Dat zou ik me ook voor kunnen stellen hoor. Maar ik weet dat ik dit kan. Kostte even moeite die knop om te zetten en vanalles los te laten (verplichtingen enzo). Maar ik vind dit voor mij de beste manier. En het is gelijk een goed leerschool in geduld, absoluut
Nee hoor helemaal niet Het werk gewoon goed, aangezien we echt niet alles kunnen lezen (daarom lijkt het dus zo, omdat we op dingen gewezen worden) Pfff en nu wilde ik 1,5 uur geleden al voor een frisse neus. hahaah ik kap hier nu echt..
Ik duim voor Silla! En ik hoop dat Natasja een mooie oplossing kan vinden voor de 17 sterretjes van juli. Jammer dat er weer zoveel pagina's aan vooraf moeten gaan. Ach zo komen we wel aan veel pagina's
haha wat erg dat we jou van een frisse neus weer houden... hup naar buiten jij! ik spring onder de douche zo (was ik al de hele ochtend zou) en dan op naar de HA zo fijn om daar ff heen te gaan die man is zo geweldig...
Absoluut, jij vind dit de beste oplossing om het goed af te kunnen sluiten..daar kan je nooit spijt van krijgen. En alles met zwanger is geduld hebben en houden toch
Inderdaad! (mijn lief was beetje bang dat ik te weinig geduld zou hebben voor een kindje, nou kan ik dat mooi bewijzen hahaha)
hoi thura ik heb me bij vgz ook al aangemeld voor de kraamzorg etc en ook al een cadeautje gehad van vgz......verder regel ik met 20 wkn even dat monuta weet dat ik zwanger ben.....Je moet na 24 weken of 20 wkn zwangerschap en kindje overlijd namelijk het kindje begraven ofzo en moet je dus aangegeven hebben dat je zwanger bent,mocht het mis gaan dan regelen hun verder alles.... Zwangerschapsgym ga ik begin jan achteraan en verder is alles al aardig geregelt kraamzorg bureau heb ik al aangegeven via vgz dus die regelen dat.In de grote steden moet jeje voor 8 wkn al aanmelden wil je zeker zijn van kraamzorg als je bevalt de rest het liefst rond de 12de week.....Dus rest nederland....Verder gaan wij in jan beginnen met babykamer klaar maken...want ype is natuurlijk veel weg en ik heb verder alles al in huis kwa bedje en zo...en lakentjes en zo koop ik nog wel. O ja kijken of ziekenhuis in de buurt info avonden heeft mocht je plots toch na ziekenhuis gaan dan weet je hoe ze werken en waar je komt te liggen kwa verloskamers.....gr heidi
Nou, als mijn echo goed is morgen, ga ik daar ook maar eens achterheen.... Wat een geregel he! Maaaaar wel heel leuk!
ja geduld krijg je wel met een kindje hoor..ik ben van mezelf erggg ongeduldig, en alles moet goed en snel verlopen. Maar sinds ik mama ben, kan ik echt geduld opbrengen met Björn. Waar ik vroeger mijn haren uit mijn hoofd trok van frustratie omdat iets te lang duurde naar mijn zin, kan ik nu echt uren pielen en frustelen!
Dan hoop ik dat dat bij mij ook veranderd... het woord geduld komt bijna niet in mijn woordenboek voor...
Wat een gedoe zeg met die topics haha! mooi dat er een oplossing voor komt! Mijn huis is nodig toe aan een goede schoonmaakbeurt maar ik heb er helemaal geen zin in bah. silla succes vandaag, we horen het wel! gr mayo
Vind het stiekum toch wel gezellig dat jullie eventjes terug zijn hier, ff lekker kletsen zoals "van ouds". Het zonnetje schijnt hier, maar het is zo ontzettend koud buiten, heb het idee dat we echt rond het vriespunt zitten..!
Hier ook schitterend weer, ga wel zo aankleden en naar de paardjes toe, voorlopig laatste foto's van mijn veultje maken.
@ Patricia: ik moest vanochtend inderdaad krabben ja... En toen ik net in de auto zat, gaf 'ie 1 graad aan.... Brrrrrrr.
Hi lieve lieverd! Bedankt voor jullie kaarsje en steun. Ik ben erg nerveus ik was vannacht om 3 uur al wakker en doezelde pas rond 6 uur weer wat in. Ik ben dus erg moe en snel geirriteerd hihihi. Tevens heb ik een beetje buikpijn maar dat kan ook van de zenuwen komen. De tijd gaat zoooo langzaam voorbij pfff echt irri. Nou ga maar ff bankhangen want ik moet ff ontspannen en mentaal voorbereiden hihihihi. Lieverds ik laat zsm wat van mij horen! En laat die kaarstjes nog maar ff branden en de duimen nog ff doordraaien.
Een gevoel van...knoop in je maag zeker? bleg heb ik ook last van als ik in de zenuwen zit, en slaat het ook op mijn stem..ga mijn stem overslaan of ik word schor...hahaha zit een mens toch raar in elkaar he hihihihi