Hebbie zwijgplicht? Maar het is toch eigenlijk raar...als jij dus een topic opent onder miskraam en vertel daar je verhaal en het verloop, en jullie praten daar verder...dan mag het wel? of niet? Neem aan dat iedere vrouw die een miskraam krijg daar een topic mag openen..!? Nee ik provoceer niet, ik ben gewoon erg benieuwd naar mensen hun gedachtengang dus het is gewoon een vraag 8)
Zie mijn antwoord boven. Ik vind dat jullie er hier gewoon nu over moeten kappen. Heb je vragen, neem contact met ons op.
Dus jij bepaal of ik een vraag mag stellen aan Goudvis of niet vind dat wel een beetje erg ver gaan...
Nee helemaal niks op wat na krampen van mijn buik griep na... heb juist nog ontzettend last van mijn borsten en tepels en nog steeds verstopte darmen en opgezette buik... kortom gewoon zwangerschapsklachten.
Ik dacht dat we er klaar mee waren. Dus bij deze, zullen we nu maar verder kletsen als mama's to be in juli 2008? Groet van Kiki
Ja, laten we er alsjeblieft over op houden. Ik vond het gekibbel van gisteren eerlijk gezegd ook niet echt leuk Etje en meisje van harte gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Foto's zouden leuken zijn
ZUCHT. Hele diepe was dat hoor Geen eigen plek dus. En zowat zwijgplicht. Durf helemaal niks meer te zeggen, echt
Nou toch maar duimen dat het goed kom, en anders zullen ze je in het ziekenhuis wel goed begeleiden...uiteindelijk komt het allemaal goed meid!
Over de permanente oplossing wordt gedacht, dit kost aanpassing op het forum Freesia en niemand heeft zwijgplicht.
Pfff, dit plekje wordt steeds ongezelliger om te komen Kunnen we het niet gewoon laten rusten en weer verder gaan?
Tsja ze zeggen het he meid...maar de minder leuke dingen mogen van mij wel achterwege blijven hoor hihihi helaas is het niet voor iedereen weggelegd.