Ik dacht ook al aan de 27e want dan ben ik 11/5 weken of zo dacht ik, maar dat duurt nog zo lang en ik weet niet of ik nog zolang kan wachten, ik word met de dag onzekerder
Ik zit te kijken en ik trek het redelijk Beter dan vorige week in elk geval... Hè, duidelijkheid meis. Ik wens je alvast veel sterkte voor volgende week. En ook met je peerdjes... dikke kus!
weer 2 minder GVD. en dan dat gezeur van vanmiddag slaat ook al nergens op. hebben ze nu al een eigen hoekje dan? het is toch te zot voor woorden alles wat ze nu openen zou weer gesloten worden en inderdaad wat al gezegd is er zijn VEEL MEER topics die 20.000 maal herhaald worden. kan er echt heel pissig van worden,maar daar heeft niemand wat aan. meiden heel veel succes hiermee. silla gefeliciteerd met je goede uitslag. ik moet nog 3 wk wachten, duurt echt veel te lang. de lijst is inderdaad overzichtelijker nu. dit was dus een goede pimpbeurt.
Voor alle meiden waar het niet goed gegaan is enorm veel sterkte en een dikke knuff...Zelf was ik er toch wel van geschrokken;en dan klap ik dicht..Dus daarom ff geen reactie van deze kant geweest...solly Nogmaals sterkte en take care meiden... Vanmiddag naar de gyn geweest en weer een echo gehad..Beide beebs doen het goed.Eén zit op 10 weken en 5 dagen;de ander op 10 weken en 2 dagen...Maar jeetje wat een verschil weer...Ze bewogen zo goed en zelfs de handjes zag je al.... Susi
Mooie foto's Bd! Ik neem mijn woorden van zonet terug Bewegende beelden van vrouwen die een echo krijgen trek ik dus duidelijk nog steeds NIET En nee, volgens mij nog steeds geen eigen plek voor de afvallers, dus ik huil hier maar effe uit...
Silla gefeliciteerd met je goede echo! heb vandaag regelmatig aan je gedacht ondanks dat het hele huis hier vol zat. dames waarbij het mis is gegaan: ik hoop dat jullie snel een eigen plekje hebben om te kletsen. Ik kan me namelijk voorstellen dat hier mee lezen soms ook wel confronterend is en niet altijd prettig. Nogmaals allemaal sterkte
Oh Silla, Super dat je echo gelukkig weer goed was, op naar de volgende 7 maanden. Nogmaals gefeliciteerd. Groet van Kiki
Pfff babyboom was ook confronterend met die vrouw die bevallen was en die in de zwangerschap in de steek gelaten is Ik heb het er zo verschrikkelijk moeilijk mee, mensen zeggen wel tegen me over 2 maanden ben je het vergeten maar dat is natuurlijk bullshit en vooral als je zwanger bent... Ik heb dan wel de beslissing genomen dat ik m nooit meer terug wil (hij wilt mij ook niet terug maar tog ) het doet zo ongelooflijk veel pijn
Net Babyboom gekeken. Ik heb behoorlijk gehuild, was heel blij voor die twee stellen die al zo lang bezig zijn! Kiki, welkom en gefeliciteerd. Duikster gefeliciteerd met je zoon! Susi gefeliciteerd met je mooie echo. Komen er nog plaatjes van in je album?
Agos meis, dikke knuffel voor jou... Zo hebben we allemaal onze eigen ellende en verdriet. Hou je taai hoor!
dames ik neem even wat afstand van hier en meld me na de echo weer ik maak me momenteel zo druk over alles ook wegens de 17 afvallers.....Ik kan het niet helemaal keijt en bescherm mezelf maar even.Dus na de echo meld ik me die dinsdag.....Sorry maar het is mij te veel nu....Komt ook door de hormonen etc, Dames hopelijk gaat bij iedereen verder alles goed en valt er niemand meer af. Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een goed begin van 2008. suzanne 85 je hoeft niet te smsen ik meld me hier de 8ste weer,tot dan dames kus van mij
Jah dat is waar ik huil al sinds de break up elke dag gewoon... wanneer houdt het nou eens op zou je zeggen, ik denk ook dat hij iemand anders heeft ontmoet maar me dat niet eerlijk wilt zeggen... Die onckerheid is slopend maar jah...
Onzekerheid is vervelend en ik kan mij heel goed voorstellen dat het niet gemakkelijk voor je is! Dikke knuf voor jou!
Godsiedorie zeg alweer afvallers Nou dames heel veel sterkte hiermee! Hier ben ik vandaag errug druk geweest Vandaag was een hele intensieve dag op mijn werk! En ik voel me opgeblazen als een ballon!(krijg ook echt wel een buikje nu!) Heb ook best wel veel krampen en steken wat dat te betekenen heeft? Heb gister nog een keer het onderwerp aangebroken dat als mijn vriend en ik geen geregistreerd partnerschap aangaan of gaan trouwen hij toch echt naar de notaris moet. Nou dat was erg fout wat ik deed want ik heb hem echt gekwetst(waarom weet ik ook niet ) Maar hij is het dus niet van plan om het te doen want hij vind het belachelijk dat hij daarvoor naar de notaris moet om '' door te geven dat hij de papa is van ons kind''. En ik zei ook stel dat er iets met mij gebeurt zou jij het kindje dus ook niet krijgen. Krijg ik de opmerking ''Aan wie willen ze het dan geven, aan de buren ofzo?'' Dus naja heb het maar opgegeven, we hebben wel trouwplannen maar niet voor op de korte termijn. Maar ik snap niet waarom ik hem zo kwetst als ik zeg dat dat soort dingen gewoon op papier moeten staan! Het hoeft ook niet voor mijn bestwil maar ik wil het voor hem ook allemaal goed op papier hebben staan stel er zou iets gebeuren! Hij vindt dat wij zijn ouders zijn dus allebei wat te zeggen hebben over ons kind... Hij snapt er dus kortom geen bal van
Nou we gaan wel lekker hier hoor, ben er 1,5 dag niet en volgens mij zijn er wel 20 pagina's bijgekletst
Je hoeft toch alleen maar naar het gemeentehuis? Daar kan je vriend de baby erkennen en dan is het toch geregeld?
ja maar met erkennen heb je dus weer andere rechten. Dan heb je als vader geen ouderlijke macht. Dat pobeer ik mijn vriend duidelijk te maken maar hij snapt het niet
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je door de afvallers zeer onzeker wordt. Dat heb ik ook. En aan de ene kant maakt zo'n forum je soms nog onzekerder, maar aan de andere kant steunen we hier elkaar ook en slepen we elkaar er door heen. Maar ik begrijp je beslissing en ik hoop je in het nieuwe jaar hier weer terug te 'zien'. Jij ook fijne feestdagen en een gelukkig 2008!