je moet wat te doen hebben he. dan maar alles na lezen ik ben er ook weer ff. ik vind t ook echt spannend voor silla ze is de enige met een echo vandaag en elke dag lijkt er wel iemand af te vallen en dat mag dus niet, dus silla t komt vast wel in orde met jou als ik niet op mijn werk ben brand ik ook wel ff een kaarsje. maar over die buikpijn ik heb dat ook. van die steken maar dan meer boven mijn liezen en denk (hoop) dat dit bandenpijn is. mijn schoonmoeder belde me gister en die vroeg helemaal hoe t met mij ging dus aan haar ook gezegd dat ik een beetje buikpijn heb en toen kwam zij ook met de bandenpijn aankakken. dus dat zal t wel zijn. wat de kraamzorg betreft ik wacht tot ik mijn echo heb gehad. vind t een beetje lullig staan dat je t hebt geregeld en dan en week later weer belt om te vertellen dat t niet meer hoeft omdat je bijvoorbeeld een mk hebt gehad. dus ik wacht er ff mee. schijtbak ben ik he? maar goed ik ga ff beschuitje eten en dan zo maar naar men werk heb er echt helemaal geen zin maar t moet gebeuren. hey tot vanmiddag liefs susanne
Onzin, goudvis en ik hebben al contact gehad en ik ben opzoek naar een oplossing voor jullie. We hebben nog geen contact gehad met kiki, dus kan niet beoordelen of er een fout of misverstand was. Aangezien wij anders lezen wat kiki bedoelt dan goudvis dat deed.
oja sorry wel 2 dames in het persbericht gestuurd Is niet de bedoeling hoor omdat te vergeten... natasja is bezig met een oplossing!!!!!!
patricia hyves is geen optie heb teveel nep vrienden daar die hoeven niet te weten dat ik zwanger ben...
Nee..Andere gebruikers melden zaken die ze vervelend of storend vinden. zo bedoel ik. Susanne, gelukkig werk ik 4 dagen in de week dus genoeg dingen te doen.
Even een correctie: voor jullie? ik ben nog in blijde verwachting hoor..het is voor de 17 meiden die hier een miskraam hebben gehad of wachten op een miskraam Maar hopen dat er een oplossing komt voor de dames en mod. , heeft iedereen het naar zijn zin! het is niet de bedoeling dat er hier een mega discussie om een topicje kom.
Hier nog steeds in wacht-mode. Gisteravond kreeg ik opeens wel heel andere buikpijn. Heb ik nu weer. Geen ongipijn meer, maar een heel koud strak gevoel vanbinnen. En continu, niet echt met weeën. Ik dacht echt, dit is het. Moest ook steeds huilen. Maar toen ik naar bed ging, ebte het weer langzaam weg. 's Nachts stopt het gewoon steeds bijna. Misschien moet ik gewoon eens flink gaan wandelen ofzo. Gister stond ik op en neer te springen in de tuin, in de hoop dat het los zou komen. Tsja, zou alles doen nu. Heb me ook al helemaal leeg gepoept, nog 1 voordeel tenminste. Las dat 1 op de 4 vrouwen en er wel een week over doet. Tja, je bent apart of niet hè
Owww vervelend zeg..! Kan mij voorstellen dat je op een gegeven moment alles gaat proberen.. Hoelang moet je nu nog wachten voordat er word ingegrepen..?
Maar goed.. er komt een oplossing, plekje voor de dames die afgevallen zijn, alleen zijn we nog even bezig om het in een goede vorm te gieten zonder dat er heel veel topics komen. Komt goed.
Ik ga ook ff het forum afstruinen, alles wat ik een irritante topic vind ga ik een melding van maken...zoals de 30ste topic over buikpijn, poeppijn, nesteldrang, redbull enz..ruimt wel op Goudvis, maak je niet druk, misschien heb je vanavond een oplossing gekregen en krijgen jullie een knus hoekje
hoi dames hier was ik weer ff begin van week 9.HIer hebben ze geen kraamhotels in de buurt en ik moet zowiezo in ziekenhuis bevallen en mag dan hopelijk na 1 nachtje blijven weer weg.....als ik op de natuurlijk manier beval....Ik wordt waarschijnlijk ingeleid aangezien ik anders zit met dat ype te ver weg zit om thuis te kunnen komen...hij zit nog al vaak omg antwerpen en dan is het 3 uur rijden minimaal.En bij nanouk ben ik binnen 4.5 uur bevallen(1ste) dus dan zou dat nu inhouden dat ik alleen naar ziekenhuis zou moeten nou liever niet... Ik heb al een beetje last van mijn heupen en bekken doe momenteel blijkbaar te veel.....dus maar even wat rustiger aan..... nou dames tot gauw en meiden met echo hoop ik dat het wat goeds brengt.... gr heidi
Ik wacht af zolang ik dat zelf nog trek. Ik heb hier zelf voor gekozen om het op de natuurlijk weg te laten komen. Maar omdat het in gang is gezet, zal er verder niet zo snel ingegrepen worden. Geduld, met een grote letter
Maar dat zou betekenen dat de andere topics ook gesloten moeten worden..? Maar ff een vraagje, alle topics die op slot worden gegooid..kunnen die niet verwijderd worden zodat jullie wat meer ruimte krijgen. Of heeft dat er niets mee te maken?
Jeetje Naat, nou ff afwachten dan maar..! Vind het wel super dat je je lichaam de tijd geef om zelf het werk te doen..dat is pas je lichaam respecteren! Ik weet niet wat ik zou doen, kan mij ook wel voorstellen dat er vrouwen zijn die er zo snel mogelijk vanaf willen zijn..
Nee dat heeft er niks mee te maken (de ruimte) maar het overzicht. We zijn al bezig met het opruimen, alleen doen we dat in overleg, dus kan niet alles op eigen houtje gaan dichtknallen.
Ow oke, duidelijk. Nee snap ik, anders word het helemaal een zooitje maar fijn dat er voor de dames een oplossing word bedacht..!