hoi meiden, ik heb gewoon 10 minuten geleden op een box geboden op marktplaats. Lichte kleur, klein formaat (we hebben niet zo veel ruimte hier) daarvan had ik er nog niet zo veel gezien die ik mooi vond. Hij stond er al vanaf 4 december op, met een bod van 10 euro.. dus ik heb meer geboden en binnen 5 minuten gewoon een reactie dat ik hem op mag komen halen ieeeeeeeeeeks! Gaaf, maar wel super eng! Zo'n snelle reactie had ik ook weer niet verwacht! Nouja, we gaan hem lekker op halen (nouja ik probeer m'n vader te regelen, die woont dichterbij!) en een box valt natuurlijk altijd weer te verkopen mocht het nog mis gaan, daar ga ik wel niet vanuit, maar dat maakt het op zich ook weer wel eng om nu al zoiets te kopen... maar ik vind het ook weer wel erg leuk !
Het wordt nog steeds erger. Maar het blijft maar duren. Vraag me af hoe erg het moet worden Ben opeens zo verdrietig joh, kuthormonen. Wat een drama zeg hier. Denk dat ik even niet meer kom hier, sorry. Kan het niet meer handelen dat forumgedoe.
Hier was gisteren alles weg, maar vandaag wel weer warme buik, en moeiere armen. Was al "blij" dat mijn lijf wel een seintje had opgepikt, maar niet dus
Hoe is het met jou Veraatje? Nog even en dan zit je over de 12-weken-schreeuw-het-van-de-daken-grens! Je zal zien dat je dan ook een stuk minder moe zult zijn. Ik ben de dagen aan het aftellen tot mijn echo. Maandag half 3 ben ik aan de beurt. Groetjes van Kiki
ik ga iets zeggen waar ik waarschijnlijk mee tegen zere benen aantrap: ik moet zeggen dat ik op dit forum merk dat het de laatste dagen alleen nog maar gaat over de dames die een miskraam hebben gehad en nauwelijks nog over de zwangeren onder ons. Ik merk dat ik dat jammer vind. Het lijkt ook net alsof er weinig meer over zwangerschap en de dingen die daar in het prille begin bij komen kijken, behalve echo's, gesproken wordt. AF en toe zie ik nog eens een berichtje over kamer, kinderwagen of zo, maar voor de rest wordt het een beetje overschaduwd momenteel in mijn beleving. Ik snap heel goed dat jullie ook je plekje willen hebben om er over te kletsen, maar merk dat het voor mij erg beladen word om hier te komen. Ik weet niet of meer mensen dat zo voelen. Ik denk dus ook dat ik maar even afstand neem. Hoewel ik het gezellig vind om te kletsen met meiden die net zo ver zwanger zijn, heb ik momenteel het gevoel dat ik hier meer meiden tegenkom die het juist over de miskramen hebben.
Ik ben nog steeds erg moe en slaap ook nog eens slecht Maar ben vooral gespannen voor mijn echo van volgende week. Ik hoop zo dat het nog steeds goed zit en dat ik het dan eindelijk van de daken mag schreeuwen! Jij maandag al een echo. Spannend. Je eerste echo? En hoeveel weken ben jij dan?
Ik vind het echt jammer dat het zo moet gaan en zoals ik al eerder zei: mijn plezier om hier te komen gaat weg. Ik voel het ook zoals Duikster. De laatste bladzijdes gaan vooral over of het wel of niet een apart plekje krijgen en hoe het met de meiden gaat die een miskraam hebben gehad. Dat geruzie vind ik niks. Persoonlijk denk ik dat er onder het topic 'miskraam' genoeg plek is om je verhaal kwijt te kunnen. Zo praten Caro en Go4baby ook al hun zorgen weg in een topic. Dat de meiden die een miskraam hebben gehad hier vertellen over hoe het met hun gaat, vind ik op zich niet zo erg. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk deze periode is en dat steun van anderen heel belangrijk is. Maar, net zoals Duikster, merk ik dat ik mij inhou met dingen die ik wil zeggen omdat ik bang ben dat ik iemand daar verdriet mee doen. Na mijn MA wilde ik een tijdje niets over zwangerschap horen of zien en ben toen ook geruime tijd hier niet op het forum geweest. Daarom hou ik mij in,omdat ik mij kan voorstellen dat zij het niet altijd even leuk vinden om te lezen én ik word ook erg onzeker door alles. Ik wil absoluut geen mensen in het harnas jagen, maar ik hoop wel op een beetje begrip van de andere kant. Ik hoop gewoon dat dit ook een plekje kan blijven waar zwangere vrouwen ongeremd hun verhaal kunnen blijven doen.
Ja het is niet de bedoeling dat de zwangere dames nu weggaan blijven, de ene heeft er minder moeite mee als de ander. Zou het jammer vinden als mijn mede-juli mama's weggaan blijven hierdoor.
Nee, het blijft zitten, dat weet ik vrijwel zeker, dus hoor ik nog hier want ik ben nog zwanger. Tot ziens allemaal, en wellicht zie ik jullie in een ander topic. Ik zal wel voor Susanne posten als ze mij haar echo-sms stuurt.
Hoe rot ik het ook vind om te moeten zeggen, ik voel het hetzelfde. Ik vind het moeilijk om met die miskramen geconfronteerd te worden. Dat maakt een zwangerschap heel beladen. Jammer dat je gelijk zo boos reageert wel Goudvis. Het is van niemand rot bedoeld. ik weet heel goed hoe het is, na 3 miskramen, het is heel moeilijk. Maar probeer het ook een beetje van de andere kant te bekijken. Probeer wat meer juliie verdriet kwijt te kunnen in het miskraamforum of in de vlindertuin, daar zijn de topics voor gemaakt. Ik wens jullie wel allemaal heel veel sterkte met het verwerken van dit alles.
Goedemiddag dames Hier ben ik weer alles goed en wel, alleen nog steeds het kokhals/k*tsgevoel hahahaha. Ik weet niet meer wie het zei gisteren, maar ik heb ook een afspraak gemaakt voor de 27e er was nog net een gaatje vrij. Maar het zullen lange kerstdagen worden zo en een lange 2 weken maar dat zal iedereen hebben dacht ik zo En over het miskraam gedoe: Tja ik vind het moeilijk, ik vind het jammer dat het inderdaad bijna niet meer over het zwanger zijn gaat maarrrrr ik vind het ook sneu voor de dames met een miskraam en wil ze natuurlijk niet wegjagen. Vind het ook behoorlijk kinderachtig dat er niet een topic geopend mag worden, hoeveel onzintopics worden er wel niet geopend met: mag ik wel een ijsje als ik zwanger ben, mag ik wel een plakje kaas als ik zwanger ben terwijl daar al tig topics over zijn en als je googelt je het antwoord bijna altijd hebt. Ook in het miskraam gedeelte worden er genoeg topics geopend waarop maar een paar reactie's te lezen zijn en er verder niks mee gedaan wordt. Maar goed ik ben niet dom en weet dondersgoed waarom er geen topic meer geopend mag worden Maar goed.... ik hoop echt dat jullie het een beetje snel achter de rug hebben zodat jullie het kunnen verwerken en met een schone lei kunnen beginnen.
Wat gaat het snel he! Ik ben zondag alweer 11 weken happy pregnant! Weet nog de dag dat ik testte...4 weken zwanger, en nu richting de 3 maanden aan het gaan...*zucht* nog 6 maandjes en dan een lief, klein, lekkerruikend babytje in mijn armen *zwijmel* *droom*