> 01-07-2008 < Go4baby, Amsterdam, 33 jaar , 1e kindje Droom Veraatje, Groningen, 30 jaar NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 1e kindje Nin0, 43 jaar Mother Nature, 24 jaar, 1e kindje > 02-07-2008 < Claud27, brabant, 26jaar, 2e kindje Monkeylove, DenHaag, 33 jaar, 3e kindje Kristine, Belgie denderleeuw, 27 jaar > 03-07-2008 < Daisy1975 , Brabant, 32 jaar,2e kindje(*Merel*) Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje Sas7, Brabant, 36 jaar, 1e kindje Vergo, Weesp, 32 jaar,1e kindje > 04-07-2008 < Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje Mandy80, Overijssel, 27 jaar, 1ste kindje, 3 vlinders Marieke15, Gelderland, 38 jaar, 1e kindje Phemme, Friesland, 26 jaar, 2e kindje > 05-07-2008 < Anno niem, 24 jaar, 2e kindje > 06-07-2008 < Lientje10, 38 jaar, 2e kindje Kwebbels, 1e kindje Christiea, 33 jaar, 2e kindje > 07-07-2008 < daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje Mirre, 1e kindje Freesia, Hulst, 35 jaar, 1ste kindje > 08-07-2008 < Susi, 1e kindje. > 10-07-2008 < Anne75, Rotterdam Esthertje80, Beverwijk > 12-07-2008 < Ramoontje Beastie,32 jaar Controle lijst: 07 nov monkeylove vk 12 nov Nina 1e echo 12 nov Sas7 1e echo 13 nov Mirre gyn/1e echo 13 nov go4baby gyn/vk 1e echo 13 nov Marieke15 vk 15 nov daisy1975 eerste echo 16 nov Freesia HA 19 nov veraatje eerste echo 20 nov claud27 vk 20 nov Phemme 1e echo gyn 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 22 nov christiea vk 22 nov Esthertje80 1e echo gyn 23 nov Lientje vk + eerste echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 03 dec Kwebbels 1e echo 12 dec Kwebbels vk 12 dec kristine 1e echo 27 dec daantje86 vk[/size] quote de laatste lijst. Haal in je bericht vervolgens het woord
Zo, ik heb vandaag echt een dip (eigenlijk sinds gisteravond). Ik ben gewoon bang dat het niet goed zit. En dat basseer ik vooral op het feit dat ik mij totaal niet zwanger voel en nergens last van heb. Dat maakt mij zo ontzettend onzeker. Zijn er meer van jullie die ook nergens last van hebben of hangen jullie 's morgens allemaal al over de wcpot heen, hebben jullie erg veel last van de borsten of iets anders?
Hoi Veraatje, ik ben even ver als jij zie ik en ik heb ook van niet veel dingen last! Heb alleen soms een flinke kramp, maar dan heb ik nog steeds de angst dat het m'n ongesteldheid is! Verder ben ik ook niet misselijk, m'n borsten groeien niet, en ik voel me dus ook niet zwanger....maar ga om 10.00 uur naar de dokter en hoop dan geruststelling te krijgen!
Dank je wel Zie in de lijst dat het nu al een drukke maand gaat worden, gezellig hoor Word trouwens ons tweede kindje, en mijn eerste controle + echo is 22 november bij de gyneacoloog.
hey dames, mag ik me bij jullie aansluiten? ben weer zwanger en volgens de calculator zou ik 13 juli zijn uitgerekend! joepieeeeee
Hoiii zo ik ben ook weer terug van m'n weekendje. Gezellig om alle berichten bij te lzen ! Ten eerste welkom alle nieuwe juli mama's! Nou het is gelukt hoor... ze geloofden het gelukkig. Heb vaker last van blaasontsteking dus dat scheelt. Moet trouwens ook vaak plassen nu op een of andere manier. Dus heb keurig aan de sap en cola gezeten Was wel even heeeeel gek. We gingen uit en stond ik daar met een cola light haha. Was ook heel snel al moe en wilde eigenlijk gewoon naar bed, terwijl ik normaal het licht uit doe hihi... Maar was heel gezellig met alle vriendinnetjes, heb echt op m'n lip moeten bijten. We willen toch nog even wachten met vertellen... Vera, ik heb ook eigenlijk nergens last van, alleen vaak steken in buikstreek. Maakt me ook wel beetje onzeker
Hallo meiden, Ik mag me eindelijk, na een jaar proberen, hier aanmelden! Wat ben ik blij! Kan het nog niet bevatten eigenlijk. Ik voel ook niet zoveel vreemds! Volgens de calculator ben ik 13 juli uitgerekend. Liefs
Hoi Veraatje, kom net terug van de dokter om hem te laten weten dat ik zwanger ben. Ik heb bij hem ook doorgegeven wat voor ziektes en afwijkingen er in de familie zijn en die heeft hij in de computer gezet. Verder heb ik me aangemeld bij Moeders voor Moeders (iemand al ervaringen mee?) en ga ik vanmiddag bellen naar de VK. Hopelijk mag ik snel komen! Heb ook gemeld van m'n steken in de buik...dat hoort er allemaal bij, niets om zorgen om te maken!
