Zow ben flink aant puinruimen, heb allemaal ouwe kleren uitgezocht en heb nu 4 vuilniszakken helemaal volgepropt, heb cker nog 3 zakken nodig maar ze zijn op... moet ik eerst weer naar de winkel... zucht... Maar het ruimt in elk geval op, eerst had ik kasten vol met niets en nu zijn me kasten leeg en heb ik ook niets
Jah, ik vind het ook gezellig dat jullie hier zijn hoor, in voor en tegenspoed, maar idd wat confronterend moet dat toch zijn helaas
Jah haha het lijkt er wel op. maar t was ook echt heeeeeel erg hoor... Heb ook al de keuken gedaan en beneden opgeruimd enzow, dat is echt een unicum voor mij
En nu gah iik stofzuigen en dan douchen en meteen de badkamer schoonmaken ( doe ik altijd onder het douchen) ow e3n ik heb ook al 2 wassen gedraaid idd ernstig gevalletje nesteldrang
weet je wel dat ik dat helemaal los van elkaar zie goede vriendin van mij is ook zwanger ik was 1 week verder dan haar nou daar word ik ook mee geconfronteerd maar om eerlijk te zijn doet dat helemaal niks met verdriet... had ik zelf eerst niet verwacht hoor maar gaat prima
Hihi, die monkeylove! Kun je weer lekker gaan shoppen toch? En nee goudvis, ik ben geen echte belg, maar een reserve-belg Zo noemen ze Zeeuws-Vlamingen hier (maar geboren in Rotjeknor hoor)
Nou gelukkig maar... Ik weet nog dat ik het zelf toch af en toe wel moeilijk had, niet dat ik helemaal kapot ging van jaloezie stel je voor, maar af en toe dacht ik wel van ow dan was ik ook zover geweest en bij een echo in dezelfde periode dacht ik "zow had m'n kleine moeten zijn" maar dat was meer de eerste weken na de miskraam maar ik was al snel weer zwanger hopelijk volgen jullie mijn voorbeeld
Denk nu wel ineens: wij zijn vast wel confronterend voor jullie... Hè get, dat wil ik niet hoor! Eerlijk zeggen!
Nee absoluut niet! Ik vind het wel leuk dat jullie hier nog zijn hoor, het is niet in ene zow dat jullie er niet meer bij horen en als jullie nooit meer zouden komen zouk me steeds afvragen hoe het met jullie zou zijn, dus blijf maar lekker hierkomen....
Wat'skebeurt? Daantje86 Meisje0123...SUPERRRR! Verder weinig te melden ga zo stiekum met een collega naar de MAC hihihhi ff lekker volproppen. Verder moet ik nog een MEGA stapel verwerken en... IK HEB DAAR DE KRACHT NIET VOOR !
zo ik woon helemaal aan het andere eind van nederland 8) we gaan ons best doen monkeylove ik heb gewoon de neiging hier dan ook te blijven klesten... kan jullie niet meer missen dan hoor...
Meisje Gefeliciteerd en shopze! Nou ik heb een mooie kinderwagen gekocht hihi Ik zat echt voor het eerst sinds ik lid ben te kijken bij te koop aangeboden Daar stond een mooie nieuwe kinderwagen tussen! En toevallig ook nog de kleur die ik hebben wil! Dus ik met mijn vriend over legt want we willden eigenlijk gewoon eennieuwe uit de winkel maar ja deze is nieuw, maar dan niet uit de winkel! Scheelt toch 400 euro, dan kunnen we dat weer ergens anders aan besteden! Zal even een fotootje in mijn album zetten als ik weet hoe dat moet..
mooie wagen en absoluut niet duur... waarom deden ze deze wagen alweer weg dan? valt me op dat er zoveel stellen uit elkaar gaan in babyboom... denk ik je kiest voor een kindje dat besluit neem je niet zomaar en dan hop uit elkaar...
wel vaak de mannen die er vandoor gaan omdat ze een ander hebben... sowieso bij 3 stellen al het geval...
mooie wagen kwebbels ! Leuk he die pagina, ik heb ook al een paar keer gekeken ik wacht nog eventjes tot januari met kopen (ook op marktplaats hihi) maarik moet me soms wel erg inhouden!
Ja dat vroeg ik me ook af! Maar hij was van haar schoonzusje en die heeft bij 26 weken zwangerschap haar kindje verloren En toen had ze alles al gekocht natuurlijk