst. Maar nu na het lezen van deze berichten....zakt het moed me meer weer in de schoenen. 17! Waarvan ladies die nog verder waren in de zwangerschap dan ik nu ben....pffffffff tis zo oneerlijk! :x Silla
Lientje, heel erg bedankt voor je opbeurende woorden. Doet me goed Het was mij ook opgevallen dat bij de meeste dames die ons helaas hebben moeten verlaten er wel iets aan de hand was bij hun eerste echo. Maar goed, je blijft onzeker he? Silla, laat je niet gek maken hoor! Morgen krijg je een hele mooie echo en dan ga je lekker genieten van alles! Moet je eens zien hoeveel weken je al bent! Dat is al zo'n grote mijlpaal voor je. Hou je daar maar aan vast en ik geloof echt dat alles goed komt met jou!
Silla, bij jou komt het morgen gewoon helemaal goed trust me! Ik moet zo lachen om die juni mama's, die zijn helemaal bezig om zo veel mogelijk pagina's vol te krijgen tsja... Ik ga ook maar 3x per pagina de bevallingslijst plaatsen, halen we ze stiekum in hahaha nee nee doen wij niet aan mee! Wij kletsen gewoon veel, door al die rotberichten..bah bah allemaal steunbetuigingen door die miskramen NU wil ik echt helemaal geen vervelende dingen meer lezen hoor meiden! Diegene die nu overblijven moeten gewoon in juli bevallen van een gezonde baby, dat zijn we de andere meiden wel verschuldigd toch! Kreeg trouwens een PB, Droom heeft in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen...hopelijk meld zich ze hier weer snel!
pff wat een nare berichten weer vandaag. Eerst wil ik de meiden waar het niet goed mee is gegaan sterkte wensen! Kim Phantasia en MollyvG veel sterkte! gelukkig zagen wij vandaag wel een kloppend hartje. Vanaf mijn laatste menstruatie gerekend zou ik vandaag 11 weken zijn, de berekening op de echo gaf aan 10 wk 2 dagen Iets minder ver, maar ik moet zeggen dat ik daar niet verbaasd over was. Ik heb na 4wk1dag negatief getest en na 5 weken positief. Aangezien mijn cyclus ook nog niet helemaal regelmatig was na de BV periode van Nick denk ik dat het allemaal wel klopt. Wij waren dan ook heel happy vandaag!
hoi meiden net de vrouw van mvm op bezoek gehad... moest even weer een testje doen en de teststreep kwam gewoon eerder en was dikker dan de controlestreep Phantasia, meid geen woorden meer.... veel sterkte liefs rensie
Veraatje maak je neit druk, je echo was goed dus de kans dat het misgaat is egt heel klein, je nadert bovendien de 12 weken ...
Jeetje meiden wat veel afvallers weer! Meiden sterkte waarbij het niet goed zat. Wat een klap in het gezicht zal dat zijn zeg, verschrikkelijk! Meiden ben nog steeds zoooo misselijk, ik kan ook echt niet genieten ben moe en wil alleen maar slapen. Bij me dochter was ik veel energievoller maar nu heb ik nergens geen puf voor BAH! zelfs geen zin om die boom op te zetten.
Ja, ik weet het eigenlijk wel Maar ben een enorme piekeraar, kan ik niets aan doen Duikster, van harte! Geniet er lekker van!
Voor de 17 meiden... 17 sterretjes stralen in de nacht, 17 sterretjes houden over ons de wacht Al was je nog maar zo heel klein kon je nog maar bij ons zijn... Papa en mama hebben veel verdriet en pijn toen je er was, was het zo fijn lieve sterretjes in de nacht, we vergeten jullie nooit, rust maar zacht... liefs rensie
Heel fijn Duikster Gefeliciteerd Hoe gaat het hier verder met de dames? Hier wel goed, nog wel klachtjes maar niet ernstig, gelukkig heb ik dat ook maar een paar dagen gehad. Alleen de hele tijd kokhalsgevoel of het gevoel dat alles er zo uitkomt heb alleen nog geen eenkeer overgegeven. @Vera: Ik geef ook ff antwoord voor monkeylove de reactie die zij heeft gekregen was, dat als je een hartje goes ziet kloppen dat de kans dat het misgaat is verminderd naar 1 tot 2 procent. Ergens anders had ik weer gelezen dat de kans dan nog maar 0,5 procent is. Wat dat betreft wel positief.
Wat is zo'n forum toch fijn! Dank jullie wel meiden, dank zij jullie voel ik mij al weer beter! Heerlijk om het te kunnen delen! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
hier heb ik een sterretje voor mijn kleine apie staan.... misschien wat voor de meiden waar het mis bij is gegaan, mijn kleine apie staat in de sterrenhemel 2007 van Juli t-m December, dus komen de 17 sterretjes bij mijn kleine apie te staan in de hemel.... http://www.sterretjeshemel.nl/frameNL.html
Pfffff Kimmetje en phantasia, jullie ook veel sterkte meiden. Duikster we konden wel wat goed nieuws gebruiken vandaag! Hartstikke fijn dat alles er goed uit zag. Silla, ik hoop dat je morgen ook met goed nieuws komt morgenmiddag! Dat moet gewoon.