@Veeratje... Ik heb ook helemaal geen klachten ofzo. Tenminste voor mij niet duidelijk genoeg! Ik moet wel veel mini plasjes doen. Maar ja dat kan ook komen omdat ik dan weer ff wil checken of ik toch niet ongi geworden ben! Ook geen last van borsten of wat dan ook, tja die irritante buikkrampjes, maar ik heb ook last van mijn darmen dus daar kan de kramp ook vandaan komen. Verder ga ik morgen naar de huisarts, ff kijken of ik een vaginale/blaas/infectie heb (vorige week door vervangende arts laten checken maar dat ging zo raar) en dus weer een zw. test laten doen whahaahaha lekker gratis @Mayo, ik heb ook een aantal dgn voor mijn NOD + gestest, zie album! Ik denk dat het bij jou wel goed zit hoor! groetjes Silla
Hey meiden, Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Gewoon alweer Juli-2008 mama's, ben zelf een juli-2007 mama.... de tijd vliegt. Geniet ervan en succes. Gr. Elma en Brennan
Hoi, Afgelopen vrijdag is Moeders voor moeders bij mij langsgeweest, eerste zwangerschap heb ik ook meegedaan maar ben ik iets eerder gestopt omdat ik blaasontsteking kreeg en medicijnen daarvoor kreeg. Nu gelijk weer aangemeld, ik raad het iedereen aan als het mogelijk is. Mevrouw verteld mij dat er ongeveer 10 dames nodig zijn, over de volledige periode dat je meedoe om een kuur te kunnen maken. Dus heel belangrijk, en het is een kleine moeite..ik heb de maatbeker en één groene fles in de WC staan, zodra hij vol is wissel ik hem om met een lege. Eens per week op vrijdag komt er iemand het kistje met flessen ophalen en geef weer lege ervoor terug. Ik doe tot 11-01-2008 mee.
He dames, Hier heeft de misselijkheid ook genadeloos toegeslagen. Zag echt groen vanmorgen en voel me nu ook nog niet echt super. Morgen 5 weken, leuk zo'n minimijlpaaltje
Ik woon in Zeeland en daar komt Moeders voor Moeders niet Echt, ik baal daar zo van, had zo graag mee willen doen. Achtergebleven gebied hier ook
Ik durf me nog niet op te geven voor moeders voor moeders. Ik geef me volgende week maandag op als ik bij de gyn geweest ben. Ik hoop alleen dat ze iets hebben met ophalen, of dat ik het zelf ergens kan brengen, want ik woon in een winkelstraat. Enneh dan lijkt het me niet slim op de boel buiten te zetten om het te laten ophalen.
Ja....ik meld me toch maar weer aan! Ik heb de afgelopen 2 jaar 2 miskramen gehad. Nu ben ik 7 weken zwanger en uitgerekend op 1 juli 2008. Zucht....het is toch zo spannend allemaal. Constant je gevoel zitten te analyseren. Volgende week maandag heb ik de eerste echo. Ik kan niet wachten. Op zich nergens last van. Beetje (ahum) prikkelbaar en gespannen borsten. Heel af en toe een piep klein beetje misselijk, maar dat is niet om over naar huis te schrijven. Aan de rest van mijn mede-zwangeren........van HARTE gefeliciteerd en alle goeds toegewenst. Dat we in juli een paar kids op de wereld mogen zetten met z'n allen.
> 01-07-2008 < Go4baby, Amsterdam, 33 jaar , 1e kindje Droom Veraatje, Groningen, 30 jaar NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 1e kindje Nin0, 43 jaar Mother Nature, 24 jaar, 1e kindje > 02-07-2008 < Claud27, brabant, 26jaar, 2e kindje Monkeylove, DenHaag, 33 jaar, 3e kindje Kristine, Belgie denderleeuw, 27 jaar > 03-07-2008 < Daisy1975 , Brabant, 32 jaar,2e kindje(*Merel*) Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje Sas7, Brabant, 36 jaar, 1e kindje Vergo, Weesp, 32 jaar,1e kindje > 04-07-2008 < Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje Mandy80, Overijssel, 27 jaar, 1ste kindje, 3 vlinders Marieke15, Gelderland, 38 jaar, 1e kindje Phemme, Friesland, 26 jaar, 2e kindje > 05-07-2008 < Anno niem, 24 jaar, 2e kindje > 06-07-2008 < Lientje10, 38 jaar, 2e kindje Kwebbels, 1e kindje Christiea, 33 jaar, 2e kindje > 07-07-2008 < daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje Mirre, 1e kindje Freesia, Hulst, 35 jaar, 1ste kindje > 08-07-2008 < Susi, 1e kindje. > 10-07-2008 < Anne75, Rotterdam Esthertje80, Beverwijk > 12-07-2008 < Ramoontje Beastie,32 jaar Controle lijst: 07 nov monkeylove vk 12 nov Nina 1e echo 12 nov Sas7 1e echo 13 nov Mirre gyn/1e echo 13 nov go4baby gyn/vk 1e echo 13 nov Marieke15 vk 15 nov daisy1975 eerste echo 16 nov Freesia HA 19 nov veraatje eerste echo 20 nov claud27 vk 20 nov Phemme 1e echo gyn 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 22 nov christiea vk 22 nov Esthertje80 1e echo gyn 23 nov Lientje vk + eerste echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 03 dec Kwebbels 1e echo 12 dec Kwebbels vk 12 dec kristine 1e echo 27 dec daantje86 vk[/size] quote de laatste lijst. Haal in je bericht vervolgens het woord
Jij ook gefeliciteerd Ik heb ook n miskraam achter de rug. Nu heb ik me ook voor moeders voor moeders opgegeven, dus denk wel dat het goed zit met mijn gevoel
hoihoi, extra spannend vind ik het... bij alle 3 de keren ging het mis met 6wk dus.... Me gevoel heeft me de laaste keer ook misleid... dus ik blijf iedere dag maar hopen dat ik nog steeds zwanger ben..... liefs mandy
sjonge.......wat zullen wij ons afduimen de komende weken. Als die 12 weken maar eens voorbij zijn. Dat geeft wat meer rust en kunnen we lekker gaan genieten. Althans......dat geldt voor mij. Ik durf nog niet. Een helderziende zei afgelopen vrijdag dat het helemaal goed komt en dat het een meisje wordt.