Ook van harte gefeliciteerd en het begint nu echt druk te worden. Volgens mij zitten we al rond de 30 mama's!
proficiat allemaal! Ben benieuwd, mijn huisarts belt me dadelijk tussen 12:00 en 12:30 op. Hij moet ff kijken of het nodig is dat ik al een echo krijg omdat we niet precies weten wanneer ik "aangeteld" ben. Ooooooow, ben zo nieuwsgierig. Hoop natuurlijk dat het echt heel erg nodig is ! En ik hoop ook dat ik misschien al wat verder ben dan mijn 5 weken precies (zul je zien dat ik nog niet eens 5 weken ben, kan natuurlijk ook). Ik zit werkelijk bijna de hele dag achter de pc om te kijken wat er allemaal geschreven wordt, zo leuk.... Kijken jullie ook nog op andere leuke forums of is dit toch echt de leukste? Ik kijk eigenlijk alleen nog op die van jongegezinnen.nl. Nou ik ga weer ff kijken heb ondertussen alweer 3 mailtjes gehad van LOTTE. Toedeledokie Mrie
hoi meiden, Silla hier ook een schijterd met vrijen......ik durf ook niet voelt ook allemaal heel vreemd.... en ben ook zo bang voor bloedverlies....Maar beetje kroelen enzo op andere manieren gaat goed hoop dat het vanzelf weer terugkomt hihihihihi! Veraatje ik kan me voorstellen dat je je onzeker voelt maar er zijn genoeg vrouwen die heerlijk zonder de klachten zwanger zijn...misschien ben jij wel die mazzelaar! Trouwens hier voelde ik voor het weekend heel weinig en dit weekend ineens beroerd geweest! Dus ook nog niet te vroeg juichen hihihihi! Hier vandaag 6 weken joepiiiii! Nog 6 te gaan tot de eerste grote mijlpaal! Trouwens weet je wat ik ook leuk vind klinken als je 6 weken bent je al met de 7e week bezig bent...... kuzz nina
hallo allemaal! Ik mag me waarschijnlijk ook hier melden. heb net postief getest maar zit nog voor nod. ben dus heel voorzichtig blij. had echt het gevoel dat het deze maand raak was, vandaar dat ik het niet kon laten om te testen. De test staat in m´n album, is best duidlijk te zien. Ik hou er rekening mee dat het nog verkeerd kan gaan. wil in het weekend nog een keertje testen! En dan kom ik me hopelijk weer hier melden! Ik hou m´n banner nog ff zo! gr mayo
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren... Nou bij mij begint toch de misselijkheid nu... pfff... Ik zit echt heel ranzig de hele tijd te kokhalzen, net werd ik misselijk op mijn werk dus heb snel een broodje gehaald, maar op de fiets begon het ook weer... Nu valt het nog wel mee, wel beetje licht gevoel in mijn maag....
Hebben jullie dat ook, dat sinds je zwanger bent het moeilijk is je haar in model te krijgen en te houden. Ik heb het idee dat ik bijna elke dag een bad hairday heb. Ik heb nu zo'n coup windkracht 10. Ik krijg het maar niet goed, en ik ben vorige week nog naar de kapper geweest, dus dat kan het niet zijn. Wiee heeft dat ook
Jah, maar daar heb ik altijd last van hahahaahahah... Trouwens, ze zeggen dat, als je haar in ene neit meer wilt zitten als je zwanger bent, dat je een meisje krijgt (Bakerpraatje, maar owkee wie weet)
Mother Nature, zie de dokter nog iets over dat je verder helemaal niets voelde? Hahahah, gelukkig ik dacht dat het aan mij lag. Heb ook elke dag een bad hair day! Alle nieuwe mensen van harte gefeliciteerd en welkom!