Tsssssssssssssss, hormonen (zwangerschaps + overgang ) "Moeders op de vuist DEN HAAG - Twee bezoeksters van een babywinkel in Den Haag vlogen elkaar bij de kassa in de haren. De jongste van de vrouwen (26) gaf de ander (52) zelfs een kopstoot, meldt RTV West. Onbekend is waarom het gevecht uitbrak" bron: Telegraaf
Zwart met zilver dat lijkt me ook heel gaaf Nou als je lekker een kleurtje wilt moet je dat gewoon doen hoor. Maar ik vroeg aan me vriend wat voor kleur hij in de babykamer wou. Nou voor een jongen blauw en een meisje Rose, grrr dat is zo standaard! (vind ik persoonlijk! dus niet bedoelt om andere aan te vallen ofzo hoor! ) en ik zie mijn vriend al lopen met een knalrose kinderwagen
Gefeliciteerd Etje! @mollyvg:Gut zeg, zal wel om niets zijn gegaan ach ja al die hormonen gaat botsen he
Pfffffffff wat irri! Tja soms zit het mee en soms zit het tegen ze kunnen daar toch wel een beetje begrip voor tonen. Sterkte enne LAAT JE NIET GEK MAKEN
Zooow heb gebeld voor die kinderopvang en ik was mooi op tijd, zou helemaal goed zijn want in ik woon op een hoekhuis en vanuit de babykamer kijk je uit het raam op het schoolpleintje
Super zeg Etje! De verpleegster zei tegen ons ook: ow je bent nu verbaasd, wacht maar met de echo van 12 weken..dan weet je niet wat je zie!..ben ook ERG benieuwd, maar ja wie niet kwebbel, oowww daar heeft mijn mannetje echt maling aan, die liep ook gewoon trots door de stad met een buikdrager en Björn erin. Wow die vrouwen in de babywinkel te grappig voor woorden! Je zou maar in de winkel staan, denk dat ik echt zou gaan lachen hahaha met nog wel een kopstoot..moet niet gekker worden!
gefeliciteerd etje! Ik ben zelf ook zo benieuwd naar dinsdag! Dan lig ik nog een weekje achter op waar jij nu bent maar toch alweer zoveel verder dan bij de 8 weken echo Trouwens op oudejaarsdag met 3 meiden voor de combinatietest... spannend dagje!
supers etje en meisje.....nu ik nog brrrrr! Zou dat gevoel van spanning voor een echo nog minder worden? Ik hoop het het wel deze spaning is toch minder! Net examenstress! xx nina
Naat, wat grappig nog een Rotterdamse Ikkuh = geboren en getogen in Rotterdam...woon pas een jaartje in Vlaardingen hihihi.
Mijn vorige wagen (speedi sx, takke ding) was turkooise, super mooi! Ik ga denk ik niet voor zwart omdat het een zomerkindje word. Ik laat de kleur niet afhangen van het geslacht, ben zowiezo niet zo'n roze mama als het een meisje zou worden. Ik heb wel een supermooie donkergrijze met lime accenten gezien die vond ik wel heel stoer. Ik vind het supermoeilijk om te besluiten wat voor wagen we moeten nemen omdat de vorige zo slecht is bevallen. Dus dames zijn jullie over een bepaald merk tevreden, laat het weten! Etje en meisje wat een super uitslag! Nina veel succes vanavond!
Kortom de Speedi is een supermooi takkeding Ik weet het ook nog niet voor welk merk ik ga, ik had met Björn een Quinny was ik wel tevreden mee hoor. Ik wacht even de 9 maanden beurs af, daar staan vaak verschillende merken met hun modellen en kan je even een stukje wandelen/rennen/racen ..
heb een mail van kiki we kunnen over de miskraam praten in de topics die staan op het mk gedeelte... met verwijzing die van derona.... zo heb ik mijn plicht gedaan het hier neer te zetten...
Hihi nou sommige mensen zullen het een fijne wagen vinden hoor, maar voor iemand zoals ik die vaak in winkels komt is het niet zo'n makkelijke wagen. En het buggygedeelte vond ik echt slecht voor 'zo'n dure wagen, de leuning moest je verstellen door een gesp aan te trekken en helemaal rechtop zetten ging niet Ik ga ook naar de 9 maanden beurs, leuk leuk leuk Wil alleen zonder Damian gaan, wil het dat arme mannetje niet aandoen om tussen al die graaiende vrouwen in te staan hihi
Ja wij gaan ook zonder Björn hoor, dan ben ik alleen maar achter hem aan het aanrennen. Ik wil kijken voor een kinderwagen, bedankjes en geboortekaartjes...heeft nu toch geen nut, want in januari/februari komen de meeste weer met nieuwe boeken met geboortekaartjes..en vanaf februari hebben we nog genoeg tijd! Kreeg trouwens een info-brief van het ziekenhuis,19 april geven ze een mini beurs in het ziekenhuis..met kraampjes, gyneacologen, verloskundige, kraamhulp, borstvoedingsdeskundige..leuk leuk gaak eventjes kijken met mijn mannetje! Ben van Björn namelijk in Rotterdam bevallen, TOPziekenhuis maar nu na de verhuizing iets TE ver om heen te rijden..
Wij hadden die wagen al op het oog... volgende zwangerschap ga ik hem eens beter bestuderen misschien dat ze het model 2008 wel anders hebben...