Ik heb straks een afspraak met de huisarts. Wil een echo vragen omdat ik zo onzeker ben. Gelukkig voel ik mijn borsten weer een beetje, dus heb weer een beetje hoop en nogal duizelig. Ook ik hoop op misselijkheid, terwijl ik daar normaal gesproken helemaal niet tegen kan. oh ja en sex, voorlopig even niet, ik ben nu veel te bang dat het mis gaat en heb er ook absoluut geen behoefte aan. Gelukkig heeft mijn man hier alle begrip voor. Het is nu eenmaal een hele spannende periode en het schijnt een normaal verschijnsel te zijn om daar in het begin van een zwangerschap even geen behoefte aan te hebben.
Hoi alle nieuwe meiden! Van harte gefeliciteerd allemaal,wordt een drukke maand Juli Allemaal een hele goede en gezonde zwangerschap gewenst! Ik wil zo graag meekletsen met jullie maar ik hou me nog ff in... Moeders voor moeders bellen me woensdag avond terug,weet ik ook gelijk of ik nog zwanger ben..... @Etje,hopelijk heeft ze gelijk! -x-
Hallo! Wat een kletskousen hier! Ik lees ook nog wel eens op andere sites, maar schrijven eigenlijk niet. Die forums vind ik lang zo gezellig niet! Hier reageren nog mensen enzo haha Verder ook niet echt reuze veek kwaaltjes, ook wel wat misselijk, maar geen wc pot gezien nog Wat steken hier en daar, vooral s avonds als ik moe ben. En moeilijk naar de wc kunnen (voor de grote boodschap) plassen doe ik elk uur bijna, maar dat is volgens mij ook, omdat ik bang bent bloed aan te treffen... Wat gelukkig nog steeds niet zo is. Groetjes!
heyhey, raar he.... ik wil ook graag zoveel mogelijk kwaaltje om er zeker van te zijn! heb alleen last van me (.)(.), duizelingen en een borrelbuik. liefs mandy
Haha.........ja, we willen allemaal het liefst zo misselijk mogelijk zijn. Haha. Maar zoals ik heb gelezen, is de kans groot dat dat moment nog komt. Het kan zelfs pas komen vanaf de 7e week. Ik vind het wel HEEL fijn om te lezen dat ik de enige ben met gevoelige (.)(.) en verder niet echt veel klachten.
@Mandy: Nee das beslist niet raar...ik wil ook graag kwaaltjes...lol Die onzekerheid of alles echt goed is..breekt me haast de nek...bah.. Afgelopen nacht er gewoon niet van geslapen.. Ben ook constant alles aan het analyseren wat er in en met me lijf gebeurd. Daarom vanmorgen effe met de HA gebeld...en ik kan vanmiddag terecht om 16uur...Hopelijk kan ik zo snel mogelijk een echo krijgen zodat ik echt overtuigd ben..Moet er nu niet aan denken nog 5 weken of meer te moeten wachten tot ik zekerheid heb... Ik "mag nu van mezelf niet genieten...pfffffff..Volgens mijn vriend ben ik niet te genieten af en toe... Susi
Komt die Moeders voor moeders met een blitse reclamekar voorrijden om de green bottles op te halen of houden ze het discreet? Ik heb heb nog aan niemand verteld en wil dat een paar weken nog zo houden eigenlijk....Verder Veraatje, heeft de dokter niets gezegd over het 'niets voelen', niet iedere vrouwe heeft dat, maar het kan nog komen. Hij noemde het 'de opstart van de zwangerschap'dus wie weet, zijn wij binnenkort aan de beurt!
Ik heb 1x meegedaan met moeders voor moeders en toen was het een anoniem busje en werd er een kratje met groene flessen voor de deur gezet.